Tako kot napisano, ročico ročno premakneš iz D v N (in nazaj). Med vožnjo. Pod določeno brzino je potrebno stisniti zavoro, da ugasne zelena lučka na armaturi, tam nad 4-5 km/h pa ne. Novejši imajo možnost t.i. coasting mode, kjer pustiš v D in mehatronika sama pri spuščenem gasu premakne v ler in ob ponovnem pritisku gasa prestavi nazaj v brzino.
Ne vem, zakaj se obremenjujete s tem, "kaj je bistvo avtomatika" in kako ga nekateri uporabljamo
A sem slučajno falil kje v alter bibliji in v postopku iniciacije, da se avtomatskega šalthebla absolutno ne sme dotaknit v času premikanja vozila, saj ima pravi dec itak desno roko zato na kolenu mične sopotnice?
Mogoče pa je nekomu bistvo avtomatika udobnejša vožnja in hitro prestavljanje, obenem pa občasno koristi prilagodljivost tehnologije in prišpara še kak deci goriva. Sodeč po določenih pametnih vložkih na internetih bi mi moralo DSG že zdavnaj razgnati, če med vožnjo pretikaš ročko iz D v N in obratno