kateri nov avto

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
mi ga imamo, za službene namene...

kr ok.. 1.4 bela barva, presenetljivo dobr narjen za korejce... edin motor se mi zdi da je len, al pa sem jest tok dizla navajen...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Sicer nimam pojma kakšen je ceed, ampak hyundai i30 se pelje vsaj za razred bolje kot polo ali clio. Verjemi, sem se veliko prevozil z vsemi temi avtomobili. Ima dobre sedeže in je odlično zvočno izoliran.

Si vozil že novega Polota ali pa Golfa?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
hysterical-1.gif


ti pa si za hece

Enako vprašanje kot za predhodnika ...
stupid-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Sicer nimam pojma kakšen je ceed, ampak hyundai i30 se pelje vsaj za razred bolje kot polo ali clio. Verjemi, sem se veliko prevozil z vsemi temi avtomobili. Ima dobre sedeže in je odlično zvočno izoliran.

Si vozil že novega Polota ali pa Golfa?

Nisem in verjamem, da sta kul. Ampak na splošno primerjat i30 z manjšimi avti ni prav. Sicer pa glede na ceno itak ni veliko za razmišljat.
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
No oče je imel 1 leto službenega golfa V tsi in sedaj, ko ni več zaposlen tam je kupil pola tsi...polo se sicer zelo lepo pelje, niti slučajno pa ne tko kot golf V.

@damek1a: Jaz sem šel s svojim 12 let starim cliotom na korziko, pa sm preživel
grin1.gif
Pa z golfom V smo šli 4 v španijo in čez korziko nazaj domov pa tudi ni nobenmu nč manjkalo
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Golf zadnje generacije se pelje na ravni večjega razreda - po domače povedano se novi polo pelje kot golf 5, golf 6 pa kot passat (je zelo mala razlika med trenutno verzijo golfa in pa trenutnim passatom). Isto je z ostalimi znamkami s tem da so pri enih razlike večje pri drugih pač ne.
Zelo težko bi se strinjal s tem. Pred časom sem dobil priložnost peljati se z golf 6 na daljšo relacijo. Poln pričakovanj sem bil kar precej razočaran na koncu. Avto glasen pri 150, precej trd, črički, itd. Takrat sem za daily drive uporabljal starega passata 1.8t in sem se v passatu boljše počutil, čeprav je dva razreda in 15k razlike v ceni med njima. Tudi kolega, ki ima golfa 6 in je prej imel passata, se strinja s takimi ugotovitvami. Trenutno se vozim tudi z golfom 5 in je zagotovo precej manj udoben kot stari passat ali accord, je pa precej boljši kot kakšen clio ali c3. Manjši avti so praviloma slabše izolirani, lega je slabša, sedeži slabši, podvozje slabše, itd. Res ne vem, od kod bi naj bi bile razlike zelo male. Že medosna razdalja naredi svoje, pogled na ceno pa tudi pravi, da mora biti nekje razlika.
@mm46: se strinjam, da se da preživeti, vendar je razlika ogromna in se moraš odreči udobju, varnosti, itd. Če bi šel na isto pot s passatom ali bmwjem, bi verjetno vedel kaj mislim povedati
tongue-1.gif
Skratka, če delaš 40k km, si relativno dosti v avtu (nekje 3x več kot povprečni slovenec). Pri teh km se pač splača vzeti nekaj boljšega, da se dobro počutiš in udobno voziš. Če gledaš 5h tv na dan, tudi ne uporabljaš 50cm zaslona, če ša že pa si precej prikrajšan. Se pa strinjam, da pri 10k km mestne vožnje na leto razlike med posameznimi razredi morda niso tako opazne, vendar je tu govora o velikem številu km.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
vseeno pa je dejstvo da extremno slabih in neudobnih avtov danes praktično več ni, niti pri malih prdcih. mogoče če obstajajo kake izjeme.
poglejte si malo kaj folk vozi kot službene avte. so to bmwji? ja, mogoče pri direktorjih, navadni smrtniki so lahko presrečni če golfa fašejo. večinoma se prevažajo z klioti in podobnimi rajnglami, pa se noben ne pritožuje kaj preveč
stupid-1.gif
verjetno zato ker niso razvajene riti kot določeni pacienti tukaj.
meni so za 40-50k letno uvalili škodo fabio 1.4 tdi ful oprema. nimam ene pripombe nad avtom, nikoli me nič ni bolelo. povprečen alterjevec bi se po mojem vsakdanjiku v tem avtu verjetno vsak večer moral v toplice peljat.
gas je bil skozi zabit v podnu, poraba pa smešna. prek 6 nikak, razen v mestu mogoče malo čez!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Ne primerjat sedaj stare generacije passata z novo, ker je bil to velik korak nazaj - tudi razlika med passatom in golfom je bila večja ker sta slonela na dveh povsem ločenih platformah, ki je bila vsaka zelo specifična.

