No, z delom bo 2800 mogoče 3
Ne bo, sem v fazi menjave, bo naslednji menjalnik verjetno 9G Tronic, ti baje za boga ne crknejo
No, z delom bo 2800 mogoče 3
Zgled, da imamo v naši familiji bad karmo al nekaj...Vse lepo in prav, ampak noben mehanik noče, da mu ti material prineseš + flywheel manjka, če se že enkrat menjuje (ajde pri 30k km bo verjetno še ok).
Ne in ja.Verjetno, ker ga voziš “službeno” (beri: ve se kdo je gazda in BMK za avto) in ga temu primerno ne paziš in ga pustiš delat po svoje.
Kakšnega šefa imaš ti ???Ne in ja.
Z avtom delam, kot bi s svojim. Ga pa pustim "delat svoje".
In seveda redni servisi na 15 kkm.
Mali DQ200 nima kaj, neki malo več kot liter olja je baje v mehatroniki, to sem dal zamenjat, ko sem avto kupil pri 88k km.ja, gledam in alter znalci potemtakem take menjalnike "nikoli" ne odpirate in servisirate?
a bejž, S-tronic DL501 0B5, 7gang, mokra sklopka, 235.000, letnik 2011 - redna menjava olja na 60kHe,he. Kaj ni avtomatik, da sam šalta, ne pa da se človek obremenjuje z nekim načinom vožnje? Bi si pa DSG zaslužil temo kako ga ohranit pri življenju več kot leto ali dve, kot pa pravila vožnje.
SEALED FOR LIFE ni enako NA VEKOV VEKE, max 200.000 prejJa glej. Na renoltovem EDC pise sealed for life. Dsg dq200 suhi je isto zaprt na vekov veke.
Tako so si zamislili v tovarni.