Kako zavrniti racun na servisu

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jaz sem v mojem primeru odpeljal avto, pismeno preko pošte zavrnil račun. Novega računa nisem dobil, dobil sem pa poziv na sodišče.
smirk-1.gif

za znesek 100 ?
bonk.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Če misliš da je 18EUR veliko si poglej koliko stane profesionalna diagnostična oprema, to ni samo PC in kabel ampak ogromna baza podatkov ki se jasno plača.

Sicer se jaz ne bi sel cenkat ali pritozevat (servisi so nemarno dragi, to je dejstvo), me pa ob tvoji argumentaciji vseeno zanima koliko en tak servis stane dvigalo, komplet kljucev in vsa ostala masinerija, ki je potrebna za normalno delovanje avtomehanicne delavnice in kako to, da ko ti menjajo npr. auspuh, zaracunajo delio in material, ne pa tudi uporabe dvigala in kljucev, ceprav orodja najbrz niso dobili zastonj, ampak je stalo kup denarja, uporabiti so ga pa morali ?

Diagnostična naprava (uradna, potrjena s strani proizvajalca) stane par 1000 EUR, letni updejti baze podatkov pa so tudi v tem rangu. Za uporabo naprave moraš biti izšolan. Torej logično je da se uporaba obračuna posebej ...

Za dvigalo in kjuče ni potrebno plačevati licenc itd. in to je material ki je pogoj za delo in je vključeno v ceno dela.

Sicer pa tudi pri frizerju plačaš ceno striženja (in ne uporabe škarij in glavnika), če ti barva lase in kaj vem kaj ti pa zaračuna posebej.

ne, če ti barva lase je tako, kot če ti pri avtu zamenja del, torej plačaš material in delo in diagnostični računalnik je samo še eno orodje

to je tako kot da bi ti menjal gume na platiščih (letne dol zimske gor) in bi bilo na računu:
4 x menjava gum - delo - 15€
40x uporaba nastavka za pnevmatično pištolo - 0.20€ x 40 = 8€
40 x Uporaba pnevmatične pištole - 0.1€ x 40 = 4€
Dvig avtomobila - 0.5€
Spust avtomobila - 0.5€
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Meni še nikoli niso zaračunali diagnostike, če sem pri njih tudi popravljal avto. Bila je sicer postavka na računu kot opravljena storitev, a cena je bila 0,00€.

Zaračunali so mi samo takrat, ko sem pripeljal avto, da mi programsko izklopijo senzor za dež. V tem primeru so računali "priklop na tester", dela po urni postavki pa ne.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jaz sem v mojem primeru odpeljal avto, pismeno preko pošte zavrnil račun. Novega računa nisem dobil, dobil sem pa poziv na sodišče.
smirk-1.gif

za znesek 100 ?
bonk.gif
Ne se tolčt poglavi.
smile-1.gif


Za take zneske kot je omenjen v tej temi, pa se mi zdi brezveze uradno zavrnit račun, če se že prej ustno ni dalo nič rešiti.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Če misliš da je 18EUR veliko si poglej koliko stane profesionalna diagnostična oprema, to ni samo PC in kabel ampak ogromna baza podatkov ki se jasno plača.

Sicer se jaz ne bi sel cenkat ali pritozevat (servisi so nemarno dragi, to je dejstvo), me pa ob tvoji argumentaciji vseeno zanima koliko en tak servis stane dvigalo, komplet kljucev in vsa ostala masinerija, ki je potrebna za normalno delovanje avtomehanicne delavnice in kako to, da ko ti menjajo npr. auspuh, zaracunajo delio in material, ne pa tudi uporabe dvigala in kljucev, ceprav orodja najbrz niso dobili zastonj, ampak je stalo kup denarja, uporabiti so ga pa morali ?

Diagnostična naprava (uradna, potrjena s strani proizvajalca) stane par 1000 EUR, letni updejti baze podatkov pa so tudi v tem rangu. Za uporabo naprave moraš biti izšolan. Torej logično je da se uporaba obračuna posebej ...

