V S voziš?Ni ravno tople vode za odkrivat. Ko se pelješ naprej daš v D ali S, vzvratno R, ko stoji v P. Klanec zazna sam in zavira z motorjem, v primeru, da ga ne zazna, mu pomagaš z bremzo in ugotovi, da je klanec in zopet zavira sam. To je vsa umetnost. Jaz ga edino vedno vozim v S, ker imam rajši bolj linearno krivuljo stopalke, pa da je v nižjih prestavah bolj poskočen (190KM dizel).
900 so deli (sklopke + vztrajnik), 1200 pa delo. Tole od Porscheja in Dominka na Ptuju. Vsaj pod 2k ne bo šlo skozi nikjer.
4k je samo ko na AC in ko grem prehitevat, drugače je bolj okoli 1800obratov v S.V S voziš?
to grmiš po ulici s 4k obratov
Je se vedno glasen skuter pod haubo?Še en razlog zakaj se top shit Toyoto kupi: ni prestav in ni diplomiranja iz prestavljanja avtomatskega menjalnika
Še en razlog zakaj se top shit Toyoto kupi: ni prestav in ni diplomiranja iz prestavljanja avtomatskega menjalnika
Tole pa je razlog za Toyoto hibrid, ki prevaga... nima start-stop sistema.Ja popolnoma drži. Pa s Toyoto malo bolj samozavestno levo zavijam, ji bolj verjamem, da bo speljala z mesta.
Bullshitas, hill holder ne igra nobene vloge, spelje bp in hitro. Ce ze, je problem v auto stopu (ga vedno pred voznjo izklopim).
Seveda ga ima, le, da je zaganjalnik pač kar eCVT sam (kar, mimogrede, samo razgali omejenost in jebivetrstvo vse preostale avtoindustrije, ki je v ta namen izumila neke uboge polizdelke, samo zato, da zadosti debilni regulativi). In ko se ugasne in prižge tisti triclindrski mlinček od benz motorja se to seveda čuti.
Ni lepo ampak: včasih človek dobi občutek, da pri toyoti avte razvijajo inženirji, v ostali avto industriji pa - otroci.Debata o start-stop sistemu pri Toyotinih hibridih je tako brezvezna, kot debata ali imajo Toyotini hibridi menjalnik. Z ostalim se globoko strinjam. Pri VAG grupi so hibrida naredili tako, da so dodali en kup šavja, medtem ko je Toyota naredila popolnoma nov sistem.
Sem poznal enega ki je dejansko pri Oplu menjal na 30k km in do 300k km samo tankaj vozi in redni servisi. Olja so vse boljša.Proizvajalec ne predvidi vedno prav. Spomni se 1.6 hdi na 30k. Pol se je garež začel nabirat in turbine ribat. Tisti, ki so na 15k ni bilo težav. Al pa opel z svojimi 60k. Doživljenjskim oljem v identičnem menjalniku pri x modelu, med tem ko je pri y modelu predvidena menjava.
Pa tega je ogromno