Dvomasnik vztrajnik in kulanca 2.0 TDI

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jap... to je bilo res čisto pod kozolcem, drugače je uro obračunaval po 20€ in osnovne servise res kdaj naredil za 10€ + material. Mogoče je do drugih strank bil malo dražji, samo še vedno sem napisal, ker je to en primer take menjave pod kozolcem.

V bljižini imam tudi odličnega strokovnega VAG serviserja pa je ura tudi 20€, samo sta jasno kdaj dva in se ure hitro naberejo. Pri njemu bi rekel, da bi menjava tega prišla 160-200€, bilo bi pa kakovostno opravljeno oz. z garancijo ipd. Ima res odličen renome in tudi ko je delal na uradnem VW servisu so radi direktno k njemu vozili, ker je pošten/pedanten. Je pa to cca. 40min iz Lj.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Saj to je realna cena in ni poceni, govorim o cca. 200€ za kvalitetno opravljeno menjavo sklopke in vztrajnika, seveda z garancijo kako pa. Sicer pa si priznajmo, menjava tega sklopa ni neka znanstvena fantastika da bi zdaj morali biti to vrhunsko usposobljeni mehaniki?
smile-1.gif
Jaz sem npr. plačal 200€ za menjavo kompleta + menjavo obeh stabilizatorjev ter sprednjega mehanizma za steklo.
 
Nazadnje urejeno:

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Pretiravate-če resni mehaniki zagotavljajo, da je prehod na enomasni kit čist OK,(poebej pri zgonjenih avtih 200kkm+), potem ne vem, kaj imate zaene občutljive stroje.

PS-Gatto ima enga starga in enga frišnega "štirikolesnika" , pa me za vztrajnik niti malo ne skrbi, ker vem, kaj kupiti za prevozno sredstvo.
tongue-1.gif

Brez veze tak "resen mehanik", da mi kaj takega svetuje - češ da "ni razlike" se samo obrnem., po moje še poštevanke ne zna, kaj šele, da bi kakorkoli razumel inženirstvo.

Prehod na enomasni pri 200k je potem enako slabo kot zgonjen dvomasni (kar pri 200k zna bit). Jaz sem dal na 200k spet dvomasnega in je bilo kot noč in dan bolje. Pri starem vzmeti niso več držale, si zarotiral z roko in je tam ostalo. Tek je mirnejši, speljevanje lepše. Mašina pa PSA 2.2 DW12 TED4 4HW.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Tole o 60 evrih je pa res malo nizka.
Pod kozolcem je bila cena 120 evrov. Pa se je menjal samo potisni lezaj. Baje en sam to tezko naredi?
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Js sem pod kozolcem, pri dobrem mehaniku s 15 leti izkusenj pri pooblascencih dal za menjavo sklopke na xsari picasso 2.0 HDI 250 eur. Z materialom vred. Sklopka je bila 180 ce prav vem.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
In potem se čudite zakaj so plače tako nizke, zakaj ne moreš skoraj nič zaslužiti, zakaj se davkov izogibamo... Ja Mejduš, če človek dela cel dan in zasluži 80 EUR je to to. Saj ne moreš delati 3 stvari hkrati...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Eh nekaj smo se napačno razumeli, Malecky je verjetno mislil nekaj drugega s temi 60-80€. Nihče ti ne bo šel tega delat za tak denar, razen če je na smrt obupan, in ja, en sam ne more menjalnika dol vzet, bolj težko, še težje pa da ga potem nazaj gor namesti. Sem bil zraven ko sta ga oba gor štelala in je treba kar dost moči. Seveda... so določena pomagala ampak sam res težko.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne... dejansko je bila cena 100 ali 110€ samo je še druge stvari delal in sem jih nekako okvirno ocenil. Robo pa sem jaz prinesel, ker mi jo je kolega dejansko dobil ceneje kot ne ebayu npr.

