Dvomasnik vztrajnik in kulanca 2.0 TDI

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Potreboval bi pomoč oziroma informacijo glede menjave dvomasnega vztrajnika/sklopke na Audi A4 2009 letniku z 2.0 TDI CAHA motrjem (170KM) in ročnim menjalnikom (JST), 123k km prevoženih.

Avto pri speljevanju (ob spuščanju sklopke) trese po malem že nekaj časa, sedaj je vedno huje in se bojim, da bo čas za menjavo dvomasnega vztrajnika. Zanimivo je sicer, da ne trese konstantno. Večinoma ko se vsedem v avto praktično nič, potem pa pride trenutek, ko kar naenkrat trese ob vsakem speljevanju. Če ne trese preveč, pomaga malo več gasa, vendar jasno to ni ok. Zadnjič mi je po daljši vožnji (dobrih 1000km v kosu), ko sem prišel v mesto, nenormalno treslo, sedaj pri krajših vožnjah spet ni tako opazno oziroma ne vedno. Je možno, da je kaj drugega oziroma, da bi bilo potrebno menjati samo sklopko, ali je najverjetne kar vztrajnik. Sodeč po tujih forumih ni ravno redka napaka, tako da so nekaterim vztrajnik menjali že v času garancije in to večkrat.

Na servis sem sicer že naročen, bi se pa vseeno rad prej zanimal, kako je s tem, v primeru, da bi bilo potrebno dejansko menjati vztrajnik. Po spletu sem zasledil, da naj bi obstajala možnost kulance, vendar ne vem, če je to sploh aktualno glede na letnik in kilometre ter kako sploh pristopiti na servisu (sami je vrjetno ne bodo ponudili). Avto je bil drugače kupljen na Porsche Verovškova in tam tudi servisiran od prvega dneva do danes vključno z velikim servisom, tako da če že, bi vrjetno najlažje uredil pri njih.

Se zahvaljujem za kakršnekoli koristne informacije.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Hm... kulanco res lahko poskusiš uveljavljati ampak vprašanje koliko % ti bodo priznali (20? 30? ali 0?), je pa tako, da se zraven vztrajnika menja še komplet sklopke. Ugibam... tudi če ti na pooblaščencu priznajo 50% kulanco na vztrajnik bo še vedno presneto drago ampak dvomim da ti bodo. Predlagam da dobiš podatek oz. kataloško številko vztrajnika po šasiji in da ti poiščemo orignalen LUK-ov ali Sachsov vztrajnik in ti ga drugje zamenjajo. Konec koncev nobena avtomobilska firma nima notri drugega vztajnika kot LUK in Sachs. Ti pa povem tako...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Sicer pa mislim da imaš ti v tvojem avtu Sachs rešitev kjer je sklopka že gori na vztrajniku v kompletu....
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
zmaga.gif

Vsekakor pa prej preveri za predracun na pooblascencu in jim sam omeni moznost uveljavljanja kulance, glede na to, da ima avto brezhibno servisno zgodovino.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.348
305
83
39
Ljubljana
Sachs vztrajnik

Stanje Na zalogi
Cena z DDV: 646,60 EUR
Cena brez DDV: 530,00 EUR

Informacija o izdelku
Artikel št. prodajalca 2294000752
Artikel številka 2294 000 752
Oznaka artikla Dual-mass flywheel
Embalažna enota 1
Količina -
Stanje artikla Normalen
EAN 4013872599110
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Si prepričan da je ta vztrajnik za CAHA motor? Namreč meni meče za vse ostale možne druge kode samo za CAHA ne...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Meni je to delalo na bivšem Passatu. Kar nekaj let. Sem mislil da je vztrajnik (in nisem melnjal dokler ne bi šel dokončno). Na koncu je dečko, ki ga je nabavil, menjal nosilce motorja in je bilo OK.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pa nesmiselno je gledat ceno samo za vztrajnik, itak menjas komplet.

bolš da še ne vidš cene skopke+potisnega ležaja
smile-1.gif
Kakršnakoli že je, si z menjavo samo DMF-ja naredil praktično nič. Razen, če se hoče avtomobila znebit, ampak potem mu tudi tega ni treba zamenjat. Pa seveda opombo Vincenta je tudi treba vzeti v ozir.

Sicer pa je po moje to to:
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI...-cAAOSwstxU2cwQ
Torej cca. 730 EUR, pa se verjetno še ceneje da dobit. Ni ravno bagatela, ampak si lahko pri nekaterih drugih nepremijskih avtomobilih samo vesel, če bi prišlo toliko.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Če prav vidim po ETKI naj bi bil vztrajnik v originalu kataloška 0B1 105 266 AH (SACHS) ampak je sedaj zamenjava 0B1 105 266 AN, kar bi moralo biti to, kar ste tudi gor linkali.

Če bo treba menjat, se bo seveda menjalo komplet, ker zaenkrat nimam namena menjat avtomobila še nekaj časa. Bom videl najprej, kaj bodo ugotovili in naračunali na servisu. Je pa dobro met nek občutek koliko to pride.

Kakšen pa je približno strošek za menjavo takega kompleta?