Hyundai i40 losov test

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Širina koridorja je 3 m. Zakaj ni npr. 2,5 m ali pa 3,5 m ? Potem bi bil vrstni red drugačen. On kateri je pravilen ?

NCAP čelni crash testi se izvajajo pri 64 km/h. Zakaj ne pri 60 km/h ali pa 68 km/h?
Drag race se ponavadi izvaja na 1/4 milje. Zakaj ne na 1/5 ali pa 1/3?
Pospešek avtomobila ponavadi ocenjujemo po pospešku do 100 km/h. Zakaj ne do 90 ali pa 130 km/h?

Razumeš poanto?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pa je imela xantia 2.0 activo?
Ker cena 38 jurjev se mi zdi nizka tako za golfa kaj sele za kako v6 activo.
Osnovni golfi astre.... So se prodajale pred dobrimi dvajsetimi leti za okoli 24 k dem. Dvomim da je bil 150konjski golf samo 38 jurjev. Sicer pa so bili takrat IN VR6 in vti honde seveda.
Precej dolgo sem imel shranjen AM katalog iz l 94. Sedaj mislim da ga ni vec pri starših.

Nimam pojma. Nisem navedel podatkov, le v primerljivo oliko sem jih spravil.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
kolikor vem ima avtomagazin v vsakem cajtngu zadnji dve strani posvecenih ceniku vozil. a ne bi prilepil pdfja, namesto, da se gremo uganke? leta 1993 je xantia 2.0 stala dobrih 3.133.800 tolarjev, precej sportnejsi (beri drazji) golf GTI pa 38.400dem.. ekonomisti lahko pa preracunate. no, ne recem, da je bil golf ze takrat precenjen.
grims-1.gif

Moja (v6 activa 1998) je stala 6.2 mio sit. In to brez usnja in avtomatike.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Širina koridorja je 3 m. Zakaj ni npr. 2,5 m ali pa 3,5 m ? Potem bi bil vrstni red drugačen. On kateri je pravilen ?

NCAP čelni crash testi se izvajajo pri 64 km/h. Zakaj ne pri 60 km/h ali pa 68 km/h?
Drag race se ponavadi izvaja na 1/4 milje. Zakaj ne na 1/5 ali pa 1/3?
Pospešek avtomobila ponavadi ocenjujemo po pospešku do 100 km/h. Zakaj ne do 90 ali pa 130 km/h?

Razumeš poanto?

Očitno ne razumeš bistva.
Crash testi so narejeni po točno določenih protokolih in so medsebojno primerljivi. Pri tem pa niso izpolnjeni vsi pogoji za medsebojno primerjavo. Je preveč spremenljivk.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Širina koridorja je 3 m. Zakaj ni npr. 2,5 m ali pa 3,5 m ? Potem bi bil vrstni red drugačen. On kateri je pravilen ?

NCAP čelni crash testi se izvajajo pri 64 km/h. Zakaj ne pri 60 km/h ali pa 68 km/h?

Menda zato, ker se je največ prometnih nesreč s smrtnimi žrtvami v EU zgodilo pri tej hitrosti. Ali kako že. Zagotovo piše na njihovi web strani.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Nissan X-Trail dCi 130 4×4 2014 Nej 80

Ali ni to DALEČ največje presenečenje celotne lestvice? Sicer pa predvidevam da gre za napako, videa na njihovem kanalu ne najdem.
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
To nima veze s stanjem na cesti, prav tako ne predisuje asfalta, gum, tlaka, ......

Koridor je lahko ožji ali pa širši v realnosti....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
kolikor vem ima avtomagazin v vsakem cajtngu zadnji dve strani posvecenih ceniku vozil. a ne bi prilepil pdfja, namesto, da se gremo uganke? leta 1993 je xantia 2.0 stala dobrih 3.133.800 tolarjev, precej sportnejsi (beri drazji) golf GTI pa 38.400dem.. ekonomisti lahko pa preracunate. no, ne recem, da je bil golf ze takrat precenjen.
grims-1.gif

Moja (v6 activa 1998) je stala 6.2 mio sit. In to brez usnja in avtomatike.

Pogledal
Leta 1998 je testna V6 activa stala cca 5.863.000 SIT, Golf 2,3 V5 Exlusive pa cca. 3.670.000 SIT (za GTI nimamo cene, ampak dražji od tega ni bil).
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Pozabi, to je zgodovina. Jaz sem sicer zaprisežen citroenar in bi novo aktivo kupil takoj (zame najbolj univerzalno vozilo: dovolj prostora, udobje, nore zmogljivosti, sprejemljiva poraba), a leta so Xantiam naredila svoje. Jaz sem svojo prodal pred 6 leti za 300€, identično aktivo je kolega prodal pred 5 leti za 300€. Stroški registracije so enostavno previsoki za ljubiteljsko lastništvo. Poleg tega ti tega pri nas NIHČE ne zna servisirat, vsak nadomestni del stane jurja, nadomestkov pa ni. Kupiš lahko če znaš sam šraufat, če imaš dvigalo (ali vsaj velik kanal) in če poznaš mene (se bojim, da ni druge osebe, ki bi v Slo razumela funkcioniranje sistema aktiva). Žalostno pa je, da vse težave na sistemu aktiva (in hidraktiva) izvirajo iz 3 diod (v skupni vrednosti 0.30€, katere so v fabriki poddimenzionirali...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Pozabi, to je zgodovina. Jaz sem sicer zaprisežen citroenar in bi novo aktivo kupil takoj (zame najbolj univerzalno vozilo: dovolj prostora, udobje, nore zmogljivosti, sprejemljiva poraba), a leta so Xantiam naredila svoje. Jaz sem svojo prodal pred 6 leti za 300€, identično aktivo je kolega prodal pred 5 leti za 300€. Stroški registracije so enostavno previsoki za ljubiteljsko lastništvo. Poleg tega ti tega pri nas NIHČE ne zna servisirat, vsak nadomestni del stane jurja, nadomestkov pa ni. Kupiš lahko če znaš sam šraufat, če imaš dvigalo (ali vsaj velik kanal) in če poznaš mene (se bojim, da ni druge osebe, ki bi v Slo razumela funkcioniranje sistema aktiva). Žalostno pa je, da vse težave na sistemu aktiva (in hidraktiva) izvirajo iz 3 diod (v skupni vrednosti 0.30€, katere so v fabriki poddimenzionirali...
467716-post_slo.gif

Zate sicer ne bi dal roke v ogenj (te ne poznam, razen če si @Xantos iz Citroen foruma
evil.gif
), ostalo pa podpis 100%.
Jaz vsakemu (ki ga zanima) povem, da je (bila) Activa stroj za vikat, s pripombo da delov ni ali so pa svinjsko dragi. Še huje pa je, da noben ne obvlada tega "čuda" - čeprav koneckoncev stvari niti niso blazno komplicirane.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Nisem @Xantos, v tistem obdobju (2003-2008) na slo servisih in forumih niso imeli pojma. Zato sva s kolegom (noben ni mehanik) samouko doktorirala na najinih aktivah z uporabo tujih forumov in po principu poskusov in napak. Stvar sploh ni komplicirana, problem je v nedostopnosti (vse je tako natlačeno skupaj) in v tem, da se vsaka druga stvar zaradi starosti polomi čim jo malo grše pogledaš. Potem pa improviziraš z raznimi cevkami dokler original ne pride iz Francije (ponavadi 6 tednov...)
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Hehe, jaz sem samo 1x menjal sprednjo Activo. Pooblaščenec in še en servis sta se usrala, češ da bosta polomila lajtungo, ker pač ne gre - pol sem pa sam, kaj češ... Ko sem videl, kako je z deli in podporo, sem raje prodal. Se pa še vozi, tam okoli Slovenske Bistrice oz. Podplata.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Zakaj si to menjal? Razneslo ali samo puscalo? Pri cca. -15 stopinj so puscali tudi novi cilindri....
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Eni bi jo prec imeli, sam kaj ker ne moreš prpelat k nam.
Kar se tiče delov; dragi k žafran, dobi se, avto je pa za nedeljsko vožnjo še prekleto dobr in marikateri marcini lahko luleka zmanjšaš na ščegi velikost.