Potreboval bi pomoč oziroma informacijo glede menjave dvomasnega vztrajnika/sklopke na Audi A4 2009 letniku z 2.0 TDI CAHA motrjem (170KM) in ročnim menjalnikom (JST), 123k km prevoženih.
Avto pri speljevanju (ob spuščanju sklopke) trese po malem že nekaj časa, sedaj je vedno huje in se bojim, da bo čas za menjavo dvomasnega vztrajnika. Zanimivo je sicer, da ne trese konstantno. Večinoma ko se vsedem v avto praktično nič, potem pa pride trenutek, ko kar naenkrat trese ob vsakem speljevanju. Če ne trese preveč, pomaga malo več gasa, vendar jasno to ni ok. Zadnjič mi je po daljši vožnji (dobrih 1000km v kosu), ko sem prišel v mesto, nenormalno treslo, sedaj pri krajših vožnjah spet ni tako opazno oziroma ne vedno. Je možno, da je kaj drugega oziroma, da bi bilo potrebno menjati samo sklopko, ali je najverjetne kar vztrajnik. Sodeč po tujih forumih ni ravno redka napaka, tako da so nekaterim vztrajnik menjali že v času garancije in to večkrat.
Na servis sem sicer že naročen, bi se pa vseeno rad prej zanimal, kako je s tem, v primeru, da bi bilo potrebno dejansko menjati vztrajnik. Po spletu sem zasledil, da naj bi obstajala možnost kulance, vendar ne vem, če je to sploh aktualno glede na letnik in kilometre ter kako sploh pristopiti na servisu (sami je vrjetno ne bodo ponudili). Avto je bil drugače kupljen na Porsche Verovškova in tam tudi servisiran od prvega dneva do danes vključno z velikim servisom, tako da če že, bi vrjetno najlažje uredil pri njih.
Se zahvaljujem za kakršnekoli koristne informacije.
Avto pri speljevanju (ob spuščanju sklopke) trese po malem že nekaj časa, sedaj je vedno huje in se bojim, da bo čas za menjavo dvomasnega vztrajnika. Zanimivo je sicer, da ne trese konstantno. Večinoma ko se vsedem v avto praktično nič, potem pa pride trenutek, ko kar naenkrat trese ob vsakem speljevanju. Če ne trese preveč, pomaga malo več gasa, vendar jasno to ni ok. Zadnjič mi je po daljši vožnji (dobrih 1000km v kosu), ko sem prišel v mesto, nenormalno treslo, sedaj pri krajših vožnjah spet ni tako opazno oziroma ne vedno. Je možno, da je kaj drugega oziroma, da bi bilo potrebno menjati samo sklopko, ali je najverjetne kar vztrajnik. Sodeč po tujih forumih ni ravno redka napaka, tako da so nekaterim vztrajnik menjali že v času garancije in to večkrat.
Na servis sem sicer že naročen, bi se pa vseeno rad prej zanimal, kako je s tem, v primeru, da bi bilo potrebno dejansko menjati vztrajnik. Po spletu sem zasledil, da naj bi obstajala možnost kulance, vendar ne vem, če je to sploh aktualno glede na letnik in kilometre ter kako sploh pristopiti na servisu (sami je vrjetno ne bodo ponudili). Avto je bil drugače kupljen na Porsche Verovškova in tam tudi servisiran od prvega dneva do danes vključno z velikim servisom, tako da če že, bi vrjetno najlažje uredil pri njih.
Se zahvaljujem za kakršnekoli koristne informacije.