[Formula 1] VN Italije - Monza

mr_

Guru
20. sep 2007
9.399
2.761
113
Vettel si zasluzi cestitke, avno tko Hami, ki bi zmagal ce ne bi sel se po intermed gume... Ferrari pa si je sam kriv.

Kar pa se tice, kot je nekdo omenjal Hamjevo voznjo prek robnikov, na Rai so razlagali da ima McLaren nek nov sistem blazenja, oz. mass dumper je bil tud omenjen, nisem dobro slisal, tako da ne bom prevec pametoval, ki naj bi dobro blazil tudi precne sile, ki se pojavijo pri voznji preko robnikov... Ce ve kdo kaj vec pa naj napise.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
@xXx: Hamilton je bil na taktiki dveh postankov. Edini, ki je bil na taktiki enega postanka, in ga je z napačnimi gumami zayebalo moštvo je Rosberg. Podobno je McLaren zayebal Hamiltona na kvalifikacijah, Raikkonnen se je z napako v hitrem krogu zayebal sam.

@Wacko: Kubica + 8 mest, Hamilton +8 mest - je težje priti iz 11. na 3. ali iz 15. na 7.?

Očitno se je precej kalkuliralo z nastavitvami. Hamiltonu je ustrezala mokra steza, Raikkonnenu suha. Kaj bi bilo, če bi bilo je stvar špekulacij. Hamilton je imel avto odlično nastavljen za mokro, vse pohvale mu gredo, ker je svojo prednost tudi agresivno izkoriščal.

Ne glede na vse, je sta edina zmagovalca in pravi zvezdi celega konca tedna Vettel in Torro Rosso. Cel vikend v ospredju, pole in na koncu še zmaga. Škoda, ker je Bourdaisu odpovedal dirkalnik na začetku.

EDIT: se oproščam, Hamilton je bil na taktiki enega postanka.
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Vettel si zasluzi cestitke, avno tko Hami, ki bi zmagal ce ne bi sel se po intermed gume... Ferrari pa si je sam kriv.

Kar pa se tice, kot je nekdo omenjal Hamjevo voznjo prek robnikov, na Rai so razlagali da ima McLaren nek nov sistem blazenja, oz. mass dumper je bil tud omenjen, nisem dobro slisal, tako da ne bom prevec pametoval, ki naj bi dobro blazil tudi precne sile, ki se pojavijo pri voznji preko robnikov... Ce ve kdo kaj vec pa naj napise.

Tudi na RTL-u so omenili, da se McLaren najbolje obnese pri vožnji čez robnike, Hamilton je to odlično izkoriščal.
 

Torus

Fizikalc
17. mar 2008
584
42
28
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
@xXx: Hamilton je bil na taktiki dveh postankov. Edini, ki je bil na taktiki enega postanka, in ga je z napačnimi gumami zayebalo moštvo je Rosberg. Podobno je McLaren zayebal Hamiltona na kvalifikacijah, Raikkonnen se je z napako v hitrem krogu zayebal sam.
???

Si zihr?

Po moje je bil tudi Hamilton in Kimi na enem postanku, glede da sta šla oba oba okoli 25-26 kroga v boks. Tudi potem ko sta prišla menjat gume, mislim da jima niso natočili bencina. Definitivno pa je bil Kubica na taktiki enega postanka, saj je prišel v boks v 19 krogov do konca.

LP
Torus
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Brazilija nekaj let nazaj (2005/06. Se ne spomnim):
Schumacher je najhitrejsi na kvalifikacijah do zadnjega dela kvalifikacij. Okvara! Start z 10. mesta. V prvih nekaj krogih pridobi nekaj mest, ko mu Fisichela (mislim da je bil fisiko) prebije zadnjo gumo. Po priblizno 10 krogih je moral v bokse po novo gumo. Padel je na zadnje - 20 mesto. Nato je nadaljeval dirko s se visjim tempom. Koncal je na cetrtem mestu.

In takih primerov je vec. Vceraj ni nihce dosegel nicesar niti blizu temu. Ko npr nekateri poskusajo prikazati Hamiltona kako je veliko naredil: Raikkonen, za katerega bojo ti isti rekli da je bil zanic, zaspan.. je zaostal za njim 9.5 sekunde.

In teh dobrih 9 sekund je razlika v tem, da je nekdo vozil nekaj se nevidenega, drugi pa je bil prav beden? Ce se to oceni cisto nepristransko?

