MB E220 BlueTEC 2013 ali Audi A6 2011

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Mercedes je bolj okoren za vsakdanjo rabo, večji obračalnik krog, je pa bolj udoben za na AC in daljše relacije.
Če si domač z zadnjim pogonom je tudi fajn.
Kolega je imel ta motor na mečki z aut menjalnikom, kako leto je popizdeval, pol so mu pa neki z softwerom zrihtal.

Na A6 pa 2.0 moped not nekak ni, zvok motorja po kakem letu čuden glasen, če maš težko nogo ne boš ravno srečen.
Mi je pa 3.0 top varianta, samo ročni menjalnik je pa pri temu zelo redek.
Na audiju crknu senzor v aut menjalniku, popravilo blizu 8K€,

Na C6 ZF? Kater senzor?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Ammm... po mojih izkušnjah imajo ravno RWD avtomobili manjši obračalni krog kot pa FWD ali AWD avtomobili. Je (ta) MB izjema?ž


:oops1: Adijo pamet. En senzor za cca.8 vztrajnikov torej.
Cel življenje ne zamenjaš 8 vztrajnikov. Jaz pri svojih 40+ nisem se nobenega. Ima pa obstoječi avto že menjanega. Pri nekih 250kkm se mi zdi. Sedaj sem na skoraj 350.
8 jurjev je bil cel menjalnik najbrž. Oziroma to je ekonomska totalka. In take številke za popravilo (menjavo) avtomatskega menjalnika niso novost. Je pa res da en senzor stane 8 jurjev, je pa bosa. Nekdo si je privoščil maldive po zamenjavi tega senzorja.
Vsaj pri teh vrednostih avta, ki ga kupuje avtor.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.235
1.014
113
Cel življenje ne zamenjaš 8 vztrajnikov. Jaz pri svojih 40+ nisem se nobenega. Ima pa obstoječi avto že menjanega. Pri nekih 250kkm se mi zdi. Sedaj sem na skoraj 350.
8 jurjev je bil cel menjalnik najbrž. Oziroma to je ekonomska totalka. In take številke za popravilo (menjavo) avtomatskega menjalnika niso novost. Je pa res da en senzor stane 8 jurjev, je pa bosa. Nekdo si je privoščil maldive po zamenjavi tega senzorja.
Vsaj pri teh vrednostih avta, ki ga kupuje avtor.
Kje si pa prebral da je senzor 8K€?
Poravilo menjalnika zaradi umrlega, oziroma napačnega delovanja, senzorja, se pravi menjava le tega pa ja. Vsi pooblaščenci so imeli ceno okoli 8K.
Nazadnje se je menjalnik popravljal na Hrvaškem za cca 3K. Menjalnik dol z avta, razkopat ga v prafaktorje, da prideš do senzorja, potem pa na novo nastavit vse programe in senzorje, šele nato pa nazaj na avto.
Auto Audi Q5 2.0 tdi 170KM
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.730
15.773
113
Rwd avti imajo najbrž manjši rajdni krog, ker se jim običajno volan lahko zasuče za večji kot. Naj nekdo zgoogla podatke.
Poglejte kako mercedes "pošrek" postavi pred ja kolesa. Pri fwd avtih tega nisem opazil.

Seveda se lahko volan oz. gume obrnejo na večji kot, če pa ni v igri polosovin za obračanje (pogon) koles. In pri konkretnih drift projektih se ta kot še dodatno poveča do že kar norih položajev:
XJaqCUs_3YTVpkB4CiDCuWiLaVkrQUAVGOZP13ZfJ9mkJ9z5xH7878OLUg8oXshYWLPtGZW5yBVK7bhbGdY1bQevMA6gmFef_aPljmHOBXdXUFEyvLQTR9MN1wJl2rgU4ywoR-Ug8dt9ACU3dX9SL3VAomQnm-glVFIfBKfTlP_S4ajWbZS8bGEiBgA5j0cas5Bc
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.730
15.773
113
Kje si pa prebral da je senzor 8K€?
Poravilo menjalnika zaradi umrlega, oziroma napačnega delovanja, senzorja, se pravi menjava le tega pa ja. Vsi pooblaščenci so imeli ceno okoli 8K.
Nazadnje se je menjalnik popravljal na Hrvaškem za cca 3K. Menjalnik dol z avta, razkopat ga v prafaktorje, da prideš do senzorja, potem pa na novo nastavit vse programe in senzorje, šele nato pa nazaj na avto.
Auto Audi Q5 2.0 tdi 170KM

Jaz sem omenil ceno 8k € za senzor na podlagi (očitno napačne) interpretacije tega zapisa:
Na audiju crknu senzor v aut menjalniku, popravilo blizu 8K€,
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Saj pogosto moramo na alterju misli brati, sicer izpades največji bedak.
Tudi ce je bilo popravilo na Hrvaškem tri jurje 'pod kozolcem" ni bilo malo. Za sorazmerno nov avto,kateremu bi tovarna lahko priznala kaj kulance za tako okvaro.
Jaz vem da ne bi bil tiho.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.235
1.014
113
Avto je bil ob popravilu star cca 5 let, pri cca 150.000.
Tiho itak da ne moreš bit, dosežeš pa praktično nič. Na koncu pa si vesel da te "samo" 3000 pride.

