Golf 6

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Golf je najboljsi v svojem razredu, ponavadi cez njega vedo povedat tisti ki vozijo slabsi avto oz. si ga niso mogli kupit in potem nabijajo v tri krasne kako se ne splaca, da ni tolko vreden.....

Ne vem kaj je narobe z 1.9TDIjem nihce ne da enega pametnega argumenta samo da je stare zasnove, samo sam v tem ne vidim nic slabega, ta motor je preizskusen, iztedno vzdrzljiv, enostaven in z najmanjso porabo, kaj se sploh hoces.....
.....komu ni vsec pa lahko vzame tudi 2.0TDI
Kako ne veš kaj je narobe?
confused-1.gif

Hrup in smrad. V tem času, zjutraj ko avto prižgeš ne smeš slišat ničesar, ker sicer je že sranje in pa ko daš gas ne sme nastati zadaj noč.
grin1.gif

Koga briga vzdržljivost, robustnost, nizka poraba, važno da je tih
cool-1.gif
.

V bistvu je še ena pozitivna lastnost 1.9TDI, ko vžgeš, zardiš k ti je tolk nerodno, pa te pogreje brez webasta
aplauz.gif
 
Nazadnje urejeno:

JEREMIJA79

Pripravnik
11. dec 2007
32
0
6
Tlele vidim da vas je kar nekaj otrok(sodeč po komentarjih).Me prav zanima koliko vas je takih,ki ste se peljali z petico GTI-jem DSG da takole na počez govorite proti njem...
sprasujem se.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik....

Ni vse tak simpl, kot je le pogled na najnižjo ceno na ceniku. Dober primer je novi Megane. Če hočeš ESP, moraš naročit 2 stopnjo opreme, pri Authenique ga sploh ne moreš niti doplačat. Sramotno, moral bi bit serijsko.



Zdej mi pa povej koliko kupcev kupuje najcenejše različice in pričakuje ESP? Poleg tega pa je Megane z različico, ki vključuje ESP na ravni cene Golfa, s tem da na hitro pogledano, ima precej dodatne opreme, ki jo Golfa nima. Čez pol leta bo imel pa še precej popusta, pa bo razlika sploh očitna.

Sem siguren, da če bi ponudili novega Golfa brez ESP in ostale navlake za katero se tukaj hvalite da jo ima serijsko, in bi bil za 2k€ cenejši, bi šel kot vroče žemljice
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Dumber

Fizikalc
19. feb 2008
1.017
4
38
Ptuj
Citat:
Uporabnik JEREMIJA79 pravi:
Tlele vidim da vas je kar nekaj otrok(sodeč po komentarjih).Me prav zanima koliko vas je takih,ki ste se peljali z petico GTI-jem DSG da takole na počez govorite proti njem...
sprasujem se.gif

proti kom sem pa govoru ?
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik JEREMIJA79 pravi:
Tlele vidim da vas je kar nekaj otrok(sodeč po komentarjih).Me prav zanima koliko vas je takih,ki ste se peljali z petico GTI-jem DSG da takole na počez govorite proti njem...
sprasujem se.gif
sprasujem se.gif


Sigurno bi to bil "najboljši avtomobil vseh časov, ki sem jih vozil".
hysterical-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Tole dobiš iz 2.0 CR TDI-ja ven, v tem trenutku: 147 kW (200 PS/197 bhp) @ 4400 rpm, 400 N·m (295 ft·lbf) @ 2500 to 3000, Vir.

Tole dobiš iz 1.9 TDI-ja ven, v tem trenutku: 118 kW (160 PS/158 bhp) @ 3750 rpm, 330 N·m (243 ft·lbf) @ 1900 rpm; SEAT Ibiza Cupra (engine exclusive to SEAT Sport), Vir.

super, dobiš ja, kje ga lahko kupim kot osnovni motor, ne neke cupra, pa gti izvedbe? Vsak motor se da navit v neko hudo verzijo. O bmw motorju, katerega sem omenil, je osnovni 150 km. Če bi se šli neke predelave, ga z lahkoto nad 200 pihneš. Vem za golfa 150km, samo je imel neko kratko življenje? očitno je nekaj bilo narobe z njim da se ni prijel
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Golf je najboljsi v svojem razredu, ponavadi cez njega vedo povedat tisti ki vozijo slabsi avto oz. si ga niso mogli kupit in potem nabijajo v tri krasne kako se ne splaca, da ni tolko vreden.....

Ne vem kaj je narobe z 1.9TDIjem nihce ne da enega pametnega argumenta samo da je stare zasnove, samo sam v tem ne vidim nic slabega, ta motor je preizskusen, iztedno vzdrzljiv, enostaven in z najmanjso porabo, kaj se sploh hoces.....
.....komu ni vsec pa lahko vzame tudi 2.0TDI
Kako ne veš kaj je narobe?
confused-1.gif

Hrup in smrad. V tem času, zjutraj ko avto prižgeš ne smeš slišat ničesar, ker sicer je že sranje in pa ko daš gas ne sme nastati zadaj noč.
grin1.gif

Koga briga vzdržljivost, robustnost, nizka poraba, važno da je tih
cool-1.gif
.

V bistvu je še ena pozitivna lastnost 1.9TDI, ko vžgeš, zardiš k ti je tolk nerodno, pa te pogreje brez webasta
aplauz.gif
grin1.gif

Ko bi vsaj.
Sicer pa, soseda katerega ne maras zjutraj tudi bp zbudis, le parkiras pod njegovo spalnico.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik Tattoo pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Da se razumemo => dnevna luč != pozicijska ali kratka!

Ne, se ne razumemo...

Načeloma se je do sedaj kot dnevna luč res uporabljala kar pozicijska oziroma kratka luč...pri novem Golfu pa so dnevna luči izvedena preko posebne žarnice! In kadar so prižgane dnevne luči so vsi ostali porabniki (osvetlitev tablice, zadnje luči,...) ugasnjeni...zaradi tega je tudi malenkostno manjša poraba in emisije CO2 - izračunali so celo, da te posebne dnevne luči prihranijo do 2,5 g/km CO2.

Sej sem napisal != kar je "ni enako", torej mislis sem na to da ima novi golf ločene luči (žarnice) za dnevne luči in ne uporablja kratkih (plus navlaka v obliki osvetlitve tablice, armaturke itd.).
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.530
1.129
113
Citat:
Uporabnik Mis pravi:V bistvu je še ena pozitivna lastnost 1.9TDI, ko vžgeš, zardiš k ti je tolk nerodno, pa te pogreje brez webasta
aplauz.gif

Ej, tole si pa res dobr napisal
hysterical-1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.530
1.129
113
Jah sej, kakšne neumnosti sedaj govoriš? Če te zanima cel rang TDI mašin pač klikni linka, ki sem ti ju navedel.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
ne vem zakaj tlačiš BMW-ja v rang ljudskega voza?

a gre zdaj VW-ju tako dobro ali BMW-ju tako slabo?

Če si privrženec BMW-ja bi lahko imel vsaj toliko časti, da ne bi enačil teh dveh znamk...ker je že ciljna skupina kupcev drugačna...prevod VW-ja ti da vedeti vse: 'Ljudski avto' torej za množice...od nekdaj bil, vedno bo. In marskiatermu dol visi za konjiček gor ali dol...važno mu je da kupi prevozno sredstvo, na nekem zavidljivem kakovostnem nivoju, trpežen, varčen, ter da ga bo lahko uporabljal kolikor se je pač namenil.
In kar se tiče TDI-ja...svojo nalogo je opravil odlično...kar pove tudi številka prodanih vozil s tem motorjem...ni bil pa (prvenstveno) nikoli nemanjen za dirkanje...se je pa dalo z njim zanesljivo prevažat od A do B....in večini je glasnost (zunanja) dol bingljala...ker nter motorja praktično ni slišat, pri hitrosti nad 30 km/hpa tudi ne, ker gume preglasijo vse. In tako kot jebil legendarn pred 20leti 1.6 D je zadnjih 10 zaznamoval 1.9 TDI. To je dejstvo..pa če ti paše ali ne.
(nekaj se sicer zdaj dirka z njim - WCAA serija s Seati inTDI motroji, kjer pa tudi strašni BMW-ji ostatajo zadaj...in to bencinarji
crazy1.gif
...bo pa drugo leto bolje, saj bo FIA še malo zabremzala dizle, da ne bo stramota popolna).

--------------------------------------

Zaključek bi lahko potegnili da Golf je še vedno Golf...torej klasika v svojem razredu in vedno predmet debat - tako privržencev kot tudi nasprotnikov.....in kot takemu se mu ni za bati za njegov obstoj (prodajo).

Smo pa v časih tržnega gospodarstva - torej izbire je dovolj...in vsak bo kupil kar bo njemu ljubo in ljubše. Nekdo ima svoje preference, drugemu je pomenbno povsem nekaj drugega. Ampak povprečni kupec (vsaj takos tatistkia prodanih ozil) je še vedno zadovoljen z rangom ljudskosti - torej Golf.

;eni osebo jebila vedno preferenca poraba, zato mi je glasnost motorja, zastarela zasnova (?) brez vezenpodatek. Želim imeti trpežen stroj, kiga lahko vzdržuješ doma pod kozolcem, ostalo pa točiš nafto in seprevežaš čim ceneje od točke A do točke B.
Zato sem tudi zdaj kupil Polo-ta 1.4 TDI 70...je.bi ga...glasen tako kot 1.6 D pred 25 leti (tudi noter), samo meni to ni pomembno...ins em super zadovojen z njim. Prede ko muca (glasna in zadovoljna muca), ko pa se ozrem na porabo pa jaz predem.
Neomu pa poraba dol visdi in hoče imeti tih avto (npr. mamin Yaris...ko ga praktično ne slišiš ko lavfa)...bo pač njega kupil...pa še najkvalitetnješi avto - Toyoto bo imel (o kateri bi se dalo razpredati).

