Jaguar XF

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:

Jaz mam pa uc na tocno tem:
http://www.horsepower-motor-centre.co.uk/view.asp?ID=1705

A tista športna "oranžna" ročka je kak aftermarket racing del iz avtoodelka v Šparu
sprasujem se.gif

srce-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sem enkrat bral štorijo o xc 90 ocean race. Zagotovo jo Google najde.

Vsi ti prodajalci na letališki (Cesta, 1A, HB) so po mojih izkušnjah, izkušnjah znancev in izpovedih na internetu bolj kot ne za ognit. Kar pa ne pomeni, da se tudi pri njih kdaj ne najde kakšen dober avto.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
A noben no pozna kakšnih serviserjev, ki tudi Jaguarja šraufajo?
Po mojem mnenju bi XF (spet ni tako specifičen avto) lahko katerikoli sposoben garažni mojster rihtal. Se motim?
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Glej, brez zamere, ce mislis tak avto "pod kozolec" vozit, potem ga 1) ne rabis in bolj pomembno, 2) si ga v resnici ne mores privosciti.
frown-1.gif


Ne mores v tole dajat olje iz Leclerca in aftermarket filte iz eBaya no... Ko bo pa enkrat velik problem (recimo ena specificna serija X350 XJRjev letnik 2003 ima malo manj kot vgrajen stevec za podvozje, ki pri 90k km preprosto crkne) bo pa jok pa na drevo, ker ti noben kozolcan ne bo znal popravit, summit te bo odjebal ker nisi pri njih servisiral, v tujino peljat se ti pa ne bo splacalo.

Daj se enkrat razmisli ce je to pravi avto zate. Ker je v sloveniji se vedno cisti eksot.
 
Nazadnje urejeno:

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Indeed. Sploh če ti knof od menjalnika "notr ostane" (kar po opisih sodeč pade globoko znotraj 3-sigma), bo kozolčar storil kaj?

Imo se tega lahko poslužuješ pri VAG-ih, ker:
a) jih je precej, posledično je tudi znanja precej
b) obstaja cheap 3rd party softver za diagnostiko, ki si ga lahko privošči vsak kozolčar
c) v najslabšem primeru ga še vedno lahko odšlepaš do kakovostnega pooblaščenca, ki ne bo prav daleč (glej tč. a)

Da pa bi našel mojstra za XF v lokalni garaži, ob tem da takšnih ljudi manjka tudi na edinem(?) uradnem servisu, je pa malo bosa.

Je pa tudi meni vozilo všeč. Ampak ko na mizo vržeš vse plus in minuse, na koncu izbereš bavarski f10
smirk-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
A noben no pozna kakšnih serviserjev, ki tudi Jaguarja šraufajo?
Po mojem mnenju bi XF (spet ni tako specifičen avto) lahko katerikoli sposoben garažni mojster rihtal. Se motim?

Landroverje je večina lastnikov po preteku garancija vozila šraufat v avstrijo in v italijo (odvisno od bližine), delno kar je bilo modelov s Fordovimi (in še prej BMW motorji) pa tudi na slednje uradne servise (oz. servise ki so specilaizirani za te znamke). Za Jaguarja si ne predstavljam da je situacija kaj drugačna.

2.7 motor (in kasneje 3.0) je recimo fordov oz koncernski PSA+Ford tako da bi ga znali serviserat na Citroenu, Peugeotu in Fordu oz. pri neuradnih serviserjih, ki se na to spoznajo. Avtomati je klasični ZFov, ki ga tudi pri nas zna servisirat par štručkotov. Ostala periferija ki je specifična je vseeno vezana ali na landrover ali pa na forda, odvisi od tega kje so pobrali dele!

Pod črto za tak avto imaš dve opcije, ali si ljubitelj in iznajdljiv ter poiščeš material po netu sam (poceni roba iz anglije) ter potem daš popoldancu ali pa ustreznemu servisu za nek sklop da vgradijo po tvojih navodilih. Druga opcija je da neseš denar zlatarjem na summitu, ki v večini nimajo pojma oz. bodo naredili to kar naredi popoldanc, samo računali bodo 10x toliko in pa material bo enak ceni na kg suhega zlata. Alternativa kot rečeno so uradni servisi v tujini, ki so malce cenejši (recimo da je razmerje kot zlato-srebro).

Če nisi iz testa kot sem omenil potem kupi nekaj iz nemške sv. trojice ker ti bo precej gorja prizanešenega!
zmaga.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Druga stvar je pa to: "It's a Jaguar." Jaguarji imajo - hoces, noces - svoje fore. Vcasih je bila Lucasova elektronika, pa ozemljitev akumulatorja, potem je bila pumpa za zracno vzmetenje, pri XF je pa... racunalnik, potem pa kmalu za tem bremze in sistem za dovod bencina.

In da bi kupil enega, ki se ni imel svojih tezav odpravljenih (kar, bodimo odkriti, v tem primeru ni nujno) mi na kraj pameti ne pade (se posebej za zlatarsko ceno, ki jo ima tale)...

Tule imas recall list - ce je na spisku, in ni bilo odpravljeno, tace stran.
http://www.recalluk.com/latest/car-recall.aspx#P_Jaguar%20XF
in
http://www.autoblog.com/jaguar/xf/recalls/

Lahko ga pa "k mojim" vozis na servis - http://www.powerbell.co.uk/
smile-1.gif


P.S.: Jaz grem jutri tistega XJja prevzet
wink-1.gif
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.764
1.567
113
Emona / Carnium
Znanec iz Celja, je starega daimler đegija vozil v Graz. V Summit je šel pogledat za novim, pa je raje (zelo neposrečeno) zamenjal znamko.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pod črto za tak avto imaš dve opcije, ali si ljubitelj in iznajdljiv ter poiščeš material po netu sam (poceni roba iz anglije) ter potem daš popoldancu ali pa ustreznemu servisu za nek sklop da vgradijo po tvojih navodilih. Druga opcija je da neseš denar zlatarjem na summitu, ki v večini nimajo pojma oz. bodo naredili to kar naredi popoldanc, samo računali bodo 10x toliko in pa material bo enak ceni na kg suhega zlata. Alternativa kot rečeno so uradni servisi v tujini, ki so malce cenejši (recimo da je razmerje kot zlato-srebro).

To je konstruktivni odgovor, ki ga pričakujem na forumu od ljudi, ki se spoznajo zadeve.

@evrofil
Zelo cenim tvoje mnenje, še posebej ker imaš Jaguarja, ampak komentarjev o tem, kakšen avto si kdo lahko privošči, se lahko pa vzdržiš.

Jasno je, da z "garažnim mojstrom" nisem mislil nekoga, ki dela prakso na pooblaščenem servisu. Ker ste tako popoljuvali pooblaščeni servis, sem pač spraševal po alternativi. Utiševalec je dobro utemeljil možnosti. Prav na tak način servisiram svoje avte že 15 let. Dele nabavljam v Angliji, zmontira mi pa mojster, ki mu zaupam.

Ampak vseeno ima vsak avto svoje specifike, zato me je zanimalo, kakšne imam možnosti oz. alternative.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Sem ti lepo napisal zakaj ga ze apriori NE kupit. Avto preprosto ni za v Slovenijo - vem tudi zato, ker moj "slovenski" Jaguar (za katerega pa je dovolj "vaski serviser", ker je cista mehanika) dobi - tako kot ti pravis- natancno vse rezervne dele z Interneta ali izpod domace struznice. Ampak on je za "gust".

Da bi si pa za daily driver kupil avto, ki ga ziv bog lokalno ne zna servisirat (ti crkne v Gorici in bos kaj, cakal na avtovleko, da ti ga na Summit odvlece?), kjer so deli preko Summita (iz Nemcije za x2 cene in traja en dan) ali iz Interneta (iz UK za 0.9x cene, ampak traja 4 dni), in za katerega ne poznas vse zgodovine, in kjer je edini racunalnik za analizo napak verjetno pri Summitu - navaden ODBC ti pove pa natancno nic uporabnega - pa, oprosti, res nimas denarja, razen ce imas teh 21k cisto odvec in ne ves kaj bi z njimi. Tud jaz ga nimam.
smile-1.gif


Pa ne, da ti ga ne privoscim - knock yourself out - ampak samo ce imas se 3-5k v rezervi za prvo leto za vsak primer, v kolikor nima celotne servisne zgodovine ali komplet servisov pri pooblascencu (no, ta jo baje ima, ampak jaz bi jo vseeno sel preverit na Summit
wink-1.gif
) - ampak, ne vem no, jaz si ne bi upal.

Odloci se pa sam.
grin1.gif
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Kako laufa zadeva s temi odpoklici? Če stranka tega ni naredila takrat, ko bi morala, je verjetno sedaj že prepozno.

Ali lahko na kakršen koli način "uveljavljaš" odpoklic tudi pozneje?

Ta avto, na katerega sem dal povezavo, je samo eden od potencialnih. Samo v primeru, da vse stvari štimajo ,ter da še konkretno spusti ceno, bi me začel "usodno privlačiti"
smile-1.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Kako laufa zadeva s temi odpoklici? Če stranka tega ni naredila takrat, ko bi morala, je verjetno sedaj že prepozno.

Ali lahko na kakršen koli način "uveljavljaš" odpoklic tudi pozneje?

Naceloma lahko kadarkoli v zivljenski dobi avtomobila (vsaj za "Tata" Jaguarje to velja), ampak je odvisno od vsakega posebej (XF jih ima 10 - vprasanje je, ce je kateri tocno za tvoj avto, poglej si letnik in VIN, pa potem preglej spisek). Za nekatere je bil vcasih predpogoj, da je bil brezplacen to, da je imel avto redno opravljene servise na uradnih servisih, za vecino pa ne, ker je avto "nevaren" in ni za na cesto...

Najlazje ti bo tule:
http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp?tx=VOSA

Pa preglej letnik in VINe...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Pa kaj ti moraš res v vsaki temi puščat svoje neumne komentarje?
bonk.gif

Lepo da me redno bereš
cheer.gif


Vzami me kot test...če nimaš živce zame......tud nimaš za popravljat Jaguarja
tongue-1.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
KSZ...

Evo, XJ je doma... Kot da bi vozil ladjo, [cenzura] je ogromen. Je pa kul (ne vem se, a je kul al je problem, ce sem cisto odkrit
wink-1.gif
) - ce vozis 30 ali 130 je cisto isti feeling. Slisis nic, samo muvas se. 240 konj je cisto dovolj da ga zelo poskocno premika (je pa res, da bi na prejsnjem, ne-aluminij modelu bilo premalo!).

Zre pa tudi ne prevec, 100km od dealerja do bajte je imel povprecje 7.7l - v resnici bo kombinirane voznje verjetno 10-11...

JosipBroz, cakamo nate.
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
7.7l....sounds great! Sej mi je nerodno predlagat ampak vseeno
smile-1.gif
Kaj pa preracun na roke?

Razen ce niso UK galone namest litrov
evil.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
BMK... Kolikor mi racunalnik pove je zame dovolj, itak vsaj 80% poti placa firma. Greva pa na "testno voznjo" cez vikend, pa bom za foro preracunal.