Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
101
43
Agresiven poba, ni kaj... :oops1:
Lej, ti bom še enkrat razložil: Daimler je prenovljeno serijo G tam nekje leta 2016 (lahko, da se motim za kakšno leto) zastavil kot izrazito maloserijsko proizvodnjo. Sami se čudijo kaj je nastalo iz tega, njegovi dobavitelji prav tako in nekaterim dobaviteljem to rešuje "kožo".
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Agresiven poba, ni kaj... :oops1:
Lej, ti bom še enkrat razložil: Daimler je prenovljeno serijo G tam nekje leta 2016 (lahko, da se motim za kakšno leto) zastavil kot izrazito maloserijsko proizvodnjo. Sami se čudijo kaj je nastalo iz tega, njegovi dobavitelji prav tako in nekaterim dobaviteljem to rešuje "kožo".
Ima kar prav. Kaj je kdo enkrat zastavil in kaj je ratalo iz tega, je pa popolnoma nepomembno. Tisti, ki imajo, pač kupujejo kar jim paše. En avto v kontekstu svinjarije ni nič v primerjavi z jahtami, privat letali, gradnjo vil in življenjski slog, ki si ga taki ljudje pač privoščijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.795
113
magno lahko samo še kitajci rešijo...

G proizvodnja je itak v španoviji z mercedesom in direktno nima veze v z magno. Povsem drugi obrati, drugi direktorji itd.
 

FlowMaster

Zelenc'
18. avg 2024
22
23
3
VAG grupa gre v kura.c
Je še sploh kakšen zanimiv avto iz grupe, ki bi si ga želel? Po golfu 7 je šlo samo še navzdol s temi električnimi štirikolesnimi skiroji. Zabluzili so totalno.
Pa zdaj želijo še proizvodnjo v Nemčiji ukiniti. Samo uprava bo še tam?
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
101
43
Presenečeni boste kako bodo izgledali avti, ki bodo prišli v prodajo čez par let. Novoletne jelke z lučkami vsepovsod. Tisti hjundajev terenc, ki ima ene čudne dnevne luči je smrkovc za to kar prihaja.
 
  • Žalosti me
Reactions: jonny77 in Kamele0N

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Fantje, VW ne gre cugrund, ker si folk želi retro Golf 2 TDI tehnologije, ampak ker si želi elektriko, tu pa VW nima prave ponudbe za pravo ceno.

Največji avtomobilaki trg na svetu - Kitajski, je letos dosegel cifro, kjer je 55% prodanih avtov povsem električnih ali priključnih hibridov.
In to je samo začetek električne revolucije. Cene ključnih komponent za električna vozila, predvsem baterij, so v strmem upadu.

Ne samo, da VW izgublja kitajski trg. Kitajci mu sedaj kradejo druge trge. Firma ima pa enormne pufe za zastarele fabrike in tehnologije, ki jih nihče več noče, denarja za nov razvoj in fabrike na novih tehnologijah pa nimajo. To bo problem.

Preveč evropske logike, da se ne da, ni mogoče, Greta je vsega kriva. Kitajci pa vsak teden postavijo za par naših nukleark sončnih elektrarn. Oni so stavili na nove tehnologije in OVE, Evropa pa na dizelsko dizo in 15 novih spolov. Posledice prihajajo.

.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.022
190
63
Fantje, VW ne gre cugrund, ker si folk želi retro Golf 2 TDI tehnologije, ampak ker si želi elektriko, tu pa VW nima prave ponudbe za pravo ceno.
Kakšno elektriko? Ne kupim električnega, ne VW ne katerega koli drugega, dokler se ne bo dal nafilat na vsaki pumpi v 2 minutah (tako kot na bencin) in dokler ne bo prevozil z enim polnjenjem vsaj 700 km.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Noben te ne sili.
Nisi pa ti neki svetovni faktor. Tudi Evropa počasi ne.
Svet gre naprej, ne bo čakal na VW.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.763
6.750
113
pri taščici
Kakšno elektriko? Ne kupim električnega, ne VW ne katerega koli drugega, dokler se ne bo dal nafilat na vsaki pumpi v 2 minutah (tako kot na bencin) in dokler ne bo prevozil z enim polnjenjem vsaj 700 km.
Se strinjam, imas mojo podporo in vsi podobno misleci. EV naj ceno navijejo x2.
Da bomo nehal fantazirat o zelenem prehodu.
Pa vsak 3.naj zgori
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.763
6.750
113
pri taščici
Glede vw. Cas debelih krav se koncuje. Tako kot se je 2008?
Golfov z začetno ceno 30+k€ (cena pred par leti)se dolgo ne bodo prodajali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Fantje, VW ne gre cugrund, ker si folk želi retro Golf 2 TDI tehnologije, ampak ker si želi elektriko, tu pa VW nima prave ponudbe za pravo ceno.

Največji avtomobilaki trg na svetu - Kitajski, je letos dosegel cifro, kjer je 55% prodanih avtov povsem električnih ali priključnih hibridov.
In to je samo začetek električne revolucije. Cene ključnih komponent za električna vozila, predvsem baterij, so v strmem upadu.

Ne samo, da VW izgublja kitajski trg. Kitajci mu sedaj kradejo druge trge. Firma ima pa enormne pufe za zastarele fabrike in tehnologije, ki jih nihče več noče, denarja za nov razvoj in fabrike na novih tehnologijah pa nimajo. To bo problem.

Preveč evropske logike, da se ne da, ni mogoče, Greta je vsega kriva. Kitajci pa vsak teden postavijo za par naših nukleark sončnih elektrarn. Oni so stavili na nove tehnologije in OVE, Evropa pa na dizelsko dizo in 15 novih spolov. Posledice prihajajo.

.
VW gre zugrund, ker je vodstvo s svojo politiko zajebalo vse, kar se je zajebat dalo. Najprej šparanje na račun kvalitete. Potem zmanjšanje proizvodnje in cene navite v nebo. Za nameček pa ideje o ukinjanju majhnih avtomobilov, ker imajo premajhne marže. V koronskem obdobju so se razvadili, ker je imel narod kup denarja na lagerju, ki ga ni mogel drugače porabiti, pa so se zagnali v avte. In ti idioti v vodstvu so mislili, da je trg doživel tektonske premike, da so kupci postali v dveh letih popolni kreteni, ki se jih da lupit na vse možne načine, o katerih si prej niti razmišljati niso upali. A jeba, folk je to dojel in začel glasovat z denarnico.

Ti pa ne seri s to elektriko, ker tudi približno folk noče na elektriko, dokler ne bo cenovno primerljiva ICEjem in to iz predkoronskih časov.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
473
541
93
VW gre zu grund, ker imajo produktivnost v primerjavi s Toyoto ali Teslo nekje na ravni trabanta. VW je v Nemčiji rang naše javne uprave, napol reševanje socialnih problemov, ljudi zaposlenih da boh pomagaj...
Glede EV pa ne bi upal trdit, da si jih Kitajci želijo. Prej bo to, da jih morajo kupovat, ker je šefe tko rekel. Ni to prosti trg. Drugje jih pač nočejo(mo), razen v par eksotih, kjer so močno subvencionirani ali pa so ICE preobdavčeni. Kar spet v bistvu ni prosti trg. Da bi si jih pa množično želeli, si jih pa nikjer ne pa nehajte že s tem....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.081
5.653
113
Tolk so drekal z zelenim prehodom (vsi skupaj) da so se potrošniki nazaj potegnil...

 

dask

Majstr
21. sep 2023
473
541
93
Se pravi je naslednji korak prepoved prodaje ICE rabljenih avtov do .... letnika (vstavi poljubno). Da bo prosti trg EV zaživel in si jih bodo ljudje še bolj želeli, kot že sedaj?
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in novaa