Drugače pa ne narobe razumet, avto je top. Drugih težav ni bilo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Zato si p ntukaj zasluži VAG grajo, katero je vredno objaviti.
A SLO mehaniki za avtomatike tudi niso imeli pametne rešitve? Ali so vam Hrvatje bili bližje, bolj preverjeni, cenejši?
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.235
1.014
113
Mislim, da ne. Ne vem čisto za ziher, ker to se je svaku dogajal.
Nekaj v vezi programiranja menjalnika je bilo v igri. Na koncu je bila info, da tudi naši pooblaščenci vozijo menjalnike v popravilo čez mejo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.477
10.713
113
dobra tema...

no s prve roke.. Prvo glede izbora, očitno ciljaš na nako ugodno varianto iz DE. Pomeni da se "bojiš" morebitnih stroškov. Potem karavan ne, zadaj ima blazine, in pri teh kmjih se pač material istroši tudi amortizerji..primoran boš v menjavo... tak al drugače... amortizer zadaj je električni nastavljiv (trdota),,cena novega 700€ plus, aftermarket dela ni..samo obnova je še potem v igri... Limuzina ima v osniv vse 4 fedre.

Dalje, v ta facelift mercedes so vrgli milijardo in gre za enga najobsežnejših prenov do takrat (zdaj z W213 so to spet naredili)...

Vzemi avtomatika, zamenjša olje, če je normlano avto vzdrževan je to to. To pač preveri, da se ni par let avto vlekel po nekih delavnicah in so menjavali samo če je slučajno kaj crknilo.

Rajdni krog je mala malca. in je daleč od okornega. okornega ga naredi samo percepcija ker je pač velik avto.

Redni servisi so pri popoldancu v rangu megana. Na uradnih pa pač ura 100€ in deli faktor 2. Vsa redna tehnika, zavore itd, je kot pri najcejenših avtoih, beri ti menja vsak, tudi sam. nobenih posebnih orodij in te fore.

Me mika, da bi še enga vzel za poleg, bolj osnovno opremljenega.... ker tele dodatne opreme, stanejo če kaj crkne. Ko zlato.

AJA dotični je CDI in ni Bluetec, nima adbluja, je euro 5.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Verjetno je zračno vzmetenje +- enako kot na R. Zamenjava zadnjega meha z novim in delo do 300€ - nadomestni tudi na avtodoc; dela pa jih tudi turška tovarna za vsa možna vozila.
Drugače pa mi ni jasno zakaj bi se morale blazine iztrošit? Moje na bivšem avtodomu - čisto enaka tehnika blazine - so zdržale 25 let pa še vedno delajo bp.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.477
10.713
113
ne vem, spustijo, kaj pa vem, sicer je razlogov dosti da spustijo, velikokrat verjetno ni problem v sami blazini, včasih v lajtngi, konektorju itd. . Blazin imaš kolikor češ v aftermarket sceni... ampka pravijo da tiste najcenejše hitro odpovejo itd. Zadnja blazina je itak zastonj proti amortizerju ali pa spredni roki na airmaticu.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Zakaj pa (zaenkrat) ročni?

zena ne mara avtomatika ...
Verjetno ker avtomatika menja bistveno počasneje kot dinamični Alter voznik.

mehanik pravi, ce kupujes rabljen avto z avtomatskim menjalnikom, daj 3500 eur na stran za popravilo ... zdaj ali ima prav ali nima ne vem, vem pa da sodelavci, ki so imeli okvaro menjalnika ali pa menjavo lamel na menjalniku (BMW 5, predzadnji model, VOLVO XC70, VW golf DSG, MINI cooper s, vsi diesel, razen zadnjega) bili brez avta do 15 dni, strosek popravila od 3 do 6,5 tisoc eur.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Še ena razlika je bistvena: eden je RWD. Kar je plus, če ti to kaj pomeni.

(Če ti je vseeno pa zaradi vse elektronike, ki je v teh avtih, ni pomembnejši minus.)

vec je elektronike, vecja je verjetnost okvare oz da te avto pusti na cesti ...

ampak to so zdaj pri sodobnih avtomobilih dejstvo
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Od fuč ESP/ABS modula ne boš ostal na cesti... Če bo šel pa k vragu, pa popravilo ne bo poceni. Takle mamo...