Za dvigalo in kjuče ni potrebno plačevati licenc itd. in to je material ki je pogoj za delo in je vključeno v ceno dela.

Sicer pa tudi pri frizerju plačaš ceno striženja (in ne uporabe škarij in glavnika), če ti barva lase in kaj vem kaj ti pa zaračuna posebej.

ne, če ti barva lase je tako, kot če ti pri avtu zamenja del, torej plačaš material in delo in diagnostični računalnik je samo še eno orodje

to je tako kot da bi ti menjal gume na platiščih (letne dol zimske gor) in bi bilo na računu:
4 x menjava gum - delo - 15€
40x uporaba nastavka za pnevmatično pištolo - 0.20€ x 40 = 8€
40 x Uporaba pnevmatične pištole - 0.1€ x 40 = 4€
Dvig avtomobila - 0.5€
Spust avtomobila - 0.5€

Mogoče sem dal slab primer ampak na uradnem servisu (govorim za recimo VAG) so postavke dela tipa:
- delo mehanično
- delo mehanično - zahtevno
- servisna diagnostika

Za ta dela (STORITEV) so predvidene različne tarife ker je za določeno delo potrebno določeno znanje in pa določena oprema. Torej dvigalke, ključi itd. so vračunani v mehanično delo. Dianostični računalnik in certificiran delavec pa spadajo pod tarifo servisne diagnostike!

Menjava gum, polnjenje klime, preverjanje delovanja hladilnega sistema so pa PRODUKTI ki že vključujejo vso potrebno delo v "paketu"!

Skratka če ne ločiš kaj je storitev in kaj produkt ti ne morem pomagat, včasih se storitev ki je zelo specifična spravi v produkt in se plača pavšal. N uradnih servisih je sicer meja med produktom in stroitvijo zelo ozka ker je ponavadi storitev pavšalno zaračunana. Torej menjava senzorja vzame XX min časa in to stane toliko in toliko.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ma saj ti je prav povedal, ker se spuščaš v neke debate brez podlage. A te zanima kaj je uporaba programske opreme? Ko se je tebi (tvoji sestri) na francoskem sranju vžgala ena izmed neštetih lučk je mehanik avtomobil priklopil na računalnik s katerim je diagnosticiral napako (saj se ti je najbrž prižgala lučka ki pa lahko predstavlja veliko različnih napak in te napake je največkrat treba odčitati z diagnostičnim orodjem, VAG servis mislim da priklop na računalnik kasira še več). Zdaj tebi je najbrž normalno da ti on to priklopi ampak takšni računalniki stanejo več tisoč € in vsak normaln mehanikar ti bo kasiral diganostiko, sploh pa če vleti nek zajček. Drugo je tvoj lokalni mehanik s katerim sta prijatelja. Torej računal ti je diagnostiko napake, delo v urah ter del. Mislim da je zadeva poštena. Ko si že omenil trgovino in trgovko, a tam ko prideš v Intersparu do blagajne tudi prosiš za popust?
smile-1.gif

V spalru ne zaračiunajo "uporabe programske opreme za blagajno".
Sorry, ampak tole z diagnostično opremo so buče. Tudi drugo orodje v delavnici stane dvigala, recmo, niso poceni), pa se jih ne zaračuna posebej. Vse orodje (tudi diagnostična oprema) je oz. mora bit vključena v postavko "delo". In večina znamk ima tako (pravzaprav prvič slišim za postavjko uporabe diagnostične opreme).
Avtorju teme svetujem klic na Citroen, pa naj preveri, če so servisi po Citroenovih standardih upravičeni zaračunavat uporabo diagnostične opreme posebej ...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
sem jaz tudi že pri BMWju dobil račun za priklop na diagnostiko... sem ga peljal na redni servis (tudi zato, da bi mi povedali kaj diagnostika pravi) pa so vseeno dodatno kasirali priklop na pc (tisto kar s ključa preberejo je bilo zastonj) - pa je bil sam servis blizu 200€
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Se huje je, ni racunana diagnosticna oprema, temvec programska oprema...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.026
11.149
113
meni se ne zdi sporno da imajo svoje postavke... tako vsaj vidiš na ni vse v3pm nekaj zračunano? misliš da bi bil račun drugačen če ne bi bilo te postavke, bi pač delo bilo dražje, na koncu plačaš vedno "preveč"
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Meni se pa. Razumem, da je ura dela različna za ličarska dela, preprosta mehnična dela, težja mehanična, diagnostiko ... Se pač zaračun porabljen čas (ponavadi na 0,5 ure navzgor zaokoroæeno) krat cena tega dela. Ne zaračunava se pa uporabljene opreme, ta je pač vključena v ceno posmezne ure dela.

