Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Ja pa ja. S tako silo v Cliotu lahko že kaj utrgaš. Sicer je pa pod videom nekdo napisal, da je to čisto pretiravanje in da se v njegovem Mercedesu E klase isto maje . Nategovanje folka z budalaštinami.
Kaj pa če je imel dotični mercedes že ene 3x podrt ta del armaturke?
Pri moji trojki (F31) se sredinska armaturka prav nič ne maje oz. jo lahko premakneš za par mm v kolikor uporabiš tako silo, da si æe na tem, da kaj polomiš, drugače se pa niti približno ne premika tako kot na posnetku. Povsem enako na prejšnji trojki (E46).
Ampak izkušnje na Alterju so me naučile, da je bolje, da prepričanih ne prepričuješ v kaj drugega tako da ja, verjetno se res vsem avtom tako majejo armature, kot da so bile bolj slabo (nekvalitetno) narejene in "v 5min" skupaj sestavljene
Kaj pa če je imela kia 5x podrto armaturo
Se kak izgovor morda
99.9 % alterasev n9 videla v živo stingerja pa ga ze primerjate znotraj z f31 kjer se maje lahko edino lcd display ker ostale ie iz enega kosa skoraj kot pri hyundai accentuje pa avtomatik vrhunski to pa samo kapo dol
No KIA pač ni imela 5x podrte armaturke. In na "tvojo žalost" sem že sedel v Stingerju, na mojo žalost pa je bilo to tudi vse (nisem ga vozil). Primerjam pa s tistim s čimer lahko, torej s tistim kar vozim in to je avto s podobno novonabavno vrednostjo kot jo ima stinger. V kolikor je pa zdaj catch v tem, da ima bmw armaturko iz enega kosa, kia pa iz mnogih in je to vam sprejemljiv izgovor za tako premikanje armaturke - ja pa jo naj še kia tako naredi iz enega kosa a ne? Tako majanje levo desno ni za nikamor v avtu za 60k€. Splošno gledano je pa stinger seveda bolj primerljiv z bmw štirico kot pa s trojko, nikako pa ni primerljiv s šestico kot v tistem testu nekje zgoraj.
My 50c