Hyundai i40 losov test

tomi

Guru
1. sep 2007
18.590
9.809
113
40
MB
za rižeke bi mogli lososov test naredit
grin1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Se se kam vgrajuje tako vzmetenje. Zakaj ne?
Ne bi bil rad v xantia, ko bi tudi vzmetenje premagala fizika.

Ne se hecat z 1,4G. Tako cifro je ta avto zmoger le, ko je v robnik priletel.

Ker je bilo predrago za proizvodnjo in (kljub svoji relativni enostavnosti) prekompleksno za vzdrževanje. Poleg tega je bila cena vozila previsoka (ni stala 1.5x golf ampak raje 3x golf). Mislim, da PSA nikoli ni imel resnih namenov, ampak je šlo zgolj za prikaz superiornosti njihovih inženirjev.

Fizika pa te je premagala samo če nisi imel trezne glave. Pri 1.4G v ovinku je računalnik spustil kratek signal, ki je vozilo narahlo stresel, tako da si vedel, da se približuješ meji....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Ne bom trdil da je vrednost 1,4G (dokumentacijo sem vrgel v smeti ko sem avto prodal), je pa bilo prek 1G. Vrednost je bila jasno zapisana v servisni dokumentaciji. G-metra nisem imel, tudi na dirkališču nisem bil z njo, mi je pa dvakrat v vožnji uspelo sprožiti ''G-stikalo'' (centralni elektroventil aktive).
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Se se kam vgrajuje tako vzmetenje. Zakaj ne?
Ne bi bil rad v xantia, ko bi tudi vzmetenje premagala fizika.

Ker je bilo predrago za proizvodnjo in (kljub svoji relativni enostavnosti) prekompleksno za vzdrževanje. Poleg tega je bila cena vozila previsoka (ni stala 1.5x golf ampak raje 3x golf). Mislim, da PSA nikoli ni imel resnih namenov, ampak je šlo zgolj za prikaz superiornosti njihovih inženirjev.

Fizika pa te je premagala samo če nisi imel trezne glave. Pri 1.4G v ovinku je računalnik spustil kratek signal, ki je vozilo narahlo stresel, tako da si vedel, da se približuješ meji....
Jaz niti do škripanja gum nisem nikoli prišel, pa je šlo čez ovinke kot sneta sekira
redface-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.738
113
Cestni avto ne gre preko 1G bocnega pospeska. Ce je sla preko 0,95 je ze cudez.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:

Jaz niti do škripanja gum nisem nikoli prišel, pa je šlo čez ovinke kot sneta sekira
redface-1.gif

Ne verjamem. Če kaj, potem so gume v ovinku začele škripati takoj. In o vse 4.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
0,94 so bojda zmerili ja

Ne vem kaj so izmerili, inženirji so nastavili mejnik 'alarma' na neko vrednost. Pa upoštevajmo da gre za vozilo zasnovano nekje leta 91, z zelo slabo geomerijo stekanja koles....in gumami 205/60 r15!
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Mk1 je dobila 1 zvezdico, Mk2 pa tri in pol. Kabina je na testu ostala povsem cela, mislim da je leva noga fasala en oster del armature. Sicer pa je rezultat kreš testa pri hitrostih, katere je zmogla activa, popolnoma nepomemben....ker te itak ne ostane nič.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Za medsebojno primerjavo je pomembno stanje, temperatura oz. odprijem asfalta ter gum . To zagotovo ni zmeraj enako.

Poleg tega je seveda potrebno misliti tudi na to, da je koridor pri losovem testu dimenzijsko točno določen. Zato lahko ozko in majhno vozilo povsem drugače seče ovinke. Zato je linija bistveno bolj direktna kot pri širših in večjiuh vozilih, ker morajo večja in širša vozila bistveno bolj zvijati Npr. dolga predsedniša limuzina, ki se zagotovo zelo slabo odreže na takem testu. Isto je pri avtobusu.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
kolikor vem ima avtomagazin v vsakem cajtngu zadnji dve strani posvecenih ceniku vozil. a ne bi prilepil pdfja, namesto, da se gremo uganke? leta 1993 je xantia 2.0 stala dobrih 3.133.800 tolarjev, precej sportnejsi (beri drazji) golf GTI pa 38.400dem.. ekonomisti lahko pa preracunate. no, ne recem, da je bil golf ze takrat precenjen.
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
pdf težko prilimam, leta 1993 se jih še ni uprabljalo. Čes e bom spomnil bom pogledal v papirnati arhiv za ceno active in golfa gti ...
Drugače je bilo pa 38K DEM leta 1993 cca 2.500.000 tolarjev ...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Širina koridorja je 3 m. Zakaj ni npr. 2,5 m ali pa 3,5 m ? Potem bi bil vrstni red drugačen. On kateri je pravilen ?

In za medsebojno primerjavo so pomebni še ostali dejavniki, kot so asfalt, gume,... In ne da je to spremenljovka. Samo v identičnih pogojih lahko primerjamo 20 let stare rezultate in še to z določenimi zadržki kot sem napisal
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.716
113
pri taščici
Pa je imela xantia 2.0 activo?
Ker cena 38 jurjev se mi zdi nizka tako za golfa kaj sele za kako v6 activo.
Osnovni golfi astre.... So se prodajale pred dobrimi dvajsetimi leti za okoli 24 k dem. Dvomim da je bil 150konjski golf samo 38 jurjev. Sicer pa so bili takrat IN VR6 in vti honde seveda.
Precej dolgo sem imel shranjen AM katalog iz l 94. Sedaj mislim da ga ni vec pri starših.
 
Nazadnje urejeno: