Odvisno od terena in večih dejavnikov, v splošnem pa velja čisto enako kot pri vožnji z ročnim (o tem je bilo že precej debat v drugih "poraba" temah).
Npr. Ljubelj na SLO stran je šolski primer, ko prevoziš tunel (kjer je bil saniran podor), ga daš v ler in do naslednjih tunelov tik pred Tržičem pripelješ brez zaviranja in brez pospeševanja. Poraba na tem delu je ekvivalentna štandgasu, torej 0,6-0,8 l/uro. Poraba pri vožnji v brzini pa bo višja, ker vmes avto preveč zavira z motorjem (takrat je sicer poraba nula) in je treba dodajati gas (takrat pa je konkretno višja od štandgasa).
Vem, bogokletno za avtomatika ...
Npr. Ljubelj na SLO stran je šolski primer, ko prevoziš tunel (kjer je bil saniran podor), ga daš v ler in do naslednjih tunelov tik pred Tržičem pripelješ brez zaviranja in brez pospeševanja. Poraba na tem delu je ekvivalentna štandgasu, torej 0,6-0,8 l/uro. Poraba pri vožnji v brzini pa bo višja, ker vmes avto preveč zavira z motorjem (takrat je sicer poraba nula) in je treba dodajati gas (takrat pa je konkretno višja od štandgasa).
Vem, bogokletno za avtomatika ...