Kako zavrniti racun na servisu

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Ma ne natucavajte. Kaka diagnostika. Danes mehanik vzame kabel, priklopi na PC in pritisne gumb START. use mu naredi samo izpiše kaj ne dela, ter z podrobnimi skicami, kje kako in kaj odšravfat prikaže kako se del zamenja. Še serijsko št. dela mu pokaže, da točno ve na kateri polici ima del spravljen, oz. kaj mora iz kataloga naročit.. Pa kako znanje potrebuješ za to? Ma lepo vas prosim. Cena diagonostične opreme je res konkretna, ampak še zdaleč od najdražje komponente v delavnici.

Sam človk mal težje vas zastopi. Takšen kabel s pripadajočo programsko opremo lahko kupi na bolhi ali ebayu vsak že za 30€. Ti naredi popolnoma isto kot originalna diganostična naprava za 1000€. Naročiš del, ki je crknil preko interneta oz. greš v trgovino z avtodeli, ter skupaj z prijateljem ki na fuš servisira, zamenjata del. Pod pogojem če se malo znajdeš. Če se ti pa tega ne da ali se bojiš ali karkoli, pol greš pa na poblaščenca pa rukneš 100€.

Koker kateri, sam jokat ne da se ne da cenejše zrihtat!

btw. biti mehanik je danes super poklic!

Tole kar si napisal je floskula, ki seveda niti približno ne drži. S kablom za 30€ si praktično ne pomagaš nič ... če bi si lahko, bi bilo super, ker mi ne bilo potrebno imeti diagnostičnih vmesnikov v vrednosti 10.000€+. Drugič - če ti diagnostiko dojemaš kot branje napak iz motornega računalnika (kar je največ, kar (če sploh) lahko kabel za 30€ naredi), se hudo motiš. Potrebno je ogromno znanja, predvsem pa izkušenj. Toliko zaenkrat, če želiš izvedeti kaj več, pa vprašaj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.829
113
Po mojih izkušnjah te pri VAG-u ob rednih servisih (ko gre zgolj za menjavo olja in filtra) vprašajo, če priključijo avto tudi na računalnik in preverijo, če je kakšna napaka. Zadeva se seveda dodatno zaračuna. V sklop večjega rednega servisa ti pa to dodatno pokasirajo brez vprašanja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.829
113
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Ma ne natucavajte. Kaka diagnostika. Danes mehanik vzame kabel, priklopi na PC in pritisne gumb START. use mu naredi samo izpiše kaj ne dela, ter z podrobnimi skicami, kje kako in kaj odšravfat prikaže kako se del zamenja. Še serijsko št. dela mu pokaže, da točno ve na kateri polici ima del spravljen, oz. kaj mora iz kataloga naročit.. Pa kako znanje potrebuješ za to? Ma lepo vas prosim. Cena diagonostične opreme je res konkretna, ampak še zdaleč od najdražje komponente v delavnici.

Sam človk mal težje vas zastopi. Takšen kabel s pripadajočo programsko opremo lahko kupi na bolhi ali ebayu vsak že za 30€. Ti naredi popolnoma isto kot originalna diganostična naprava za 1000€. Naročiš del, ki je crknil preko interneta oz. greš v trgovino z avtodeli, ter skupaj z prijateljem ki na fuš servisira, zamenjata del. Pod pogojem če se malo znajdeš. Če se ti pa tega ne da ali se bojiš ali karkoli, pol greš pa na poblaščenca pa rukneš 100€.

Koker kateri, sam jokat ne da se ne da cenejše zrihtat!

btw. biti mehanik je danes super poklic!
Ker vidim, da si ultra informiran o mehanikih in je biti mehanik super poklic, predvidevam da si tudi ti mehanik in nenormalen keš vlečeš, a ne?

Jao ej, keri bebec.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.185
113
Pa ja račun za diagnostiko je samo še dodatno kasiranje. Ura dela se plača kaj pa on vmes počne ( al drka [censored] al kaj drugega) nima veze. Jaz tudi delam s programom ki stane 60k€ + 12k€ za letno vzrževanje pa jim zaradi tega ne računamo še programa. Moja cena dela s tem je tolko in to je to. Seveda pa vsi vemo kaki so mehankarji na uradnih servisih. Znajo tako lagat da so še politiki v primerjavi z njimi amaterji.
 

Dygscxpixm

Fizikalc
2. jun 2009
396
70
28
Sončna Štajerska
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Takšen kabel s pripadajočo programsko opremo lahko kupi na bolhi ali ebayu vsak že za 30€. Ti naredi popolnoma isto kot originalna diganostična naprava za 1000€. Naročiš del, ki je crknil preko interneta oz. greš v trgovino z avtodeli, ter skupaj z prijateljem ki na fuš servisira, zamenjata del.

OBD-II vmesnik (in priložen freeware) se res dobi za 30 EUR.
Vendar pa ta varianta omogoča le nekaj najosnovnejših operacij in se po funkcionalnosti ne more primerjati z Lexio (če govorimo o PSA), ki zahteva poseben vmesnik. Tudi tega se najde na eBayu, ampak po mojem težko pod 150 EUR (kar je še vseeno drobiž v primerjavi z uradno PSA ceno).

Ali pa direktno pri Kitajcih:

http://www.obdiiscanner.com/professional-tool/lexia-3-citroen-peugeot-diagnostic.html

http://www.digimotor.com/Products/Lexia-3-Citroen-Peugeot-Diagnostic-Tool.html

Se pa strinjam - tisti bolj tehnično nadarjeni s(m)o že od nekdaj sami vzdrževali svoje avte. Včasih je zadoščal komplet ključev in izvijačev ter morda kak kos posebnega orodja, dandanes pa za to rabiš diagnostični vmesnik, SW in laptop.

Za ostale so pa tu uradni in neuradni servisi.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.414
2.482
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik maddog pravi:
Clovek je kupil Citroena, valda da se pricakuje tudi na servisu popust
hysterical-1.gif

Aha to pa ne gre. Kje pa misliš, da se popusti krijejo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Dodal bi še samo to, da ko enkrat pride do neke napake le ta ostane v računalniku tako dolgo zapisana dokler je z diagnostičnim orodjem ne brišeš torej tako dolgo gori tudi lučka. Drži pa da so updati dragi, tudi če ima lokalni mehanik samo univerzalni BOSCH računalnik za 1500€ mora update kupovati na mesečnem nivoju...
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
crashednburnt, sad in podobni sem daleč od mehanika. ampak sem ljubitelj prevoznih sredstev in človk ki ga zanima kok zadeva deluje. In ko je pri meni nastal problem, sem si sposodil vag-com kabel zagnal test, odšel v trgovino po senzor temp. motorja, na netu našel slike kje je in kako se ga zamenja ter ga zamenjal.
Tudi sam imam doma delavnico z orodjem vrednim nekaj 10k € ampak ne z specializitranim orodjem za avtomobile. In ko mi je en mehanikar reku da je nemogoče popravt hidravliko na traktorju, sma ga s fotorm sama dala narazn zamenjala, kar je za zamenjat blo, in zadeva deluje od takrat. Pa ne mi zdj govorit da to ni isto, ker vem da ni amapk princip je pa isti. Tk da ne mi tople vode odkrivat tam ko je ni. Pač u tem poklicu štejejo izkušnje, da se pa kamot brez njih začet, sam treba je bit zategu ko pes, pa namest 3 ur boš od začetka isto stvar popravljal 2 dni.
Na ku**c mi pa gre, ko mehaniki tako opevate sebe in svoj poklic, kot da ste po 15 let študirali. Sej ne rečem, so mehaniki, ki res razturajo in njim rečem vsaka čast, ampak 90% pa je takih, ki niso čist nič posebnega.

In hočem povedat, da danes, če redno prebiraš tuje forume o avtomoblih vidiš kakšne probleme imajo drugi mehaniki z avtomobili in kako so jih rešili, tako da ko naslednjič dobiš avto v svojo garažo in so simtomi isti, kot si jih prebral na forumu veš u čem je težava in se problem hitro reši. Tk da danes če si iznajdliv mehanik, imaš ogromno informacij na voljo kako zadevo rešit:
testerji, tuji forumi, hotlini telefoni v tovarne, kjer izdelujejo avtomobile....

Hotel sem pa samo povedati če si malo iznajdliv in želiš prišparati, se lotiš menjave olja, filtrov , menjave raznih senzorjev ipd. zadev doma, ker prišparaš zajetn kup denarja. Je**i ga tud mehaniki so ratal požrešen tak kot usi ostali!

Če si priden in znaš delat pa vlečeš kot MEHANIK nenormalen keš ja. Amapk ta stavek velja za use poklice!
 
Nazadnje urejeno:

Splash

Fizikalc
1. sep 2007
442
49
28
43
Ne razumem, kaj ti ni jasno tukaj. Avto je bil na servisu, je popravljen. Vse storitve so na računu. Plača se vse, ker kdo pa dela zastonj? Gospod s servisa ti je pa čisto korektno razložil.
Ker nisi izsilil popusta, sedaj pa jokcaš tukaj.

Pred 14 dnevi sem zamenjal senzor temperature vode, pri neuradnem serviserju. Cena je bila 50€, s tem da mi ni računal priklopa na diagnostiko. Vendar avto še vedno ni delal kot bi moral. Zakaj? Zato, ker ni bil v okvari senzor, temveč termostat.
Nauk? Lahko kreš na neuradni servis, vendar je odvisno od serviserja koiko manj dela in diagnostike ti bo opravil za manj denarja. Lahko pa na uradnem servisu plačaš "polno" ceno in se potem buniš za popust-vendar avto bo delal, čene imaš garancijo na opravljene storitve.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Sem preveril na citroenu. Imajo pac ceno za diagnostiko (kot opravljeno delo), nimajo pa definirano, kako mora bit napisano na racunu in potem nekateri servisi pisejo tudi take neumnosti, kot je bilo pri odpralcu teme.

Ja, diagnostika vozila ali diagnosticna ura, ne pa uporaba softvera za diagnostiko kot postavka ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
crashednburnt, sad in podobni sem daleč od mehanika. ampak sem ljubitelj prevoznih sredstev in človk ki ga zanima kok zadeva deluje. In ko je pri meni nastal problem, sem si sposodil vag-com kabel zagnal test, odšel v trgovino po senzor temp. motorja, na netu našel slike kje je in kako se ga zamenja ter ga zamenjal.
Tudi sam imam doma delavnico z orodjem vrednim nekaj 10k € ampak ne z specializitranim orodjem za avtomobile. In ko mi je en mehanikar reku da je nemogoče popravt hidravliko na traktorju, sma ga s fotorm sama dala narazn zamenjala, kar je za zamenjat blo, in zadeva deluje od takrat. Pa ne mi zdj govorit da to ni isto, ker vem da ni amapk princip je pa isti. Tk da ne mi tople vode odkrivat tam ko je ni. Pač u tem poklicu štejejo izkušnje, da se pa kamot brez njih začet, sam treba je bit zategu ko pes, pa namest 3 ur boš od začetka isto stvar popravljal 2 dni.
Na ku**c mi pa gre, ko mehaniki tako opevate sebe in svoj poklic, kot da ste po 15 let študirali. Sej ne rečem, so mehaniki, ki res razturajo in njim rečem vsaka čast, ampak 90% pa je takih, ki niso čist nič posebnega.

In hočem povedat, da danes, če redno prebiraš tuje forume o avtomoblih vidiš kakšne probleme imajo drugi mehaniki z avtomobili in kako so jih rešili, tako da ko naslednjič dobiš avto v svojo garažo in so simtomi isti, kot si jih prebral na forumu veš u čem je težava in se problem hitro reši. Tk da danes če si iznajdliv mehanik, imaš ogromno informacij na voljo kako zadevo rešit:
testerji, tuji forumi, hotlini telefoni v tovarne, kjer izdelujejo avtomobile....

Hotel sem pa samo povedati če si malo iznajdliv in želiš prišparati, se lotiš menjave olja, filtrov , menjave raznih senzorjev ipd. zadev doma, ker prišparaš zajetn kup denarja. Je**i ga tud mehaniki so ratal požrešen tak kot usi ostali!

Če si priden in znaš delat pa vlečeš kot MEHANIK nenormalen keš ja. Amapk ta stavek velja za use poklice!

Tudi jaz nisem mehanik, pravzaprav se z mehaniko (v praktičnem smislu) bore malo ukvarjam (čeprav vem veliko o njej), pač pa se ukvarjam z avtoelektriko/avtoelektroniko, kjer je potrebno inženirsko znanje in je zato tudi ustrezno drago.

VAG-COM vmesnik, ki si si ga izposodil je (predvidevam) ceneni kitajski ponaredek, na katerega pri profesionalnem delu ne moreš računat. Sam si lastim original (ki je kar nekajkrat dražji), zadeva pa vsekakor ne zmore to, kar zmore originalni tester VAS (za VAG vozila). Za primer - pri kodiranju ključev, menjati števca, menjavi računalnika ... pri vozilih z IMMO3+ sistemom si z njim ne moreš pomagat nič, če nimaš SKC številke (katere na pooblaščenem servisu ne moreš dobiti, ker je tudi sami ne morejo dobiti), za pridobitev katere so potrebna druga orodja, ki spet stanejo ohoho denarja.

Sploh pa je menjava senzorja temperature (in diagnosticiranje tega problema) izjemno banalen primer, na lestvici težavnosti od 0 do 10 (pri diagnostiki) nekje pri -3. Strinjam se, da si lahko vsak marsikateri goldinar prišpara, če zna osnove mehanike/elektrike, na žalost pa smo v dobi, kjer so vozila tehnično tako dovršeni izdelki, da si brez ustrezne opreme nag in bos. Oprema pa stane in to veliko, da o potrebnem znanju za uporabo slednje niti ne začenjam.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Eni ljudje so tudi že bolestno obsedeni s popusti. Zadnjič sem z enim imel en deal, vse skupaj nič, za jurja evrov. Model se čisto tresel in mi težil za ušive 3€ popusta. Očitno nova bolezen modernega časa.
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
crashednburnt sma že bližje. Tudi jaz mislim da je primer s senznorjem banalen. In prav tako vem o čem govoriš glede avtoelektrike/elektronike ker sam hodim na štromarski faks in zna padit diploma ravno iz elektronskih sistemov v avtomobilu, ravno zato mi gre na k**c ko mi nekdo reče da sem [censored] če mislim da je tako lahko. Vem da ni lahko ampak ni pa nobene znanosti v tem, zadeve so jasne in če si prebreš kako deluje potem ni več dileme kako in kaj. Je pa res da, avtomobili postajajo ena sama elektronika in originalna oprema s pripadajočo bazo podatkov je seveda draga. zaradi tega si jo privoščijo le najbolši servisi, ki pa potem avtomatično začnejo dvigovati vse svoje storitve npr. mali servis, kjer ne rabiš praktično nič od te sodobne diagonstične opreme, o kateri je govra in je tako draga.

Torej bistvo mojega pisanja je da se marsikateri evro lahka prišpara pri takšnih enostavnih problemih, jasno pa je da če bom enkrat si lahko privoščil nov dober avto, da se ne bom doma hecal s tem ampak ga bom peljal na servis, kateremu zaupam, ki ni nujno poblaščeni!
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Offtopic (brisi crash, ce ni OK).

To itak. Zadnjic sem se v Bigbangu smejal modelu, ko je na blagajni pop.., ker mu je bilo pri avtoradiu za 60€ oblubljenih 5% popusta, in trgovka po telefonu ni tisto sekundo dobila prodajalca, ki je obljubil popust.
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, diagnostika vozila ali diagnosticna ura, ne pa uporaba softvera za diagnostiko kot postavka ...

To je samo stvar klasifikacije, v končni fazi gre za isto zadevo.

Kako bi se pa ti pocutil, ce bi dobil na servisu racun za "36,18 EUR: uporaba kompleta naticnih kljucev" ?
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
- priklop na tester je čisto redna postavka na servisih in tukaj je nesmiselno, da se greš konfliktirat
- danes tester ne pomeni, da neki nujno testiraš, s testerjem tudi samo izklopiš opozorilne lučke, ko že veš kaj je bilo narobe
- da ti je arogantno odgovarjal je glede na kak svet živimo čisto sprejemljivo
- da se je pa zdrl na tebe in te pošiljal ven je pa nedopustno, bi moral ukrepat, seveda na civilizirani ravni
- 18€ je izjemno malo za priklop na tester
- tista vaša čunga lunga kitajska roba ni za nobeno resno rabo, si pa zagotovo lahko kdo pri kakšni posamični stvari pomaga
- ko maš vso potrebno profesionalno opremo je s tem delati mačji kašelj (moram rečt, da za večina najpogostejših težav lahko prvič u lajfu primeš za stvar, prtiskaš gumbe in vse sam ugotoviš, je pa to seveda tudi stvar tvojega IQ-ja) kot pri vsaki stvari.
cool-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.397
5.669
113
Citat:
Uporabnik Katunga pravi:
- da ti je arogantno odgovarjal je glede na kak svet živimo čisto sprejemljivo

Se te dni lih odločam če kandidram za eno delovno mesto sprejemnika na servisu......pa mi je tale mr_ čist zamoril odločitev......ker take kr***** je res lažje vn iz servisa nest kt prenašat

Na prejšnem šihtu smo mel v programu rdeč oknčk k se je odpu kdar si delu račun za stranko, ki je veljala kot problematična
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, diagnostika vozila ali diagnosticna ura, ne pa uporaba softvera za diagnostiko kot postavka ...

To je samo stvar klasifikacije, v končni fazi gre za isto zadevo.

Ne, tu gre za odnos do stranke. Racun se spise tako, da je razumljiv in logicen.