Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.444
1.278
113
zakaj to sprašujejo kaj s tem avtom? saj se lahko dela na njem vse, kar se lahko dela na kateremkoli drugem al kako? Torej kako jim dat na servis če ga bodo prvič videli, pa ravno tvoj bo prvi :D
Verjetno, ker bi raje videli, da bi ga te, ki sprašujejo, kar podarili, da se vozijo z njim. Pač omejenost ...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.550
11.513
113
se enkrat, dvomim da se bo tole kaj srsufalk. tam nekje bo parkiran v prahu , ze videno iz mb faksa recimo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.550
11.513
113
v čem, ker ti pubeci bodo šraufali vsaj v štartu golf, cliote in podobno šaro. Tisti ki so malo bolj spretni in brihtni se bodo pa potem šolali za bentlije.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.399
3.117
113
Lublana
Obišči stran
v čem, ker ti pubeci bodo šraufali vsaj v štartu golf, cliote in podobno šaro. Tisti ki so malo bolj spretni in brihtni se bodo pa potem šolali za bentlije.
V osnovi je vse bolj ali manj enako in nima veze na katerem avtu spoznavajo osnove.
Bolj uporabno praktično znanje si bodo pa pridobili zgolj v pravi avtomehanični med opravljanjem prakse. Zares se bodo pa kaj naučili šele po daljšem obdobju, ko bodo, kot vajenci pričeli z delom pravi avtomehanični delavnici.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.620
89
48
Strokovnjaki v populisti, ki se imajo za strokovnjake



 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.618
5.192
113
Verjetno bi ob fantomskih zastojih vsi res prišli prej na cilj, če bi se peljali nekoliko počasneje enakomerno in brez ustavljanja.
Sicer je ta sistem "dinamičnega" omejevanja hitrosti povsem brez veze, če ni povezan z avtomatiziranim nadzorom hitrosti. Najbrž sekcijskim ali kombinacijo obojega. Ker bodo sicer ljudje zavirali ob stacionarnih radarjih kot sedaj. Omejitev 130, 20 % jih upočasni na realnih 120.
Za generalno znižanje iz 130 na avtocesti na 110 pa ne vidim razloga.