Nova serija passata in golfa je na isti platformi - sicer ne gre za dejansko isto kot je to npr. pri octaviji in golfu, ampak vseeno je tehnika ista. Medosna razdalja je 10 cm manjša kar je malenkost glede na razlike v razredu -> medosje golfa je v 3h generacijah vedno raslo pri passatu je dejansko ostalo enako.

Golf 6 se pelje in čuti nekako enako kot passat, kar se tiče zvočne izoliranosti in hrupa je do dovoljenih hitrosti skoraj enaka, jasno da odrezana rit ne more ustvariti aerodinamike kot jo imaš pri limuzini.

Kar se tiče pa opreme je pa res da 15k vreden golf ne more biti primerljiv passatu je pa čisto primerljiv tisti ki stane 25k eur, s kakšnim dinamičnim upravljanjem podvozja in še čim kar imajo veliki.

Mogoče še primerjava novega polota (fabie in ibize) napram temu; platforma je jasno druga ampak je čisto nova. Z novo platformo pa se je pridobila precej na udobju brez žrtovanja drugih voznih lastnosti. Kar se tiče primerjave z golfom je mogoče primerjava z V serijo malce zgrešena, ampak je pa krepko čez IV serijo.

Kar se tilče pa korejcev, niso slabi, so dobro opremljeni ampak porblem je da je vse skupaj na nizki tehnološki ravni - če dam spet primerjavo, ceed je na ravni golfa 4, tako po opremi kot po voznih lastnostih (ajde pustimo udobje kjer je golf 4 še vedno specifika).
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Citat:
Uporabnik multitron pravi:

Sam imam kio ceed in povem vam da je to moja prva in zadnja kia, glede na to da je 7 letna garancija zelo dober in donosen nateg.
Cene servisov so oderuške zelo veliko je t.i. potrošnega materiala. Sam sem pri 45.000km zamenjal prednje diske, ker so se baje zvili , bili pa so skoraj kot novi saj sem navajen zavirati predvsem z motorjem, cena 300€ o kakšni garanciji pa lahko samo sanjate.
Avto je poln čričkov in ostalih napak ,pa tudi rja baje napada te avtomobile.Udobje med vožnjo je vedno slabše kar dokazuje kvaliteto amortizerjev. Žal pa mislim da Kia je le kia in še dolgo ne bo primerljiva z konkurenco.
Doma imamo tudi Ford focus kateri je stal približno enako a je razlika kot noč in dan v prid Fordu.
In pri nas na obali je tudi servis katastrofalen tako da je potrebno avto vozit drugam na servis, kar predstavlja dodatne stroške, edino kar me preseneča je poraba katera se pri bencinskem motorju 1,6 vrti okoli 7l /100km.
Iz lastnih izkušenj ti odsvetujem nakup kie.


A ti Forde prodajas, al zakaj si ze v popolnoma drugi temi napisal identicen anti-Kia post?
crazy1.gif
 
Citat:
Uporabnik multitron pravi:

Sam imam kio ceed in povem vam da je to moja prva in zadnja kia, glede na to da je 7 letna garancija zelo dober in donosen nateg.
Cene servisov so oderuške zelo veliko je t.i. potrošnega materiala. Sam sem pri 45.000km zamenjal prednje diske, ker so se baje zvili , bili pa so skoraj kot novi saj sem navajen zavirati predvsem z motorjem, cena 300€ o kakšni garanciji pa lahko samo sanjate.
Avto je poln čričkov in ostalih napak ,pa tudi rja baje napada te avtomobile.Udobje med vožnjo je vedno slabše kar dokazuje kvaliteto amortizerjev. Žal pa mislim da Kia je le kia in še dolgo ne bo primerljiva z konkurenco.
Doma imamo tudi Ford focus kateri je stal približno enako a je razlika kot noč in dan v prid Fordu.
In pri nas na obali je tudi servis katastrofalen tako da je potrebno avto vozit drugam na servis, kar predstavlja dodatne stroške, edino kar me preseneča je poraba katera se pri bencinskem motorju 1,6 vrti okoli 7l /100km.
Iz lastnih izkušenj ti odsvetujem nakup kie.

