Deli so prav vsi , pa za bagatelo, tudi po EU ima več dilerjev dele, samo so cene manj prijazne, kot pri kitajcih.
So mi pozabili BT dodati, pa alarm pa gps, pa žmigavce , pa bom moral sam dodati, bodo poslali.
Kot zanimivost sem se sam spraševal, kako take zavore vzdržuješ, no sam ne bom veliko vozil in zanimivo v katalogu delov, kar ti pošljejo v 1 dnevu, do sem pride ali v 5 dneh hitra pošta ali ca 14 dni navadna pošta zanimive cene npr: kpl. zavoren sistem nov, sprednja ročka, vse napolnjeno z oljem, čeljusti spredaj zadaj , z ploščicami in še sprednji in zadnji disk 40 usd , samo vse zavorne ploščice 6 usd, prikazovalnik števec retro ali modern 10 usd , blatniki vedno oba 25 usd + barvanje metalik + 5 usd ali zastava angleška ali kaj takega +15 usd ali po želji piše do +50 usd ......
Skratka, kako popravljaš če odpove hidravlika bremz, soloh ne popravljaš pri teh cenah samo zamenjaš in konec....... jasno na cene gre še stroški pošiljanja.
Tako, da ..... glede na to, da so vsi dokaj podobni in je teh firm ene 10 tam, menim, da večinoma vsi sestavljajo iz istih velikoserijskih delov, delajo pa vsak nek svoj okvir itd.
Glede obtežbe Cash verjemi, da sem sam zelo xxl in že blizu max. zmogljivosti, pa je to tako robustno narejeno, da po mojem, tudi če to še krepko presežeš ne bi bilo problema, skratka , ko se sam težko kategornik gor usedem, deluje stabilno, da sem bil še sam začuden. Glede na to kako vleče menim, da ne bi bil problem klanec, bom pa še stestiral, ja so pa motorji od 1000 w pa do 4000 w , je pa zanimivo, dodaš gas do daske, pa en poznan ima enega zelo močnega in če ne pazi ga hoče dvigniti, no ta pa ima neko regulacijo in ni za bati, da bi preveč gasa dodal.
Bom dodal slike ....................... v par dneh .....pa še malo bolj stestiram zadevo.