Se strinjam z oceno Raikkonenovega nastopa: slabo. Isto oceni bi dal tudi Hamiltonu: Slabo.

Tudi za vse morebitne tezave (napacen setup na kvalifikacijah, premalo goriva na zacetku, strah pred intermidiate gumami v tistih pogojih..) si je kriv sam. To so bile njegove odlocitve, oz. odlocitve, ki jih je sprejemal v sodelovanju s svojimi mehaniki! Vmes ni bilo nobene okvare, nobene pocene gume za katero bi bil kriv kdo drug. Nicesar. Imel je iste (oz. kot prvi voznik verjetno bolse) pogoje kot Kovalainen, ki je bil drugi in ga nihce niti ni opazil.

Edit:
Bilo je 2006.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Še najhitrejši časi, če koga zanima:

Citat:

Pos No Driver Team Lap Time Of Day Avg Speed Time
1 1 Kimi Räikkönen Ferrari 53 15:27:26 236.859 1:28.047
2 14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 52 15:27:57 233.646 1:29.258
3 10 Mark Webber Red Bull-Renault 52 15:25:49 232.544 1:29.681
4 2 Felipe Massa Ferrari 52 15:25:46 232.505 1:29.696
5 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 52 15:25:47 232.440 1:29.721
6 3 Nick Heidfeld BMW Sauber 53 15:27:15 232.217 1:29.807
7 16 Jenson Button Honda 52 15:26:30 232.166 1:29.827
8 12 Timo Glock Toyota 53 15:27:46 231.853 1:29.948
9 5 Fernando Alonso Renault 51 15:24:09 231.820 1:29.961
10 7 Nico Rosberg Williams-Toyota 53 15:27:56 231.671 1:30.019
 

Torus

Fizikalc
17. mar 2008
584
42
28
Hja,...če pogledaš samo končne rezultate dirke ni naredil ničesar presenetljivega oz. hvalevrednega. Če pa pogledaš dirko je pa slika malo drugačna. Uprizoril je toliko prehitavanj kot jih nekateri drkači ne naredijo celo leto.

Vsi se neki bunite, da ni prehitevanj in akcije več v F1. Ko pa nekdo začne malo bolj agresivno vozit potem po po njem, da vozi preveč agresivno, da ni omembe vredno,....itd....

Glede Kimija. Dobro ded je meu naštiman avto za suho stezo. Ampak je štartal iz 14 mesta. Torej se je tudi on sam odločil kako si bo pripravil avto za dirko. Pa tudi da z enim Ferrarijem ne more mimo Fizikele, ki je v normalnih razmerah več kot 2 sekundi počasnejši je po svoje žalost.

LP
Torus
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Kot sem rekel že par strani prej. Fisika je imel drugi top speed na ravnini, takoj za hamiltonom. Kako bi prišel kimi mimo na ravnini ne vem. V ovinkih je pa zelo težko prehitevat, še posebaj če imaš avto za suho nastavljeno. Kako je potem hamilton na ravnini šel mimo fisikele pa smo vsi videli - top speed.

Če se ne motim je večino prehitevanj hamilton opravil kar na ravnini, le kimija je dal dol zaradi agresivne vožnje preko robnikov, kar pa seveda kimi ni mogel, če je imel avto na suho stezo.

Ne vem, če bi se strinjal, da so bili včeraj vozniki kaj zraven pri taktiki, vsaj dolgoročni. Nihče ni vedel kakšno bo vreme in kimija so verjetno dali na kocko in se odločili drugače, medtem ko so za hamiltona zadeli tako kot so morali. Kakšno bo vreme pa ziher niso vedli, saj ste vidli, da so celo med dirko govorili kako se bo vlilo pa potem nič ni bilo. Bi pa verjetno kimi prišel do točk, če bi mu dali en srednji setup, ampak verjetno je bil cilj ekipe sam vrh, ne pa samo "bedne" točke.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
@Wacko: Kubica + 8 mest, Hamilton +8 mest - je težje priti iz 11. na 3. ali iz 15. na 7.?

Če gledaš dirko kot celoto je Kubica res privozil boljšo pozicijo, samo moraš upoštevat, da je Kubica odvozil en postanek manj kot Lewis, kljub temu, da je bila "taktika" ista (beri: en načrtovan postanek). Sploh ne zanikam uspeha Kubice... je izbral dobro taktiko, vozil brez napak in na koncu imel tudi nekaj malega sreče, da se je njegov postanek poklapal s suho stezo. Če pa gledaš samo vožnjo, pa se je Hamilton odrezal bolje. Konec koncev je pred vsemi postanki že perhitel in se kar precej oddaljil od Kubice. Na koncu mu je falilo tiste štiri kroge, da je moral še enkrat v bokse....

Sam rezultat čez kakšno leto ne bo nič posebnega ampak tisti, ki je gledal dirko je videl, da je bil Hamilton klasa zase kar se tiče vožnje. Vettel si zasluži pohvalo za rutinirano odpeljano dirko v težih pogojih, Alonso in Kubica pa za odličeno taktiko. Ostali pa so bili bolj ali manj povprečni... Mogoče izstopa malo še Kimi z najhitrejšimi časi, samo mu le-ti kaj veliko ne pomagajo, če je končal na 9. mestu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Popravi tisto da so nekateri videli, da je bil hamilton razred zase.

Tako kot so nekateri videli drugače prehitevanje v Spaju.
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Jaz sem gledal dirko. Vozil je hitro, ko so bili pogoji na stezi, ki so ustrezali njegovi nastavitvi - srednje mokro.

V casu, ko je bilo na stezi veliko vode, je vozil pocasi - kvalifikacije in prvi del dirke. Ko se je steza ze posusila, je bil spet pocasen - videl si kako ga je webber v Red Bullu z lahkoto ujel.

Ce bi se steza posusila prej, bi bil Kimi visje. Ce bi ostala mocno mokra, bi bila oba dalec zadaj. Ampak to sosami ce-ji.

Dejstvo je, da sta oba vozila slabo.
Oba sta dosegla velko manj kot jima je dopuscal material.
Oba sta imela nekaj trenutkov na stezi in oba sta bila neverjetno pocasna v drugih.


Na dirko se ne gleda samo na pet krogov ampak na vse tri ure in tu sta si oba zasluzila oceno nezadostno. Lahko sicer isceta izgovore v raznih CEjih. Hamilton se lahko tolazi, da ce bi bilo srednje mokro, Kimi se lahko tolazi, ce bi bilo suho... Ampak to pac ni dvoranski sport in take stvari se dogajajo. V takih razmerah se tudi pokaze kdo je dober. Kdo se upa tvegat, kdo se znajde v vseh pogojih. Onadva si nista upala tvegat in se nista dobro znasla v vseh pogojih.
Imela sta sreco, da jima je slo nekaj casa vreme na roko in da sta bila takrat najhitrejsa. Ko pogoji niso bili ok, sta bila pocasnejsa od voznikov s sredine lestvice.

Na koncu je ostal rezultat: sedmo mesto z McLarnom, deveto s Ferrarijem. Oba brez tehnicnih tezav. Dirka brez varnostnih avtov. Cisto regularna dirka.
Bila sta slaba. Ostali so samo izgovori.

Kar se tice prehitevanj. Ni tezko prehitevat, ce sedis v top avtu in imas nastavitev za tocno tiste pogoje nasprotnik pa za drugacne. Ce bi bilo dlje suho, bi tudi Kimija videl prehitevat, ker je imel ocitno nastavitev za suho (v Ferrariju bi tiste, ki so imeli nastavitve za dez prehiteval kot za salo). Ko se spremenijo pogoji, pa spet oba pocasi. In ce je na koncu hitrejsi nekdo v slabsem avtu ....
grims-1.gif
 

Torus

Fizikalc
17. mar 2008
584
42
28
Točno to, na dirki se ne gleda samo tistih 5 krogov, ko je bil počasnejši ostalih 47 krogov pa je bil hitrejši od večine dirkačev. Sicer je pa Massa(omenjam ga samo zato ker je eden izmed top 5 voznikov) imel nastavitve za mokro stezo pa poglej kam je prišel. Ravno tako Kovalenen.

Še enkrat. Rezultatsko gledano ni naredil bohvekaj a gledano iz strani dirkanja je pa naredil pravi mali spektakel. V to mu govori tudi dejstvo, da je bil procentualno gledano večino časa na tv v času prenosa in to v Italiji, kjer je vse podrejeno Ferrariju.

Pa še to. Da neboste mislili, da nemaram Kimija. Ravno obratno! Privoščim mu zmage, a zadnje čase se dogaja nekaj čudnega z njim.

LP
Torus
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Lecter pravi:
Jaz sem gledal dirko. Vozil je hitro, ko so bili pogoji na stezi, ki so ustrezali njegovi nastavitvi - srednje mokro.

V casu, ko je bilo na stezi veliko vode, je vozil pocasi - kvalifikacije in prvi del dirke. Ko se je steza ze posusila, je bil spet pocasen - videl si kako ga je webber v Red Bullu z lahkoto ujel.

Ce bi se steza posusila prej, bi bil Kimi visje. Ce bi ostala mocno mokra, bi bila oba dalec zadaj. Ampak to sosami ce-ji.

Dejstvo je, da sta oba vozila slabo.
Oba sta dosegla velko manj kot jima je dopuscal material.
Oba sta imela nekaj trenutkov na stezi in oba sta bila neverjetno pocasna v drugih.


Na dirko se ne gleda samo na pet krogov ampak na vse tri ure in tu sta si oba zasluzila oceno nezadostno. Lahko sicer isceta izgovore v raznih CEjih. Hamilton se lahko tolazi, da ce bi bilo srednje mokro, Kimi se lahko tolazi, ce bi bilo suho... Ampak to pac ni dvoranski sport in take stvari se dogajajo. V takih razmerah se tudi pokaze kdo je dober. Kdo se upa tvegat, kdo se znajde v vseh pogojih. Onadva si nista upala tvegat in se nista dobro znasla v vseh pogojih.
Imela sta sreco, da jima je slo nekaj casa vreme na roko in da sta bila takrat najhitrejsa. Ko pogoji niso bili ok, sta bila pocasnejsa od voznikov s sredine lestvice.

Na koncu je ostal rezultat: sedmo mesto z McLarnom, deveto s Ferrarijem. Oba brez tehnicnih tezav. Dirka brez varnostnih avtov. Cisto regularna dirka.
Bila sta slaba. Ostali so samo izgovori.

Kar se tice prehitevanj. Ni tezko prehitevat, ce sedis v top avtu in imas nastavitev za tocno tiste pogoje nasprotnik pa za drugacne. Ce bi bilo dlje suho, bi tudi Kimija videl prehitevat, ker je imel ocitno nastavitev za suho (v Ferrariju bi tiste, ki so imeli nastavitve za dez prehiteval kot za salo). Ko se spremenijo pogoji, pa spet oba pocasi. In ce je na koncu hitrejsi nekdo v slabsem avtu ....
grims-1.gif

Ze iz stavka da si gledal celo dirko si povedal, da je to verjetno prva dirka ko si jo gledla. Ko berem naprej gluposti to samo potrdi da F1 ni ravno tvoje domace podrocje.

Zakaj je vozu na kvaifikacijah slabo je vsem jasno . Ko je šel na hiter krog je bil naliv in velikost vode na progi dosti visje kot par minut pred tem ko so postavli hitre kroge in takrat tudi gum ni mogu segret. Zakaj v prvih krogih ni prehiteval ? Ker je bila vidljivost 0 in akvaplaning prevelik. Noben ni v prvih krogih prehiteval. Kot tretje, noben ni mel nastavitve za suho ali mokro poglej si krilca in vidiš da so vsi meli downforce na minimalno. Lepo je reku da je pregrel zadnji set gum ko je vozu 2 sek. hitreje od ostalih in je zgubil oprijem na sprednjih gumah . In glede ČEjev. Hamilton je imel planiran 1 postanek ostali 2 . Torej bi bil najmanj drugi v primeri da se proga nebi začela sušit in nebi rabu it na nenačrtovan drugi postanek po gume za rahel dež.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
V kvalifikacij je bil na stezi enak čas kot kimi in kubica, ter je vozil okoli 2sec počasneje od obeh. Celo coultard je vozil hitreje od njega.

Nastavitve za suho in mokro stezo pa se ne išče samo v krilcih, ampak je veliko drugega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Citat:

"There was some unnecessary movements he made," the Spaniard told reporters in his native tongue at Monza, "and he repeated them with Glock and Webber. It is his way of racing."

Toyota's Timo Glock was also not pleased when asked about Hamilton's driving.

"I do not know what he was thinking. I was right next to him but he left me no room. Sometimes he drives as though he is completely alone on the track," the German is quoted as saying by RTL.



