Novi Mercedes C63 AMG S - dragulj ali razočaranje?

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.864
6.028
113
Največjo napako je naredil oddelek AMG v tem, da ni najel strokovnjakov iz Alter foruma. Ne samo, da je zdaj avto zaradi tega zanič, izgubili so še 1.000 kupec Alterašev.
Marsikaterega avtomobilističnega blogerja moti to v katero smer gre avtomobilizem. Marsikaterega lastnika. Oziroma vsak ki malo ve kaj pomeni valj, cilinder, odmična gred.
Ne boš pa verjel, na FB se je nekdo z menoj zapel, ker trdi da je 1,2 Puretech top motor. Prva stvar najboljša po namazanem kruhu. Tako bodo tudi tega AMGja kupili tisti ki pač imajo denar in vejo da ima avto 4 kolesa (še tega ne, da si nekoč dobil 5-to kolo v kuferamu).
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony, ales85 in sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Tako bodo tudi tega AMGja kupili tisti ki pač imajo denar in vejo da ima avto 4 kolesa (še tega ne, da si nekoč dobil 5-to kolo v kuferamu).
Saj tudi predhodne modele so kupili taki, ki o avtih ne vejo nič. So se pa pri mercedesu zdaj učinkovito znebili dela kupcev, ki vejo in cenijo čemu je tak avto namenjen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony
Men tudi ni jasno kaj je namen tega avtomobila. Naredili so tehniko, ki je 100% bolj pokvarljiva, že iz vidika količine tehnike. Proizvodna cena tudi ni za to manjša, kot bi raje vgradili en 6 valjnik brez hibridne tehnologije. Vse samo za to da na papirju pokaže pol deci manjšo porabo. Bedaki pa to kupujemo.
Da ne omenim koliko pol tone več teže prinese k slabši vodljivosti, obrabi gum in bremz.

Saj ne da bi kdaj kupil tole mečko, smo vsi proizvajalci gredo po tej poti. Rabili bomo pa 30 let da bomo pogruntali da je to fail.
maybe, samo če pogledaš toyote, ali še boljše lexuse tam so praktično samo hibiridi, karakteristike pa take da dol padeš..je pa res da ma toyota 20+ let izkušenj s to tehnologijo, švabarija pa je šele na začetku puberete kar se razvoja tiče
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Toyota in lexus nimata ničesar približno podobnega temu mercedesu, pa ne zato, ker pri mercedesu nimajo pojma. Za začetek mercedesova kombinacija ni namenjena niti šparanju niti racionalnim kupcem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.672
388
83
Kras
www.mtl.si
Vozil. Februarja na Mallorci, na predstavitvi novega E-ja. Res da nismo bili na dirkaliscu, ampak meni top avto, ker je zame vrhunski kompromis med daily car in avtom za dirkat.
Poglej priponko 68484Poglej priponko 68485Poglej priponko 68486Poglej priponko 68487
Hm, vprašanje: pa si ti že bil na dirkališču? Ker meni avto težak 2.1 tone:obesise:, z volanom brez občutka, zavorami brez občutka in boost funkcijo za 10 sekund deluje kot točno nasprotje tistega, kar bi jaz imel na dirkališču. Ker tole dlje od avta za na dirkališče po mojem mnenju skoraj ne more biti. Kot sem zapisal: to je kvečjemu avto za to, da bi se middle management pokazal, uporabljal se bo pa 4 leta lizinga za vožnjo do službe in nazaj, pa za pokazat poslovnim partnerjem kako ENKRAT potegne, ker potem je baterija adijo in ne potegne več. Ampak bi se, ker se ne bo, ker se ne bo prodajal (zakaj, beri spodaj).
Pa da malo pojasnim: če bi to bil nek AMG43 ali karkoli že, torej nek kvazi bolj športen daily, potem ok. Ne, tukaj govorimo o top C63 AMG modelu z dodatno oznako S. Torej huliganu (prejšnja generacija), ki ga je kupil nekdo, ki je točno vedel zakaj. In se ni potem jajcal s porabo 10 litrov.

to je to za te xyzqe6ra generacije
xyzqe6ra generacijam dol visi za avte, kaj šele, da bi vedele, kaj je C63 AMG S sploh pomenilo.

Bruseljske brihtole vsaj 30, če ne več.

Ampak glej. Vsak pameten pogrunta da je karavansko vozilo daleč najboj uporabno, za družino in nasploh. Poglej pa kaj se kupuje... SUV-ji. Nepraktični, neudobni z še višjo porabo kot normalen avtomobil. Zakaj? Ker jim trg to servira.
Se ne strinjam: ni zato, ker jim trg to servira, ampak ker so kupci marketinško zavedeni, da je to moderno. Če nimaš SUVja si luzer. Tako da, money talks in dokler se jim bodo pustili tako nategovati, da jim proizvajalci slabši avto (z vidika porabe, lege na cesti, udobja, sicer razumem, da je nekaterim višje sedenje in lažje zapenjanje otroških sedežev ali lažje sedanje/vstajanje čisto ok razlog za nakup SUVja) prodajo za višjo ceno, do takrat bo tako. Če bi kupci odpikali SUVje, bi proizvajalci takoj obrnili ploščo. Tako pa jim mirno to servirajo z lepim dobičkom, čeprav jih to po drugi strani konkretno boli, ker jim flotni CO2 veča.