https://www.alter.si/tabla/show...true#Post912570

Čestitam, osvojili ste funkcijo copy/paste
 

multitron

Zelenc'
15. nov 2008
7
0
1
Hvala za čestitke, ampak kopiral sem svoj post in tudi svoje razočaranje nad kio, saj nikomur ne privoščim takih problemov in ignorantskega odnosa kiinih serviserjev na obali kot sem jih doživel sam.

In ne prodajam fordov, ampak sem z avtom zadovoljen, ker preprosto deluje kot mora, in servis je dokaj v redu.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
hysterical-1.gif


ti pa si za hece

Enako vprašanje kot za predhodnika ...
stupid-1.gif

vozil vse polote od letnika 96 do 2010.vozil vse golfe od 2jke do 6ke vozil vse pasate od letnika 88 do 2009.pa nobeden ni nič posebnega.povprečje svojega razreda
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik mario pravi:
ker sem že naveličan da pri rabljenem avtu vedno nekaj crkne, sem se odločl da kupim nekaj novega.
kaj mi je pomembno pri novem da ima čim daljšo garancijo in da je tudi uvevljavljanje uspešno, solidne cene servisov, mala poraba. do 7 litrov. lahko je dizel ali bencinar. letno delam okrog 40k km oz. malo več
cena do 15k €
prosim za predloge.

Namenoma citiram prvo objavo....
glede ngarancije..... že res da imajo korejci 7, 5 let, otem se najdejo nekateri ki i majo 4 ali pa lahko podaljšaš do 5 let.... itdd...samo ko boš kupoval tak avto, ti naj še predračun napišejo za servisiranje do 280 kkm (7x40), ki bo vključeval tudi potrošni material. Ker če ne boš kupoval potrošnega materila na pooblaščenem se bojim da bodo hitro našli izgovore da bo garancija padla.
Katera firma nudi garancijo za 150+ kkm (kar bo prej kot v 4 letih?)
Mogoče bo res bolje vzeti dve leti star avto, ki je recimo še malo v garanciji (pa da ti pooblaščeni prizna to garancijo ob nakupu), da ti morebitne napake odpravi na svoje stroške, potem pa skleni asistenco in nadomestno vozilo in vozi. Zna biti ceneje kot pa nov avto.....
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Golf zadnje generacije se pelje na ravni večjega razreda - po domače povedano se novi polo pelje kot golf 5, golf 6 pa kot passat (je zelo mala razlika med trenutno verzijo golfa in pa trenutnim passatom). Isto je z ostalimi znamkami s tem da so pri enih razlike večje pri drugih pač ne.
Zelo težko bi se strinjal s tem. Pred časom sem dobil priložnost peljati se z golf 6 na daljšo relacijo. Poln pričakovanj sem bil kar precej razočaran na koncu. Avto glasen pri 150, precej trd, črički, itd. Takrat sem za daily drive uporabljal starega passata 1.8t in sem se v passatu boljše počutil, čeprav je dva razreda in 15k razlike v ceni med njima. Tudi kolega, ki ima golfa 6 in je prej imel passata, se strinja s takimi ugotovitvami. Trenutno se vozim tudi z golfom 5 in je zagotovo precej manj udoben kot stari passat ali accord, je pa precej boljši kot kakšen clio ali c3. Manjši avti so praviloma slabše izolirani, lega je slabša, sedeži slabši, podvozje slabše, itd. Res ne vem, od kod bi naj bi bile razlike zelo male. Že medosna razdalja naredi svoje, pogled na ceno pa tudi pravi, da mora biti nekje razlika.
@mm46: se strinjam, da se da preživeti, vendar je razlika ogromna in se moraš odreči udobju, varnosti, itd. Če bi šel na isto pot s passatom ali bmwjem, bi verjetno vedel kaj mislim povedati
tongue-1.gif
Skratka, če delaš 40k km, si relativno dosti v avtu (nekje 3x več kot povprečni slovenec). Pri teh km se pač splača vzeti nekaj boljšega, da se dobro počutiš in udobno voziš. Če gledaš 5h tv na dan, tudi ne uporabljaš 50cm zaslona, če ša že pa si precej prikrajšan. Se pa strinjam, da pri 10k km mestne vožnje na leto razlike med posameznimi razredi morda niso tako opazne, vendar je tu govora o velikem številu km.

