Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Se strinjam z Utisevalcem. Ampak že celo temo ne pridemo skupaj. To pa zato, ker nekateri trdimo, da lahko kot laik ugotoviš že z kablom za 50€, da ti je crknil nek senzor.
To pa recimo sploh ni res. Klasični primeri so npr. lambda sonda, senzor zračne mase, senzor tlaka turbopolnilnika ... Ti senzorji so lahko okvarjeni, vendar računalnik še ne beleži napake. Oba testerja, tako tisti za 50€ kot tisti za 5000€ bosta pokazala 0 napak, vendar boš s tistim za 5000€ zelo verjetno lahko dostopal do ustreznih parametrov in videl, da nekaj ne štima. Seveda moreš imet neko predznanje kaj katera vrednost pomeni ter v kakšnem obsegu se normalno giblje.
Tudi pri branju napak ni vse tako rožnato, kot nekateri mislite (predvsem taki, ki ste imeli opravka z diagnostiko 1x - to je na lastnem avtu). Recimo nekaj dni nazaj mi je stranka pripeljala Clio III s sijočo Airbag lučko. Priklopim prvi tester - napaka: zategovalnik sovoznikovega pasu. Debelo pogledam, ker Clio III nima problemov s konektorji pod sedeži, zato vzamem v roke drug tester. Ista napaka. Oba testerja sta univezalna, vendar profi (3000€+ vsak). Stvar me ni prepričala, zato sem šel v omaro po Renault Clip originalno diagnostiko. Priklopim in voila - ni komunikacije z voznikovim airbagom. Grem pod parametre, vidim, da ima steza 1 nekam visoko upornost, steza 2 je pa cool. Zavrtim volan parkrat levo/desno in vidim, da steza 1 nekontrolirano skače, medtem ko steza 2 ohranja svojo vrednost. Bingo. Odkril sem, kateri del airbag sistema je okvarjen.