Šlo se je za Focusa TDCi, mogoče je tukaj kaj lažje. Menjal se je pa komplet sklopka, potisni ležaj in DMF, vsa roba LUK. Ma kaj ma zdaj veze teh 20€, če ste že ugotovili, da je stvar pod kozolcem ene 100-150€. Sploh polemika o par 10€ se mi zdi banalna glede na ceno delov. Treba se je zanjti v primeru ko je avto zelo malo vreden in dejansko ni smiselno preplačati niti 50€. Ko je pa avto 10k€++ pa ja ne gledaš na en tank benza.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Heh ravno o tem smo zadnjič debatirali, o teh slovenski miselnosti, dokler je avto nov, aktualen ni problema, se kupuje nove originalne dele, se servisira, neguje itd... kak pa je avto starejši in mu vrednost pade pa bog ne daj kaj vložit ali kupit rabljen del. .. Ni mi sicer jasno zakaj je temu tako ampak OK... saj pa avto je samo stvar ki ti služi da se lažje premikaš, nov ali star, vseeno....
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Ja no, ce bi pa predebatirali do konca, bi pa ugotovili, da se v iztrosen avto pri 200kkm+ ne splaca vec vgrajevati dvomasni kit, temvec enomasnega, ker te lahko v prvem primeru pride drazje, kot je pa sploh vozilo se vredno. Ker pa vidim, da debata tece o sami ceni dela, je pa se sploh manj jasno, kaj bi kdo rad..dvomasni kit, delo pa najraje zastonj. Ampak, znano je, da je je velika vecina fantov zaljubljena v svoja prevozna sredstva, je pa hitro jasno.
tongue-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Pa kaj ti se zafrkavaš ali to resno govoriš? V avto z 200kkm+ ki bo šel do pol miljona (ali pa še vsaj 200kkm) se ne splača vgraditi nov 2m vztrajnik? Zakaj že? Kako pa ti čutiš padec vrednosti avtomobila če ga misliš še imeti naslednjih 200kkm? Razumem da imaš avto z 200kkm ki ni vreden nič in ga misliš prodat in logično da ne boš potem vlagal vanj, če pa ga misliš še imeti (kot jaz) pa se investicija sigurno 200% zagotovo izplača. Vsaka takšna investicija se bolj izplača kot pa nakup novega avtomobila. Tisto se ne izplača.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Pa kaj ti se zafrkavaš ali to resno govoriš? V avto z 200kkm+ ki bo šel do pol miljona (ali pa še vsaj 200kkm) se ne splača vgraditi nov 2m vztrajnik? Zakaj že? Kako pa ti čutiš padec vrednosti avtomobila če ga misliš še imeti naslednjih 200kkm? Razumem da imaš avto z 200kkm ki ni vreden nič in ga misliš prodat in logično da ne boš potem vlagal vanj, če pa ga misliš še imeti (kot jaz) pa se investicija sigurno 200% zagotovo izplača. Vsaka takšna investicija se bolj izplača kot pa nakup novega avtomobila. Tisto se ne izplača.
1Ja resno a ne..pa saj si si sam odgovoril-avto mislis imeti se naslednjih 20 let. Potem se ze splaca dat original sklopko, cez 20 kkm novo turbino, cez 10 nove sobe, obrocke in lezaje , nato pridejo diski in amortizerji, na pleh ne smemo pozabit..potem bos pa res imel skoraj nov avto,sicer zate, za morebitnega kupca bo pa star, iztrosen in malo vreden, z 10x obkrozeno zemljo.
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Zakaj naslednjih 20 let? Imel ga bom naslednja 3-4 leta (vsaj ali zagotovo če ne več). Pa ti veš koliko izgubim v naslednjih 3-4 letih če kupim danes nov (malo rabljen) primerljiv avtomobil (npr. kak A6 letnik 2012)? Vsaj 50% sedanje nabavne vrednosti. Če pa na sedanjem (ki je mimogrede še zdaj skoraj kot nov in brez pike rje, ja prav si slišal, dandanes so avti pocinkani) zamenjam vse to kar si naštel pa me morda pride nekaj tisoč evrov in vem kaj imam in vem v kakšnem stanju je avtomobil. Sicer pa rekel ti bom tako preden s tabo končam to debato, če gledaš na 200€ razlike med 1m in 2m vztrajnikom potem boljše da koristiš javni prevoz, ne glede na starost avtomobila. Kaj ko bi na svoj rabljen/star/ničvreden avtomobil dal še slabše/ožje pnevmatike kot so po homologaciji a?
grims-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Na 200kkm avto das 1m vztrajnik....da ti ja se bolj obremeni menjalnik...

Logika by Gatto
bonk.gif
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Pa kaj ti se zafrkavaš ali to resno govoriš? V avto z 200kkm+ ki bo šel do pol miljona (ali pa še vsaj 200kkm) se ne splača vgraditi nov 2m vztrajnik? Zakaj že? Kako pa ti čutiš padec vrednosti avtomobila če ga misliš še imeti naslednjih 200kkm? Razumem da imaš avto z 200kkm ki ni vreden nič in ga misliš prodat in logično da ne boš potem vlagal vanj, če pa ga misliš še imeti (kot jaz) pa se investicija sigurno 200% zagotovo izplača. Vsaka takšna investicija se bolj izplača kot pa nakup novega avtomobila. Tisto se ne izplača.
1Ja resno a ne..pa saj si si sam odgovoril-avto mislis imeti se naslednjih 20 let. Potem se ze splaca dat original sklopko, cez 20 kkm novo turbino, cez 10 nove sobe, obrocke in lezaje , nato pridejo diski in amortizerji, na pleh ne smemo pozabit..potem bos pa res imel skoraj nov avto,sicer zate, za morebitnega kupca bo pa star, iztrosen in malo vreden, z 10x obkrozeno zemljo.
smile-1.gif
pac das notri en enoriginalen kos, popravis, kot se zagre, pa mas se jurja na strani za morebitna popravila.

Se vedno si na boljsem, kot povprecen alteras, ki polovico place daje za leasing za novo skodo in v letu zgubi samo na vrednosti vec
hysterical-1.gif
da o kasku, pooblascencu in podobnih odvecnih stroskih ne izgubljam besed
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
ksz
1m vtrajnik ni vedno strel v koleno. Obstajajo vozila (oz. kombinacija motorja in menjalnika), pri katerih so serijsko vgrajevali in 2- in 1-masne vztrajnike. Tam je vgradnja 1-masnega (ko je čas za zamenjavo) zelo smiselna. In ne, ne trese se vse, kar ima enomasni vztrajnik.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
1m vtrajnik ni vedno strel v koleno. Obstajajo vozila (oz. kombinacija motorja in menjalnika), pri katerih so serijsko vgrajevali in 2- in 1-masne vztrajnike. Tam je vgradnja 1-masnega (ko je čas za zamenjavo) zelo smiselna. In ne, ne trese se vse, kar ima enomasni vztrajnik.
To pa ne smes govort..a ne ves, da imajo nekateri tu gor svete, skoraj nove stroje (zanemarimo dejstva, da imajo na stevcih samo 200kkm,da so torej skoraj za odpad) in da posledicno pasejo na njih samo originalni deli, ceprav so se izkazali za mimosun v avtomobilski industriji. Ampak, ce tako pravijo kolegi v sank debatah, da drgace ne gre, pa tudi prav.
tongue-1.gif
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Js mam 2.0 hdi, brez 2 masnega. Tresenje ni ravno ena od motecih stvari... No sej, dejansko ta motor nima nekih motecih strani, razen prekratkega 5 stopenjskega menjalnika.