Imel G5 1.9tdi, ki sem ga še nato dal malo "zbudit" in s tistim avtom delat dolgo relacijo je bil pis-of-a-kejk. Letel
sem MB-Portorož in hitro nazaj brez najmanjšega znaka utrujenosti, pa sem letel konstante 160 in čez.
Pa sem vozil tudi pasate (02/03) in sej so res nekoliko za odtenek udobnejši, mogoče zaradi lege, teže,
ampak če imaš na golfu solidne gume lahko delaš dnevno 300km ali po ac ali po lokaciji, vedno boš prišel
spočit, in nevem zakaj bi bil g6 glasen pri 150, ok, res sem ga peljal za malenkost po obvoznici, ampak
nikjer se mi ni zdel glasen, sicer pa ta rang vozila tut nemore bit nevemkako tih pri teh kilometrih. Pri 150
mora bit "tiho" avto ranga A8, al pa fejtona, če že mora bit VW. Jaz sem letel večinoma 160 in čez, pa se nisem
nikoli počutil oglušenega, telefoniranje deluje popolnoma normalno, ni treba govorit glasneje ali karkoli...

Tako da nevem ali sem gluh al pa ste eni preobčutljivi. Kolega ima 150 konjsko malo raketico novejše izdelave
in tut če kje letima 150 je fonetika čisto zmerna, pa ima športen duh, tako da nevem kaj bi te lahko v eni limuzini
ala g6 motlo pri 150...
confused-1.gif
 

bobrock

Pripravnik
15. sep 2008
124
0
16
- Garancija in km: i30 pri garanciji nima omejitve km. Za Dizel 1,6 je predpisan servisni interval na vsakih 30k. Motor ima verigo namesto zobatega jermena, tako, da velik servis odpade.

- Glede barvanja oz. rje: na barvanje oz. lak izdajo 3 letno garancijo, na prerjavenje pa 12 let garancije.

Sicer je pa glede rjavenja itak Megane zakon :p
 

bobrock

Pripravnik
15. sep 2008
124
0
16
V moji servisni knjižici piše:
- Bencinar-ji: prvi servis na 15k preostali na vsakih 20k,
- Dizel 1.6: prvi in ostali na 30k,
- Dizel 2.0: prvi in ostali na 20k.
Seveda, če delaš manj kilometrov, je obisk servisa obvezen na vsakih 12 mesecev.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Nisem in verjamem, da sta kul. Ampak na splošno primerjat i30 z manjšimi avti ni prav. Sicer pa glede na ceno itak ni veliko za razmišljat.

Jaz sem peljaj od sodelavca (1.4)...zelo všečen, sploh notranjost..za moje pojme super za ta denar, samo podvozje se mi je zdelo pa precej bogo in zelo na nivoju 4 metrških malčkov (tiste pol ure vožnje po mestu - lagana vožnja (čist nov) je kazal porabo 6,7 povprečja)..celotno povprečje (takrat po par sto km) je kazal 7,5 litra (samo pojma nimam kake vožnje oz. kje se je vozil).

Samo sam si ga za 40.000 km letno ne bi omislil..se mi zdi pa za svoj denar super avtoček.

Ne vem...sicer sem imel Fiata (pa ga več ne bom) pa vseeno...Bravo mi je zelo všečen in z 1.9 dzilom bi znal biti super izbira..dovolj moči/navora pa mala poraba (samo cenovno pa nimam občutka kaj to pomeni)...pa npr. rjave barve...mmm
smile-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Strinjam se, da bi na podvozju lahko še malo naredili. Ampak celota vseeno ne deluje kot 4 metrski malček, pa čeprav ga v resnici ni veliko več v dolžino. Z dizlom pa se pelje fantastično. Sem naredil z njim par 100km po avtocesti in je udoben in tih. Z lahkoto bi z njim delal 40 jurjev letno. Ker sem vajen vw in renault dizlov je tale hyundaijev stroj skoraj razodetje, kar se tiče zveznosti in tišine. Poraba pa okrog 5l...