Jaz pravim, da bi morali skiroje registrirat in zavarovat. Ravno tako bicikle na elektriko in tudi navadne. Pa otroške bicikle tudi. In pa vsi pešci bi morali na pločniku imeti nabito registrsko tablico zadaj na tilniku.
Pozabil si na otroske vozičke, rolerje, kotalke, rolke, segwaye (zanimivo da se niso bolj prijeli)Jaz pravim, da bi morali skiroje registrirat in zavarovat. Ravno tako bicikle na elektriko in tudi navadne. Pa otroške bicikle tudi. In pa vsi pešci bi morali na pločniku imeti nabito registrsko tablico zadaj na tilniku.
Policisti bi lahko tako že danes kaznovali vse, ki se vozijo s skiroji in so hitrejši od pet kilometrov na uro.
In običajno tudi so, električni skiroji gredo do 20, 30, ali pa celo 50 kilometrov na uro, zato je tudi vse več nesreč, poškodbe pa so vedno hujše, hude krvavitve, zlomi obraznih kosti, lobanj. Pomagala bi že obvezna uporaba čelade.
V tujini že sprejemajo številne ukrepe, tudi pri nas naj bi vožnjo s skiroji zakonsko uredili do konca leta.
Če ste oddajo Preverjeno! zamudili, si jo lahko ogledate na Voyo.
pa žurnal https://www.zurnal24.si/zdravje/akt...ga-prevoznega-sredstva-vse-vec-poskodb-331825Eno je TV prispevki kot npr. Preverjeno itd. Govorimo o senzacionalističnem poročanju. Drugo pa je resnica. Isto je Slovenske novice...
Pri kolesih je situacija vseeno malo drugačna, ker je težišče kolesa z voznikom med sprednjo in zadnjo zavoro. Poleg tega so kolesa velika v primerjavi s skirojem in bolje požirajo nepravilnosti na cestišču. Pri skiroju te vsako nenadno zaviranje skoraj vrže čez balanco. Še zaviranje z zavoro ima podoben efekt. Res je treba biti previden in predvidevati. Na nenadno zaustavitev kot pri kolesu pozabi.
Šokiral me je podatek, da je na Nizozemskem (podobno tudi na Danskem) že l.2017 bilo več smrtnih žrtev na pazi E-Kolesih (starejši od 60 let), kot pa motoristov. WTF!!!!