Ali z drugimi besedami: šparam, pa naj stane koliko hoče![]()
Karkoli ti pravis, srce

Ali z drugimi besedami: šparam, pa naj stane koliko hoče![]()
Ne, pri meni ne kaže nič avto. MCU1. Razen pač na začetku domet, ampak imam itak nastavljeno v % in ne km.
Teslamate imam samo zaradi zgodovine, za tehnikalije gledam scan my tesla, kjer se vidi CaC - to pa računa BMS in dejansko se na podlagi tega vse ostalo računa v avtu - domet, "kapaciteta" v kWh, ipd... teslamate za kapacitetu uporablja podatek omenjen zgoraj in je primerljiv s SMT.
Itak si spet zgrešil poanto.Nekje 600k bi naj drzale te baterije, potem pa bomo videli kaj bo na trgu.
Resno pa razmisljam da bi ze predcasno menjal, a vecjo, hitrejso…baterijo
Hvala za nepotrebno razlago.postkovid obdobje je bila anomalija. Sem takrat napisala, da močno upam, da mi ravno takrat ne crkne noben avto, ker drugega bi morala kupiti in za kaki denar pač bi hoteli. rabljeni so bili skorajdane več, kot sem jaz dala za novega, novih ni bilo za dobiti in so bili seveda še dražji. Zdaj so cene nazaj dol in Kitajci jih še bolj dol porivajo. Kaj se dogaja s ceno kupljenih takrat je jasno. Takrat si kupil avto, ker si ga rabil, kdor je pa špekuliral, pa mislil, da je edina pot gor... ja ne vem, naj se obrne na sodišče, pri nas itak scolamo nazaj pa rit odnašamo vsakemu špekulantu, ki se zahebe.
Zmeden sem. Zakaj boš menjal baterijo, če te pa zdrži do 600 jurjev bp.Ja, zaradi tega sem spremenil plan in tako bom odrzal tega dokler je bo kaksen P100D model res ugodno, vmes pa mogoce menjam baterijo, samovoljno.
Vecja kapaciteta in hitrejse polnjenje, tako bi se lahko se vec vozil…
Tudi sam sem ga kupil potem ko je tesla 7k znizala ceno.Ti trije razlogi kar držijo, ampak absolutno vpliva tudi manjše povpraševanje od načrtovanega.
Saj se vsi spomnimo, kako so bile napihnjene cene EVjev med in takoj po Covidu, ko je bilo povpraševanje večje od ponudbe. So se svinje zaredile, sedaj je pa potrebno stiskati pas.
Si pa ne predstavljam, kako se počutijo tisti, ki so kupili EVje v tistem času napihnjenih cen. Ob takšnem tempu se bodo lahko EVja znebili po štirih letih morda za tretjino cene.
Znanec, ki preprodaja avtomobile ima enega EVja že več kot eno leto na dvorišču. Trenutno ga prodaja za 70% cene, ki jo je plačal, pa tudi enega klica ni. Sem mu rekel, da naj še konkretno zniža, pa noče slišati. Hm. Na koncu ga bo prodal za 40% cene, če bo še kaj čakal.
Baterija kosta 6-7k, za mojo dobim 4k ali vec, ce bi razstavil in prodajal po modulih. Tu je se sicer delo a bi ga optavil sam s pomocjo.Kaka točno računica je tukaj zadaj, da v iztrošeno kanto vložiš najmanj 10k€ za novo baterijo? Daj da uganem...ni je?
Edina tvoja računica je...samo da se jaz zastonj vozim, pa naj stane koliko stane
Prvič: druge zajteve za POS terninale.kako je lahko vsaka sendvič mašina registrirana pri teh provajderjih bp, pri teh polnilnih igračah pa to ne gre?
Sumim da vem zakaj. Money talks....sendviči delajo profit, te igrače pa ne. Brez subvencij so mrtve in se nobenemu ne da zajebavat s tem sranjem. Sploh ob vrtoglavi zasedenosti ob 2% ev igračah na cesti
Čim prej![]()
Prihajajo nova, bistveno strožja pravila glede vašega tehničnega pregleda
Evropska komisija je predstavila velike popravke glede tehničnih pregledov vozil, s katerimi namerava odpraviti zdajšnje iskanje bližnjic in zlorab pri lastnikih. Če ste iz avta odstranili DPF filter, raje razmislite, kako ga boste vrnili ali pa se znebili avta.www.zurnal24.si