Adijo pamet. En senzor za cca.8 vztrajnikov torej.
pa ne samo to to crkuje vsak dan 2x.
Adijo pamet. En senzor za cca.8 vztrajnikov torej.
Ne poznam nobenga lastnika z mano vred da ne bi menjal vztrajnika do 300tkm vsaj enkrat.
Mercedes je bolj okoren za vsakdanjo rabo, večji obračalnik krog, je pa bolj udoben za na AC in daljše relacije.
Če si domač z zadnjim pogonom je tudi fajn.
Kolega je imel ta motor na mečki z aut menjalnikom, kako leto je popizdeval, pol so mu pa neki z softwerom zrihtal.
Na A6 pa 2.0 moped not nekak ni, zvok motorja po kakem letu čuden glasen, če maš težko nogo ne boš ravno srečen.
Mi je pa 3.0 top varianta, samo ročni menjalnik je pa pri temu zelo redek.
Na audiju crknu senzor v aut menjalniku, popravilo blizu 8K€,
Cel življenje ne zamenjaš 8 vztrajnikov. Jaz pri svojih 40+ nisem se nobenega. Ima pa obstoječi avto že menjanega. Pri nekih 250kkm se mi zdi. Sedaj sem na skoraj 350.Ammm... po mojih izkušnjah imajo ravno RWD avtomobili manjši obračalni krog kot pa FWD ali AWD avtomobili. Je (ta) MB izjema?ž
Adijo pamet. En senzor za cca.8 vztrajnikov torej.
Kje si pa prebral da je senzor 8K€?Cel življenje ne zamenjaš 8 vztrajnikov. Jaz pri svojih 40+ nisem se nobenega. Ima pa obstoječi avto že menjanega. Pri nekih 250kkm se mi zdi. Sedaj sem na skoraj 350.
8 jurjev je bil cel menjalnik najbrž. Oziroma to je ekonomska totalka. In take številke za popravilo (menjavo) avtomatskega menjalnika niso novost. Je pa res da en senzor stane 8 jurjev, je pa bosa. Nekdo si je privoščil maldive po zamenjavi tega senzorja.
Vsaj pri teh vrednostih avta, ki ga kupuje avtor.
Rwd avti imajo najbrž manjši rajdni krog, ker se jim običajno volan lahko zasuče za večji kot. Naj nekdo zgoogla podatke.
Poglejte kako mercedes "pošrek" postavi pred ja kolesa. Pri fwd avtih tega nisem opazil.
Kje si pa prebral da je senzor 8K€?
Poravilo menjalnika zaradi umrlega, oziroma napačnega delovanja, senzorja, se pravi menjava le tega pa ja. Vsi pooblaščenci so imeli ceno okoli 8K.
Nazadnje se je menjalnik popravljal na Hrvaškem za cca 3K. Menjalnik dol z avta, razkopat ga v prafaktorje, da prideš do senzorja, potem pa na novo nastavit vse programe in senzorje, šele nato pa nazaj na avto.
Auto Audi Q5 2.0 tdi 170KM
Na audiju crknu senzor v aut menjalniku, popravilo blizu 8K€,
Zakaj pa (zaenkrat) ročni?
Verjetno ker avtomatika menja bistveno počasneje kot dinamični Alter voznik.
Še ena razlika je bistvena: eden je RWD. Kar je plus, če ti to kaj pomeni.
(Če ti je vseeno pa zaradi vse elektronike, ki je v teh avtih, ni pomembnejši minus.)