Zato je pa zdaj (še) čas da si nabavite kakšno relikvijo.

Si predstavljate kako bo imet v lasti kakega 911 al pa neki s tapravim V8, čez 10-15 let, ko se bodo okol vsi prevažali samo še v nahajpanih golf vozičkih.
Si ne predstavljam, ampak si tudi ne želim. Za mojo uporabo imam v lasti 2 relikviji, ki mi konstantno rišeta nasmeh na usta. No, vsaj ena, druga pa, ko jo ne ''šraufam''. :) Sta pa obe relikviji pod 1.1 tone in ko sem prvo po doooooolgem času spet vozil in se mi je ''basepoint'' poresetiral (pa se mi moj daily zelo lepo pelje in je težak ''samo'' 1.4 tone), sem moral it še po drugo.:aplauz:
Največjo napako je naredil oddelek AMG v tem, da ni najel strokovnjakov iz Alter foruma. Ne samo, da je zdaj avto zaradi tega zanič, izgubili so še 1.000 kupec Alterašev.
Jaz sem prepričan, da se ta avto NE bo prodajal, pa ne zato, ker ga pol Alterja ne bo kupilo. Prodajal se ne bo zato, ker so ciljno skupino iz hardcore voznikov prestavili na middle management, ki pa mu dol visi za samo vožnjo, itd. zato pa je zadeva z vidika športne uporabe dejansko polizdelek, brez kakršnegakoli občutka. Ampak middle management se bo pa samo obrnil od tega in se odpeljal v GLC 63AMG, ker karavan/limuzina sta za luzerje. Nista pa za prave hardcore voznike, ki jim je jasno, kaj pomeni cca. 10cm razlike v višini. ;)
ja kak koli obračaš folk je to kupo zaradi v8. Tudi komentarje lastnikov prejšnjih generacij poglej. Ne vozijo ga, ker je hiter ampak ker ima v8.
pokaži mi petrol heada ko bo 2.0 bencinera kupo da nadomesti 4.0 osmaka.
Se strinjam, čeprav ni problem samo v motorju. Vse ostalo je tudi totalno v podnu. V komentarjih sem našel Mercedes navdušenca (imel že x Mercedesov), ki je čakal na odprtje naročil za novi C63 AMG in je potem naročil BMW M3 Touring.
Saj tudi predhodne modele so kupili taki, ki o avtih ne vejo nič. So se pa pri mercedesu zdaj učinkovito znebili dela kupcev, ki vejo in cenijo čemu je tak avto namenjen.
Se ne bi strinjal. Morda prve generacije, ko še ni bilo SUVjev v 63 AMG različici. V zadnji generaciji pa dvomim, da je bilo veliko kupcev, ki so kupili Cja v tej različici samo zaradi imdidža. So namreč vsi šli na SUVje v 63 AMG različici. Kupci Cja so bili po mojem mišljenju več ali manj samo še hardcore avto navdušenci. Ali pa morda middle management, ki mu GLC 63 AMG ni šel v budget.:valjamse:
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.586
1.492
113
Kaksen midelmeneđment? To ima v Slo 3 jurje neto...kar je premalo za boljsega golfa....
 

Zwergschnauzer

Fizikalc
12. dec 2022
1.991
-531
48
Valparaiso
Da še tukaj malo povprašam in sicer me zanima, če se vam zdi, da je smer ustrezna, kam nas zakonodaja in avtomobilski proizvajalci peljejo.

Najnovejši Mercedes C63 AMG S, ki po tehničnih podatkih “prežveči in izpljune” predhodnika.
Avto, ki je bil včasih sinonim za divjaka in je razvajal s hromečim zvokom osemvaljnika, ima po novem 2.0 turbo štirivaljnik z dodatkom elektromotorja in baterije. Postal je pravi debeluh s težo čez 2100 kg, zavorami, ki jih ni možno dozirati, ker so “spužvaste”, volanom brez občutka in 600+ KM ZA 10 SEKUND. Izjemno zabavno in varno, ko ti sredi zavoja izpuhti precejšen del konjev. In ob vsej tej eko tehnologiji, ki naj bi zagotovila nižjo porabo, je bila le ta praktično enaka kot pri BMW M3.
Je to korak predaleč?
Kdor me pozna, ve kaj si mislim o najnovejših vozilih, ampak ob tem kvazi AMG vozilu sem ostal popolnoma brez besed, saj avtomobili, ki so bili včasih sinonim za avtomobile namenjene avtomobilskim navdušencem, očitno postajajo samo še statusni simbol za vožnjo v službo in nazaj.
Priporočam ogled celotnega videa. Pohvale tudi novinarju, ki je jasno podal tudi negativne lastnosti in jih ni ''zapakiral'' v marketinški celofan.

smer je ustrezna, po teži morajo parirati električnim avtomobilom

danes je važna znamka, ne uporabnost, ker sicer so vse to avtomobili, ki na cesto ne sodijo, nepotrevni, neuporabni, predragi...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.844
113
pri taščici
Prospekta ne bo se videl, bo pa videl predracun za.popravilo leto starega avta v 6 mestni cifri.
Za "vozen nov" kombi je bil 70+