Tak da....pejte po salonih, pa kupite kar bvam je drago!...le denraj e treba imeti (ob nakupu, kakor tudi v času ekplotacije).

----------------------------------

Čist kot zanimvost: Koje foter leta 83' kupoval sarajevskega Golfa 1.6 D, je šel po šihtu pred (ne vem točno kam) vrata stat, čakal celo popoldne, preko noči, do zjutraj da so odprli....pa še to jebil 14-i v vrtsi...in ko je odprl vrata, je rekel...kdor ima devize na knjižici naprej (seveda po vrtsenm redu) ostali adijo.....pa smo ga v parih mesecih dobili
rolleyes-1.gif


Ko je zdaj kupoval avto.....so mu Golfa kar hoteli dai za domov...pa naj se čez dva dni pripelje nazaj inpove če ga bo kupil, od BMW-ja (serija 1) so ga klicali na dom, kako se je kaj odločil in če se je že....no na koncu je vzel MB A klaso, kjer pa so se tudi pošteno potrudili da so prodali avto).
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
bmw tlačim zraven zato, ker so cene ljudskega voza počasi že v rangu bmw1
smirk-1.gif
in poanta mojega pisanja je bila, da golf niti podrazno ni kralj svojega razreda in da če je že kralj, ima predpotopno mašino noter, kar so njegovi snovalci končno pogruntali in jo črtali iz 6. generacije

aja glede opla, vem da boli, ampak vprašaj malo mehanike, malo poguglaj, kako je kaj z novejšimi opli. mislim da boš presenečen
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik....

Ni vse tak simpl, kot je le pogled na najnižjo ceno na ceniku. Dober primer je novi Megane. Če hočeš ESP, moraš naročit 2 stopnjo opreme, pri Authenique ga sploh ne moreš niti doplačat. Sramotno, moral bi bit serijsko.



Zdej mi pa povej koliko kupcev kupuje najcenejše različice in pričakuje ESP? Poleg tega pa je Megane z različico, ki vključuje ESP na ravni cene Golfa, s tem da na hitro pogledano, ima precej dodatne opreme, ki jo Golfa nima. Čez pol leta bo imel pa še precej popusta, pa bo razlika sploh očitna.

Sem siguren, da če bi ponudili novega Golfa brez ESP in ostale navlake za katero se tukaj hvalite da jo ima serijsko, in bi bil za 2k€ cenejši, bi šel kot vroče žemljice
smile-1.gif



Pri nekaterih delih opreme ne gre za to, kaj kupci želijo, ampak kaj je nujno. In VSAK (ne glede na to, ali je Dacia Logan ali MB S) avto v prodaji bi moral imeti ESP in stranske blazine za prsni koš in glavo (pa naj bo to blazina ali blazina+zavesa). Pri varnosti se ne varčuje in tistim, ki tega ne vedo sami, je to treba pač predpisati. ESP in blazine dokazano zmanjšujejo žrtve (ESP, recimo, za četrtino).
Zakaj misliš, da avto, ki ne bi imel serijskega ESP, čez neakj mesecev ne bo mogel več dobiti 5 zvezdic na EuroNCAP (tistim, ki jih že imajo, pa ne bodo imeli ESP, bodo peto zvezdico odvzeli)?
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.530
1.129
113
Poanta tvojega pisanja?! Sem šel samo na hitro pogledat cene za BMW 1. Faktor cene Golf VI. : BMW 1 = 1 : 1,5.

Če bi dobil novega BMW 1 za 16k€ bi ga mogoče še jaz kupil.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.530
1.129
113
To, da je Golf kralj v svojem razredu, si nisem izmislil jaz, da bi zanikal ti. To se vse odraža na trgu. Številke, številke,...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
kje točno si staknil faktor 1,5 mi najbolj ni jasno
stupid-1.gif


golf 2.0 tdi 21-23k
bmw 118d 25k

še ena generacija, pa sta skupaj

številke, številke? potem je clio tudi uber vagen v svojem razredu? jaz sem bolj gledal kaj dobiš za svoj denar
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
A ni na splošno tako, da se na NCAP teste pošlje varnostno najbolje opremljeno različice, dejansko pa lahko kupiš tak avto, ki možno da sploh ne bi dosegel toliko zvedic, kot tisti testiran?

ESP zmanjša žrtve za četrtino? Od česa, kje, kako?? Maš kak vir za to, me prav zanima kako so to izračunali.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Samo tole sem hotel napisati, ce se ze bluzi in primerja neprimerljivo..
smile-1.gif



Tole dobis pa iz 2.0 Bimmerja:

BMW 123d, 1.995 cm3, 204 KM, poraba 6.5, 4.4, 5.2, 400 Nm..

Pa ce je realna poraba 7, se vedno ni slabo za 204 km.. hihi..



Pa se ontopic.. Golf k Golf.. boring.. Sam osebno bi v tem rangu raje imel vse drugo.. kaksne hude kvalitete pa dan danes ne pricakujem od nobene znamke vec, saj vsi gledajo logicno na cimboljsi ratio cena izdelave/prodajna cena..