Hyundai i40 losov test

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.437
113
Poiščite še podatke in posnetke v6 Lagune in 406-ke 1999 (isti motor)...pa potem modrujte
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Eni bi jo prec imeli, sam kaj ker ne moreš prpelat k nam.
Kar se tiče delov; dragi k žafran, dobi se, avto je pa za nedeljsko vožnjo še prekleto dobr in marikateri marcini lahko luleka zmanjšaš na ščegi velikost.

Zakaj nemoreš 'uvozit'? Euro norma? Motor V6 se je še pred kratkim vgrajeval v pol pežojev, citroenov in renojev.
Glede ščegija: bo kar držalo, vsaj kar se tiče pospeškov nad 140km/h in končne hitrosti. Moja (popolnoma serijska, edino svečke so bile hladnejše) je šla 255 po ravnem (merjeno z Garminom), in še ni bila v rdečem polju. Evo: Mojamoja in njena sestrica - od kolega (par številk VIN narazen):

activa1.jpg
[/URL][/img]

Moja je iste barve
aplauz.gif
. No, se bomo po zanimal kako je z uvozom.
 
Nazadnje urejeno:

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Neverjetni ste. Nekaj vprašanj za vas, znalce:
1. če tovarna deklarira max.hitrost na 187km/h....kakšno hitrost dejansko doseže npr. 1000 takih identičnih vozil? Vsa vozila dosežejo 187,00 km/h? Vsa vozila dosežejo hitrost v razponu 180-195? Vsa vozila dosežejo VSAJ 187km/h?

Preveč splošno govorjenje, ampak če že hočeš odgovor, se najbolj strinjam z "od-do" odgovorom.

Citat:
Uporabnik jezek pravi:
2. koliko ima povprečno testno vozilo prevoženih km? Ali je vsako vozilo pri teh km že popolnoma utečeno in pokaže vse zmogljivosti?
3. ali so vse meritve hitrosti na testih narejene pri istih pogojih? Ali ni ravno eden izmed naših namenskih časopisov polovico vozil testiral na zimskih gumah?

Pojma nimam...

Citat:
Uporabnik jezek pravi:
4. ali lahko gps izmerjena hitrost laže?

Načeloma ne.

Citat:
Uporabnik jezek pravi:
5. ali je Xantia sodila med bolj ali manj aerodinamične avte svojega časa?

Pojma nimam. Je pa Calibra bila najbolj aerodimamičen serijski avto, pa je po tovarniških podatkih s cca. 205 konji dosegala mislim da 245 km/h. Torej je napram Xantii bolj aerodinamična, močnejša in mislim da malenkost lažja. Po vseh zakonih bi tudi z nekim podobno nastavljenim menjalnikom morala biti hitrejša.

Citat:
Uporabnik jezek pravi:
6. se trilitrski bencinski V atmosferec rad vrti v obrate ali ima krivuljo dizla?

Kakšno vezo ima to s celotno temo?

Če še 1x dobro pogledaš temo...jaz sem se vpiknil v tole:

Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Po tovarniskih podatkih 242, izmerjeno 255 po gps....ce ti verjames ali ne. In ne, take zmogljivosti se zacnejo pri nekje 250 dizelskih konjih, kar pa verjetni ni malo bolj soliden dizel v tem razredu.

In ne me narobe razumet...se strinjam, da govorimo o fenomenalnem avtu z odlično lego in dobrimi performansami, ni pa to Honda Vti, ki je najhitrejša tudi če jo vsi prehitijo...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če bi holcvagen tistega časa bil sposoben narediti tak avto bi ga tukaj postavil Cizy (kaj postavil, pribil) na pedistal... Tako mu je pa še zunanji tuner moral delati 16 ventilske glave motorjev za športnejša vozila...

Kateri tuner je delal 16v glave tisti čas?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Iz teh videov ni razvidno niti kakšna je cesta (naklon), še manj kakšen je veter. In Passat na videu ima active info display ki kaže točno toliko kot GPS saj deluje na podlagi le tega.

Mogoče bi pa potreboval svečke optimirane za na avtocesto.

@SJTV1, imate morda v arhivu kakšen test Xantie V6 in koliko ste namerili končno hitrost? Ker pravljici da bi Citroen lagal sam sebi v škodo za 25 km/h težko verjamem.

1998: Uradna 230, izmerjena 232. Do 100 km/h pa 8 sekund.
V isti številki je recimo 323 ti Compact (170 konjev), ki ima 225 km/h in 7,6 sekunde. Pa stal je 200 KSIT manj, pa bolj zabaven je bil za vozit
grims-1.gif


Zdaj bodo šele eni pop....
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
2. koliko ima povprečno testno vozilo prevoženih km? Ali je vsako vozilo pri teh km že popolnoma utečeno in pokaže vse zmogljivosti?
3. ali so vse meritve hitrosti na testih narejene pri istih pogojih? Ali ni ravno eden izmed naših namenskih časopisov polovico vozil testiral na zimskih gumah?
4. ali lahko gps izmerjena hitrost laže?

Ene par odgovorov ti lahko jaz napišem
2. Vsaj 1.000. Redko čez 3.000
3. Pozimi pač na zimskih gumah. To tudi jasno piše (in tudi upoštevamo pri ocenah). L
4. Zelo zelo malo. Na naši merilki sploh ne, pa tudi večina telefonov, ki sem jih preveril glede na meriko, ni odstopala za več kot 1 km/h ...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.437
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Poiščite še podatke in posnetke v6 Lagune in 406-ke 1999 (isti motor)...pa potem modrujte

406 coupe z močnejšim ES9 J4S 207hp motorjem so pri avto magazinu namerili točno 241 km/h končne hitrosti, torej praktčno enako kot deklarira tovarna. Mogoče pa niso imeli svečk za avtocesto?
confused-1.gif


http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/peugeot-406-coupe-30-v6/podatki/

Ta motor je enak tistemu od Xantie s (samo) naslednjimi razlikami: 2 (blok) vžigalni tuljavi namesto 1 (blok) tuljave, rahlo spremenjena kolektorja in dva katalizatorja...posledično 13 konjev več in mislim da bolj čist izpuh. V praksi so bile performanse enake. Hitrost 255 sem z Garminom nameril večkrat, nazadnje pri 305.000 prevoženih, na ravnem odseku AC med uvozoma Tržič in Kranj (prvi). Zdaj pa obljubim, da o hitrosti ne bom več pisal.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Iz teh videov ni razvidno niti kakšna je cesta (naklon), še manj kakšen je veter. In Passat na videu ima active info display ki kaže točno toliko kot GPS saj deluje na podlagi le tega.

Mogoče bi pa potreboval svečke optimirane za na avtocesto.

@SJTV1, imate morda v arhivu kakšen test Xantie V6 in koliko ste namerili končno hitrost? Ker pravljici da bi Citroen lagal sam sebi v škodo za 25 km/h težko verjamem.

1998: Uradna 230, izmerjena 232. Do 100 km/h pa 8 sekund.
V isti številki je recimo 323 ti Compact (170 konjev), ki ima 225 km/h in 7,6 sekunde. Pa stal je 200 KSIT manj, pa bolj zabaven je bil za vozit
grims-1.gif


Zdaj bodo šele eni pop....
evil.gif

bomo ja, ker gre spet za navadno balkansko povelicevanje nemskega cefur wagna. in to iz strani kao neodvisnih.

ima compact zadaj manj prostora kot volkswagen polo, v prtljazniku ima manj prostora kot polo. zabaven je bil pa zato, ker je imel zadnjo premo iz bmw e30, se pravi trojke iz leta 1982 (!!) in ti primerjas to z vrhunskim citroenovim aktivnimi podvozjem?! Da prostornosti sploh ne izgubljam besed.

martin cesenj bi se v grobu obracal... tako pa samo zmajuje z glavo in se cudi vsaki naslednji generaciji "novinarjev".

aja, po mojih izkusnjah je bila 2.0 turbo xantija bolj prozna od V6... nazadnje sem vozil en odlicen primerek in to iz okolice ljubljane. dva meseca nazaj...
tongue-1.gif
stari dobri turbo motorji.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.266
1.896
113
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
na ravnem odseku AC med uvozoma Tržič in Kranj (prvi).

Idealno je naredit test v eno smer, ter nato nazaj v drugo...povpreček recimo da je res po ravnem
wink-1.gif


Kar se pa losovega testa tiče.... bo treba severnjake (skandinavce v EU?) prebutat da se delajo testi zarad enih živali, ki jih skoraj nikjer drugje ne najdeš.

Si morš mislt
evil.gif



Hočemo srnin test! (po žlajfu, direkt vanjo..pol pa kontrola al je počila luč ali ne
sprasujem se.gif
).
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
na ravnem odseku AC med uvozoma Tržič in Kranj (prvi).

Idealno je naredit test v eno smer, ter nato nazaj v drugo...povpreček recimo da je res po ravnem
wink-1.gif


Kar se pa losovega testa tiče.... bo treba severnjake (skandinavce v EU?) prebutat da se delajo testi zarad enih živali, ki jih skoraj nikjer drugje ne najdeš.

Si morš mislt
evil.gif



Hočemo srnin test! (po žlajfu, direkt vanjo..pol pa kontrola al je počila luč ali ne
sprasujem se.gif
).
Pa tudi izredno veliko je ravnih odsekov med uvozoma Tržič in Kranj... a si po Kacinovi ¨ravnini¨ meril?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Iz teh videov ni razvidno niti kakšna je cesta (naklon), še manj kakšen je veter. In Passat na videu ima active info display ki kaže točno toliko kot GPS saj deluje na podlagi le tega.

Mogoče bi pa potreboval svečke optimirane za na avtocesto.

@SJTV1, imate morda v arhivu kakšen test Xantie V6 in koliko ste namerili končno hitrost? Ker pravljici da bi Citroen lagal sam sebi v škodo za 25 km/h težko verjamem.

1998: Uradna 230, izmerjena 232. Do 100 km/h pa 8 sekund.
V isti številki je recimo 323 ti Compact (170 konjev), ki ima 225 km/h in 7,6 sekunde. Pa stal je 200 KSIT manj, pa bolj zabaven je bil za vozit
grims-1.gif


Zdaj bodo šele eni pop....
evil.gif

bomo ja, ker gre spet za navadno balkansko povelicevanje nemskega cefur wagna. in to iz strani kao neodvisnih.

ima compact zadaj manj prostora kot volkswagen polo, v prtljazniku ima manj prostora kot polo. zabaven je bil pa zato, ker je imel zadnjo premo iz bmw e30, se pravi trojke iz leta 1982 (!!) in ti primerjas to z vrhunskim citroenovim aktivnimi podvozjem?! Da prostornosti sploh ne izgubljam besed.

hysterical-1.gif

Si pa pacient. Takoj si zapel, pa sploh ne dojameš, zakaj sem BMWja navedel (razen tega, da je bil slučajno v isti številki, v katero sem šel pogledat za podatke Xantie. Primerjal sem točno 3 stvari: pospeške, končno in ceno. No ja, pa zelo subjektivno kategorijo zabavnosti, ampak slednja je bila itak namenjena provociranju takih, kot si ti.
In cena je bistvo, ker se je v temi pisalo, da je bil Golf GTI dražji od Xantie V6. In če en Golfu nekako primerljiv BMW ni bil dražji, seveda tudi Golf ni mogel biti.
Pa kako tableto pojej, te bo še pobralo od razburjanja ...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.516
10.736
113
Včeraj je bila oddaja na NGC o tipih ki dejansko sexajo z avtom in imajo trdega, ko vstopajo v avto. Žal oddajo iz serije TABU nisem gledal v celoti, bi še kakšnega alter uporabnika videl.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Eni verjamejo v boga, drugi pa v Citroena.

Imaš bogov kolikor hočeš, od Sadnega, Propelerskega do Velikega nemškega boga. Zadnji je šef kopici malih bogov.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.590
9.809
113
40
MB
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
na ravnem odseku AC med uvozoma Tržič in Kranj (prvi).

Idealno je naredit test v eno smer, ter nato nazaj v drugo...povpreček recimo da je res po ravnem
wink-1.gif


Kar se pa losovega testa tiče.... bo treba severnjake (skandinavce v EU?) prebutat da se delajo testi zarad enih živali, ki jih skoraj nikjer drugje ne najdeš.

Si morš mislt
evil.gif



Hočemo srnin test! (po žlajfu, direkt vanjo..pol pa kontrola al je počila luč ali ne
sprasujem se.gif
).

Pomemben del ocene pri testu bi bilo tudi kuhanje golaža
grin1.gif
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.437
113
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Eni verjamejo v boga, drugi pa v Citroena.

Po štiriletni uporabi Superba, katerega imam trenutno, je moja vera v Citroena še bolj neomajna.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Sej bi lahko kupil C5 (ki je BTW zadnji citroen ki še ima hidravliko) pa bi najbrž že danes gledal spet Škodo!
evil.gif


.. ali pa da primerjamo jabolka in jabolka, domenvam da na škodilaku nimaš niti dinamičnega upravljanja blažilcev, če bi se stegnil malce višje imaš pa tudi v VAG grupi vozila z zračnim vzmetenjem.

Sicer pa poznam polno citroenarjev ki so v mladosti bili navdušeni nad spačkom in se danes vozijo v gajbah tipa C3, picaso ipd. samo zato ker je citroen!
tongue-1.gif
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.437
113
Nikamor se nisem stegoval ker je superb od firme. Še tako bedno službeno vozilo se pač bolj splača kot privat. Po štirih letih pa lahko mirno trdim, da je Xantia dvakrat več avta od superba. Motor je sicer dober, vse ostalo je pa žalost. Ni udobja, ni lege, ni zabavnosti v vožnji, ni normalne klimatizacije....en sam dolgčas (kljub 180 konjem). Po 500 prevoženih kilometrih v enem dnevu sem v Superbu uničen. Edino kar je v teh superbih dobro (imamo jih 12) je prostornost, nekvarljivost, nizka poraba in dsg.