Ja? Kaj si pa naj preberem?
....zato se je za zvišanje kvalitete vožnje, zmanjšanje tresljajev in stresa na strani menjalnika razvilo ti. dvomasne vztrajnike. Dvomasni vztrajniki proti enomasnim omogočajo zveznejše in bolj učinkovito dušenje tresljajev motorja, ki so še posebej izraziti pri dizelskih izvedenkah kjer vgradnja dvomasnih vztrajnikov tudi prevladuje.
Nič kaj dost ne bom bral, kolega je hotel šparati na Passatu kjer mu je njegov veleumen mehanik svetoval naj prišpara in vgradi enomasno varianto. Itak da je avto treslo da brezveze. Seveda je potem mojster odlistal in vgradil dvomasnega.... Skratka če menjuješ vztrajnik iz razloga ker ti malo potresava nisi potem nič rešil če vgradiš enomasno opcijo... zadeva je pač razvita za 2M in tukaj nimaš kaj čarat in šparat.
....zato se je za zvišanje kvalitete vožnje, zmanjšanje tresljajev in stresa na strani menjalnika razvilo ti. dvomasne vztrajnike. Dvomasni vztrajniki proti enomasnim omogočajo zveznejše in bolj učinkovito dušenje tresljajev motorja, ki so še posebej izraziti pri dizelskih izvedenkah kjer vgradnja dvomasnih vztrajnikov tudi prevladuje.
Nič kaj dost ne bom bral, kolega je hotel šparati na Passatu kjer mu je njegov veleumen mehanik svetoval naj prišpara in vgradi enomasno varianto. Itak da je avto treslo da brezveze. Seveda je potem mojster odlistal in vgradil dvomasnega.... Skratka če menjuješ vztrajnik iz razloga ker ti malo potresava nisi potem nič rešil če vgradiš enomasno opcijo... zadeva je pač razvita za 2M in tukaj nimaš kaj čarat in šparat.