Je pa res, da zna marsikak servis po svoje. Se spomnim, ko so mi hoteli ne enem servisu za menjavo izpuha zaračuna uro in pol dela. Menda zato, ker je bilo vse zarjavelo oz zapečeno, pa je toliko trajlo, da so sneli. Smo šli po delavniško knjigo, pogledali normo in toliko sem plačal. Če mehanik ni sposoben norme naredit ni problem stranke. Sem takrat o tem uvoznika povprašal, pa so se samo za glavo prijeli in hoteli vedet, kateri pooblašečenec je bil ...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.026
11.149
113
čakaj malo, torej se ti zdi bolj smiselno da ti za pol ure diagnostičnega dela , računa 2 uri navadnega dela??? potem boš šele imel jokice, češ pol ure mi je delal pa mi računa 2 uri..

ne gre to tako.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Mogoče sem dal slab primer ampak na uradnem servisu (govorim za recimo VAG) so postavke dela tipa:
- delo mehanično
- delo mehanično - zahtevno
- servisna diagnostika

Za ta dela (STORITEV) so predvidene različne tarife ker je za določeno delo potrebno določeno znanje in pa določena oprema. Torej dvigalke, ključi itd. so vračunani v mehanično delo. Dianostični računalnik in certificiran delavec pa spadajo pod tarifo servisne diagnostike!

In tako bi bilo logicno povsod. Ce so priklopili na tester, je bilo to delo po tejintej tarifi. Kako da se tebi zdi upraviceno zaracunavati se nekaj ekstra za uporabo enega od svojih orodij, kar je omenjeno na zacetku teme ?

Citat:
N uradnih servisih je sicer meja med produktom in stroitvijo zelo ozka ker je ponavadi storitev pavšalno zaračunana. Torej menjava senzorja vzame XX min časa in to stane toliko in toliko.

Jaz sem navajen (ravno VAG uradni servis), da pise npr. del tainta cena XXX, delo po tejintej tarifi toliintoliko casa, cena YYY. Nobene uporabe kaksnega od orodij, ki jim imajo v svojem arzenalu.
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
Ma ne natucavajte. Kaka diagnostika. Danes mehanik vzame kabel, priklopi na PC in pritisne gumb START. use mu naredi samo izpiše kaj ne dela, ter z podrobnimi skicami, kje kako in kaj odšravfat prikaže kako se del zamenja. Še serijsko št. dela mu pokaže, da točno ve na kateri polici ima del spravljen, oz. kaj mora iz kataloga naročit.. Pa kako znanje potrebuješ za to? Ma lepo vas prosim. Cena diagonostične opreme je res konkretna, ampak še zdaleč od najdražje komponente v delavnici.

Sam človk mal težje vas zastopi. Takšen kabel s pripadajočo programsko opremo lahko kupi na bolhi ali ebayu vsak že za 30€. Ti naredi popolnoma isto kot originalna diganostična naprava za 1000€. Naročiš del, ki je crknil preko interneta oz. greš v trgovino z avtodeli, ter skupaj z prijateljem ki na fuš servisira, zamenjata del. Pod pogojem če se malo znajdeš. Če se ti pa tega ne da ali se bojiš ali karkoli, pol greš pa na poblaščenca pa rukneš 100€.

Koker kateri, sam jokat ne da se ne da cenejše zrihtat!

btw. biti mehanik je danes super poklic!
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.026
11.149
113
super ja, zakaj nisi? ko boš enkrat moral vse kupit in si en boš od fotra pa od kolegov sposojeval, boš videl da je orodje v neki delavnici za recimo eno delovno mesto hitro vredno 10000 € kup je nekih stvarih ki jih boš moral letno menjavat, torej amortizacija itd, če hočeš imet suport neke znamke boš šel na šolanja ki pa so prasičje draga, se tudi ve zakaj... in nekako servis razumem zakaj je ura draga, bolj ne razumem zakaj je na servisu isto olje 50 ali 100 % dražje, to pa mi res ne gre v glavo.

sej lokalni mehnakarji ki na koncu povečini znajo menjat ploščice in olje, pa najbolj pametni in hkrati še ošabni... pa ponavadi brez prilagajanja, popoldne sploh noben več noče nič naredit... , ja delamo do 16:00hm, jaz rabim avto od 7 do 16:00 wtf... ja pol pa rečte komu drugemu.hvala lepa cigan.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.272
3.910
113
KSZ: A sem mogoče zgoraj res prebral da je naprava, ki stane nekaj tisoč EUR draga?
bonk.gif
mogoče za enga popoldanca, ki šraufa max. 3x na teden pa še to samo zvečer.

Pomoje so te postavke naredili zato ker večina lastnikov (sploh avtomobilov izven garancije) ko se prižge lučka leti na uradni servis da povejo kaj je narobe in potem k popoldancu zamenjat (čeprav se časi spreminjajo, zdaj ima že vsek popoldanc to tako opevano "diagnostiko" oziroma 10 let star prenosnik in kabel). Tako bi lahko uradni servisi cele dneve počeli samo to, računali pa nič. Stranko, za katero veš da pride samo enkrat na pet let je pač treba obrat do kosti.

Da ti pa to računa ob rednem servisu je pa lumparija na kvadrat. Tudi meni so ga, samo ni bilo 18 ampak 45 evrov (na računu piše priklop na tester, pa sploh ni bilo nobene napake, ampak reden servis, ki je vsakih 15k). Seveda sem plačal, ampak tja me pa ne bo več.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
ksz...
Pooblaščeni serviserji bi morali imeti diagnostično opremo všteto že v ceno servisne ure, seveda pa imaš različne tarife. Za zamenjat olje in filter seveda ne more biti enaka cena ure kot za diagnostiko.
Pooblaščen servis ima ponavadi višjo urno postavko zato, ker mora imeti več opreme, ki ustreza zahtevam proizvajalca avtomobilov.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.026
11.149
113
to ni bilo pri rednem servisu, ampak ga je izredno tja peljala, če cikaš na odpiralca teme.

hm potem en kratek izračun, da zamortiziramo 10.000 €, al pa dajmo 5000 € letno za diagnostiko (recimo da je tu upgrejd, šolanje pa še kaj). je to 2,5 € na uro moraš plačat tako diagnostiko, zdaj pa si izračunaj torej moraš naredie ena dva diagnostična posega na dan in ga imet plačanega po tisti postavki. zdaj pa ni več tako enostavno kajne?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sorry, ampak tole z diagnostično opremo so buče. Tudi drugo orodje v delavnici stane dvigala, recmo, niso poceni), pa se jih ne zaračuna posebej. Vse orodje (tudi diagnostična oprema) je oz. mora bit vključena v postavko "delo". In večina znamk ima tako (pravzaprav prvič slišim za postavjko uporabe diagnostične opreme).
Avtorju teme svetujem klic na Citroen, pa naj preveri, če so servisi po Citroenovih standardih upravičeni zaračunavat uporabo diagnostične opreme posebej ...

Ne drži. Velika večina servisov, tako uradnih kot neuradnih ima postavko "diagnostika vozila".