Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jaz sem v mojem primeru odpeljal avto, pismeno preko pošte zavrnil račun. Novega računa nisem dobil, dobil sem pa poziv na sodišče.
za znesek 100 ?
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jaz sem v mojem primeru odpeljal avto, pismeno preko pošte zavrnil račun. Novega računa nisem dobil, dobil sem pa poziv na sodišče.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Če misliš da je 18EUR veliko si poglej koliko stane profesionalna diagnostična oprema, to ni samo PC in kabel ampak ogromna baza podatkov ki se jasno plača.
Sicer se jaz ne bi sel cenkat ali pritozevat (servisi so nemarno dragi, to je dejstvo), me pa ob tvoji argumentaciji vseeno zanima koliko en tak servis stane dvigalo, komplet kljucev in vsa ostala masinerija, ki je potrebna za normalno delovanje avtomehanicne delavnice in kako to, da ko ti menjajo npr. auspuh, zaracunajo delio in material, ne pa tudi uporabe dvigala in kljucev, ceprav orodja najbrz niso dobili zastonj, ampak je stalo kup denarja, uporabiti so ga pa morali ?
Diagnostična naprava (uradna, potrjena s strani proizvajalca) stane par 1000 EUR, letni updejti baze podatkov pa so tudi v tem rangu. Za uporabo naprave moraš biti izšolan. Torej logično je da se uporaba obračuna posebej ...
Za dvigalo in kjuče ni potrebno plačevati licenc itd. in to je material ki je pogoj za delo in je vključeno v ceno dela.
Sicer pa tudi pri frizerju plačaš ceno striženja (in ne uporabe škarij in glavnika), če ti barva lase in kaj vem kaj ti pa zaračuna posebej.
Ne se tolčt poglavi.Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jaz sem v mojem primeru odpeljal avto, pismeno preko pošte zavrnil račun. Novega računa nisem dobil, dobil sem pa poziv na sodišče.
za znesek 100 ?
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Če misliš da je 18EUR veliko si poglej koliko stane profesionalna diagnostična oprema, to ni samo PC in kabel ampak ogromna baza podatkov ki se jasno plača.
Sicer se jaz ne bi sel cenkat ali pritozevat (servisi so nemarno dragi, to je dejstvo), me pa ob tvoji argumentaciji vseeno zanima koliko en tak servis stane dvigalo, komplet kljucev in vsa ostala masinerija, ki je potrebna za normalno delovanje avtomehanicne delavnice in kako to, da ko ti menjajo npr. auspuh, zaracunajo delio in material, ne pa tudi uporabe dvigala in kljucev, ceprav orodja najbrz niso dobili zastonj, ampak je stalo kup denarja, uporabiti so ga pa morali ?
Diagnostična naprava (uradna, potrjena s strani proizvajalca) stane par 1000 EUR, letni updejti baze podatkov pa so tudi v tem rangu. Za uporabo naprave moraš biti izšolan. Torej logično je da se uporaba obračuna posebej ...
Za dvigalo in kjuče ni potrebno plačevati licenc itd. in to je material ki je pogoj za delo in je vključeno v ceno dela.
Sicer pa tudi pri frizerju plačaš ceno striženja (in ne uporabe škarij in glavnika), če ti barva lase in kaj vem kaj ti pa zaračuna posebej.
ne, če ti barva lase je tako, kot če ti pri avtu zamenja del, torej plačaš material in delo in diagnostični računalnik je samo še eno orodje
to je tako kot da bi ti menjal gume na platiščih (letne dol zimske gor) in bi bilo na računu:
4 x menjava gum - delo - 15€
40x uporaba nastavka za pnevmatično pištolo - 0.20€ x 40 = 8€
40 x Uporaba pnevmatične pištole - 0.1€ x 40 = 4€
Dvig avtomobila - 0.5€
Spust avtomobila - 0.5€
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ma saj ti je prav povedal, ker se spuščaš v neke debate brez podlage. A te zanima kaj je uporaba programske opreme? Ko se je tebi (tvoji sestri) na francoskem sranju vžgala ena izmed neštetih lučk je mehanik avtomobil priklopil na računalnik s katerim je diagnosticiral napako (saj se ti je najbrž prižgala lučka ki pa lahko predstavlja veliko različnih napak in te napake je največkrat treba odčitati z diagnostičnim orodjem, VAG servis mislim da priklop na računalnik kasira še več). Zdaj tebi je najbrž normalno da ti on to priklopi ampak takšni računalniki stanejo več tisoč € in vsak normaln mehanikar ti bo kasiral diganostiko, sploh pa če vleti nek zajček. Drugo je tvoj lokalni mehanik s katerim sta prijatelja. Torej računal ti je diagnostiko napake, delo v urah ter del. Mislim da je zadeva poštena. Ko si že omenil trgovino in trgovko, a tam ko prideš v Intersparu do blagajne tudi prosiš za popust?
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Mogoče sem dal slab primer ampak na uradnem servisu (govorim za recimo VAG) so postavke dela tipa:
- delo mehanično
- delo mehanično - zahtevno
- servisna diagnostika
Za ta dela (STORITEV) so predvidene različne tarife ker je za določeno delo potrebno določeno znanje in pa določena oprema. Torej dvigalke, ključi itd. so vračunani v mehanično delo. Dianostični računalnik in certificiran delavec pa spadajo pod tarifo servisne diagnostike!
Citat:
N uradnih servisih je sicer meja med produktom in stroitvijo zelo ozka ker je ponavadi storitev pavšalno zaračunana. Torej menjava senzorja vzame XX min časa in to stane toliko in toliko.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sorry, ampak tole z diagnostično opremo so buče. Tudi drugo orodje v delavnici stane dvigala, recmo, niso poceni), pa se jih ne zaračuna posebej. Vse orodje (tudi diagnostična oprema) je oz. mora bit vključena v postavko "delo". In večina znamk ima tako (pravzaprav prvič slišim za postavjko uporabe diagnostične opreme).
Avtorju teme svetujem klic na Citroen, pa naj preveri, če so servisi po Citroenovih standardih upravičeni zaračunavat uporabo diagnostične opreme posebej ...