"The next time I am with him (on track), I will behave with him in exactly the same way," Glock promised.

23-year-old Hamilton also made contact with Red Bull's Mark Webber during a wheel-to-wheel battle with the Australian at the first chicane.

"I made sure I covered my inside spot, but I didn't want to stay there on the wet patch or I wouldn't have made the corner," the Briton explained afterwards. "He just clipped my front wheel and went on."
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Škoda, ker se z Glockom bolj poredko sreča... Bi bilo pa zanimivo, da ga v žaru borbe za naslov recimo na zadnji dirki outsider Glock spravi na en travnik in povzroči posledično še njegov odstop...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Kaj pa vem, ce so dirkaci tako mascevalni.. Ce le imata kaj v glavi, bosta Glock in Webber vedela, da jih Lewis ni namenoma izrinil in da se to lahko tudi njima tiktak zgodi. Ce jima pa kaj ni prav, naj mu gresta pa v faco povedat, namesto izrivanja na stezi in mascevanja..

Po moje no..
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
''Namerno'' verjetno ne bo, vesta pa sedaj, kaj lahko pričakujeta... in vesta, kdo lahko več izgubi... in mogoče uporabita njegovo taktiko proti njemu... samo vprašanje je, če bosta kdaj v priložnosti...
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Kar odgovor tebi in Torgue:

Gledal sem cele kvalifikacije in celo dirko. Na kvalifikacijah je na koncu krozil s Coulthardom in Kimijem. In nekaj casa z Masso. Bil je najpocasnejsi iz skupine. Massa je uspel zelo dobro odvoziti in je dosegel 10. cas. Ostali so bili pocasnejsi. Najhitrejsi med njimi je bil Coulthard. Hamilton 2 sekundi na krog pocasnejsi! In to oba s praznim tankom. Kimi je bil nekje med njima.

In se Torgue. Ti isces samo nekaj krogov iz skoraj treh ur kolikor je trajala dirka. Vzami za primerjavo Kovalainena, ki se je ocitno veliko bolje znasel in z dokaj netvegano in nesporno (nikogar ni zrinil) voznjo prisel do drugega mesta v enakem ali slabsem bolidu.

Kdo je bolje odvozil? Nekdo, ki je riskiral, ki je po potrebi tudi zrival in na koncu prisel do sedmega mesta ali nekdo, ki je s takim materialom gladko privozil drugo mesto? Ce dvigas veliko prahu se ne pomeni, da si dober. Dober je tisti, ki brez nepotrebnega riskiranja, na videz brez napora in z majhno obrabo materiala vozi hitro in pobira visoka mesta. Hamiltonu to vcasih uspe. Na tej dirki je pogorel. Slabo na kvalifikacijah in slabo na dirki.

Ce pa vas tolazi. Ja. Bil je odlicen. Sedmo mesto tudi ni kar tako. Tudi Raikkonen je bil zelo dober. Deveto mesto in samo 9.5 sekunde za odlicnim Hamiltonom je tudi lep dosezek.
Massa, Kovalainen pa razocaranje. Samo drugi in sesti. Se Toro Rosso ju je prehitel. Ce ne bi drugi imel tezav na startu, bi bila verjetno celo za obema Toro Rossoma.
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Citat:
Uporabnik xXx pravi:

Ze iz stavka da si gledal celo dirko si povedal, da je to verjetno prva dirka ko si jo gledla. Ko berem naprej gluposti to samo potrdi da F1 ni ravno tvoje domace podrocje.
confused-1.gif


To je bilo napisano v reply Wacko. Zato celo dirko. Ne vem kako iz tega sklepas, da je to moja prva dirka? Se samo prvic se gleda celo, potem pa ze ves na pamet vse in samo se na koncu pogledas rezultate?
Ti si gledal koliko casa? 10 minut? In na podlagi teh 10 minut in preteklih izkusenj znas napisat oceno dirke in dirkacev? Potem razumem "strokovnjake" ki so Hamiltonovo slabo predstavo ocenili z dobro. Niso videli ostalih dveh ur.
smirk-1.gif

Zdaj bo uletel se nekdo, ki je gledal zadnjih 10 minut in bo se Kimijevo predstavo ocenil z zelo dobr.

Pokazi mi nekaj gluposti pa ti se jaz pokazem nekaj tvojih.
 
Nazadnje urejeno: