Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.530
4.641
113
a bejž?
Je treba kdaj kaj za sabo prebrat, kajne, mogoče tudi dvakrat? Preden daš objavit na avtomanija, da se ti ne smeje folk.
Ko sem še delal v založništvu in novinarstvu smo imeli integriteto. Podpisan si pod nek izdelek in si zato odgovarjal (vsebino, način pisanja, napake,..).
Tega si se zavedal in dal od sebe izdelek, ne zmazek. Seveda pa je trajalo dlje, da si to naredil. Potem, pa si imel nad sabo še odgovornega urednika, ki je enako vse prebral in te popravil, če je bilo to potrebno.

Danes sedi v raztegnjeni trenerki doma za mizo ali kar v postelji študent, ki dela copy/paste tujih člankov v google translate ali ChatGPT in stisne shrani. Niti toliko samokritike nima, da bi za sabo prebral in mogoče razumel napisano. Briga njega, briga urednika (če sploh še je), briga šefa. In to potem zraste v redno zaposlenega jebivetra, kjer se dela enako naprej.

Bruhanje tone informacij iz vseh koncev ko ni več pomembno ali so točne in na kakšen način podane.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Podobnost s katerimkoli poklicem je evidentna. Večina mladih ki prihaja na trg dela, jih dela podobno, preko qrca in z linijo najmanjšega odpora. Dolžnosti ni, so samo še pravice. To je ta generacija, ko se jih je začelo vzgajati permisivno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.444
1.441
113
Tudi ce bi bilo to res (imam vec meritev svojega iq v zadnjih letih) z veseljem predam lovoriko volverjev (pa se ene 20pik iqja senkam)...samo da ga nimam!
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Opominjam, da so take raziskave zelo lokalnocentrične, ker so vmes pač, recimo jim, kulturne razlike :-D

Sicer sem pozitivno presenečen, da vsaj ni ameriška, ker ko američanu poveš, da pri nas bemfle vozijo taki in taki, misli, da ga zajebavaš :-D
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Poznavalce prosim za razlago:
tile novejši avti, ki imajo vgrajeno Googlovo navigacijo (domnevam, da tudi drugi) imajo urejen nek prenos podatkov za posodabljanje kart in prometne informacije. Poleg tega imajo vgrajeno SOS tipko za primer nesreče. V nastavitvah takega avta sem našel tudi IMEI številko. Torej, zanima me preko katerega omrežja se prenašajo podatki in kako je urejeno plačilo prenosa podatkov glede na to, da ni na avto vezane kakšne naročnine s katerim od mobilnih operaterjev?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Poznavalce prosim za razlago:
tile novejši avti, ki imajo vgrajeno Googlovo navigacijo (domnevam, da tudi drugi) imajo urejen nek prenos podatkov za posodabljanje kart in prometne informacije. Poleg tega imajo vgrajeno SOS tipko za primer nesreče. V nastavitvah takega avta sem našel tudi IMEI številko. Torej, zanima me preko katerega omrežja se prenašajo podatki in kako je urejeno plačilo prenosa podatkov glede na to, da ni na avto vezane kakšne naročnine s katerim od mobilnih operaterjev?
Praviloma je za lastnika avta vse to zastonj.

Ni pa 100% nujno, da ne bo nekega dne preprosto crknilo, ker se bo fabrika naveličala plačevanja. (To bi se verjetno zgodilo tudi, če se z avtom zapeljše čez Ukr. mejo v deželo Ki Je Ne Smemo Imenovati...) Ampak, po drugi strani, pa je prenos podatkov vsako leto nekaj cenejši... Najbrž bo reč delala še dolgo.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Me kar preseneča, da je fabrika pripravljena to kriti. Je pa zanimivo, da je tak avto mogoče v primeru kraje (ali pa tudi kar tako) slediti. Najbrž so pa potem te storitve plačljive, če bi hotel podatke o lokaciji avta ali kaj v tem smislu.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Oziroma drugače povedano, za fabriko morajo biti podatki, ki jih na ta način dobi dovolj vredni, da so se odločili plačati "naročnino". Verjetno spremljajo in analizirajo način uporabe avtomobila in podobno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony