DSG - pravila vožnje

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Zato pa na klancu ne klancu ne rabim držati zavore, avto kar sam stoji, spelješ pa komot samo s pritskom na gas in ni potrebe po akrobacijah kjer mnogim crkne avto. ;)
Tako se obnaša zato, ker niso znali drugače narediti in pri klasičnem avtomatiku ne znajo še sedaj. Čeprav bi pričakoval, da pri vsem managementu motorja se sedaj ve, kdaj ta teče res v prostem teku in kdaj je več kot posti tek. V časih vplinjačev to ni bilo tako preprosto, ker obrati niso dovolj. Ampak to bi bilo potrebno javljati pameti menjalnika, kar bi kompliciralo "poroke" med menjalnikom in različnimi motorji.
Na koncu pa so to uporabniki tako ali tako sprejeli kot dobro lastnost in se s tem nima smisla truditi.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Gre za rešitev z uporabo zavor in ne pravi avtomatski prosti tek, če je v D. Ni ravno to o čemer sem pisal, če malo razumeš mehaniko.
Bilo bi potrebno primerjati, če je kaka razlika v porabi istega motorja v prostem teku z ročnim menjalnikom in avtomatikom v D in še pri N. Jaz mislim da je, tam kjer zna računalnik zna dobro prikazati porabo mirujočega vozila.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Kar nekaj. Ze dolgo znajo klasicni avtomati sami prestaviti v N da tako sparajo z gorivom, voznik pa tega niti opazine.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Torej ne rabiš na čisto ravni cesti držati cel čas zavore?
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Sej pravim, z Auto Holdom ni treba držati zavore, prestavlja pa takrat in tako kot se mu zdi optimalno. Zdaj a je na mestu dejansko v N ali meša tisto olje v menjalniku, je odvisno od menjalnika oz programske opreme. Poanta je, da rešitev obstaja in da ni treba držati zavor. Če hočeš šparat imaš start/stop in se takrat motor tako ali tako ugasne, tako da niti s prostim tekom ne kuri goriva. Pri mild hybridih celo že preden se čisto ustaviš. Sicer pa tudi med vožnjo vrže v N, če imaš vklopljeno jadranje in se mu to zdi optimalno. Bi prej rekel, da znajo bit preveč “pametni” ko pride do šparanja, kot pa obratno. Jaz imam na svojem start/stop večinoma izklopljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony
2. okt 2007
3.825
2.310
113
đisus, govorimo o avtomatiku, kjer ne rabiš razmišljat in v USA lahko 16 letniki vozijo samostojno. tukaj pa že 4 strani kako priti v D, N, R... Mejduš, nabavi "šalthebl"in razmišljaj pa vozi, ker avtomatik ne razmišljaš o "heblu", daš v D in "vozi miško". In ja, v koloni lahko imaš v D, še kako je prikladno, ko počasi spuščaš pedal zavoro in se avto premika, medtem, ko pri ročnem te noga boli od "kuplunge". Zavorne obloge pa so itak potrošna roba, čeprav, opažam, da ni velike razlike v obrabi ploščic od prej, ko še nisem imel avtomatika. Mogoče pa so tudi obloge zavorne debelejše, nisem preverjal.

Najbolj pa so mi nelogične ročice ob volanu pri avtomatiku, kaj pa si naj z njimi začnem. Saj ne vozim formule, da bi moral za vsak ovitek ročno šaltat, ker potem ne rabim avtomatika. Je pa fino, če pridejo prijatli v avto, in vprašajo, "kaj imaš to", pa lahko rečeš "formula 1" :fredi:

Avtomatik je za to, da daš v D in voziš, če pa vmes razmišljaš, kdaj boš dal pri semaforju v N, P, potem pa imej ročnega, ker pri ročnem res ni dobro dolgo noge na sklopki držat, pa še za sklopko to ni dobro. In seveda, novi avtomatiki ne glede na tip(wandler, DSG,...), so bolj "šparavni" kot alter vozniki, saj vmes ko ini razmišljajo svoje opravi računalnik:D
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
đisus, govorimo o avtomatiku, kjer ne rabiš razmišljat in v USA lahko 16 letniki vozijo samostojno. tukaj pa že 4 strani kako priti v D, N, R... Mejduš, nabavi "šalthebl"in razmišljaj pa vozi, ker avtomatik ne razmišljaš o "heblu", daš v D in "vozi miško". In ja, v koloni lahko imaš v D, še kako je prikladno, ko počasi spuščaš pedal zavoro in se avto premika, medtem, ko pri ročnem te noga boli od "kuplunge". Zavorne obloge pa so itak potrošna roba, čeprav, opažam, da ni velike razlike v obrabi ploščic od prej, ko še nisem imel avtomatika. Mogoče pa so tudi obloge zavorne debelejše, nisem preverjal.

Najbolj pa so mi nelogične ročice ob volanu pri avtomatiku, kaj pa si naj z njimi začnem. Saj ne vozim formule, da bi moral za vsak ovitek ročno šaltat, ker potem ne rabim avtomatika. Je pa fino, če pridejo prijatli v avto, in vprašajo, "kaj imaš to", pa lahko rečeš "formula 1" :fredi:

Avtomatik je za to, da daš v D in voziš, če pa vmes razmišljaš, kdaj boš dal pri semaforju v N, P, potem pa imej ročnega, ker pri ročnem res ni dobro dolgo noge na sklopki držat, pa še za sklopko to ni dobro. In seveda, novi avtomatiki ne glede na tip(wandler, DSG,...), so bolj "šparavni" kot alter vozniki, saj vmes ko ini razmišljajo svoje opravi računalnik:D
Ti si bil v soli eden tistih, ki je cvekal s s sosolci pet ur, namesto, da bi stiri ure poslusal tovarisico?

Kaksno naslajanje nad neznanjem je danes postal internet. Pejte nazaj nakladat v prvi bife.
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.646
509
113
đisus, govorimo o avtomatiku, kjer ne rabiš razmišljat in v USA lahko 16 letniki vozijo samostojno. tukaj pa že 4 strani kako priti v D, N, R... Mejduš, nabavi "šalthebl"in razmišljaj pa vozi, ker avtomatik ne razmišljaš o "heblu", daš v D in "vozi miško". In ja, v koloni lahko imaš v D, še kako je prikladno, ko počasi spuščaš pedal zavoro in se avto premika, medtem, ko pri ročnem te noga boli od "kuplunge". Zavorne obloge pa so itak potrošna roba, čeprav, opažam, da ni velike razlike v obrabi ploščic od prej, ko še nisem imel avtomatika. Mogoče pa so tudi obloge zavorne debelejše, nisem preverjal.

Najbolj pa so mi nelogične ročice ob volanu pri avtomatiku, kaj pa si naj z njimi začnem. Saj ne vozim formule, da bi moral za vsak ovitek ročno šaltat, ker potem ne rabim avtomatika. Je pa fino, če pridejo prijatli v avto, in vprašajo, "kaj imaš to", pa lahko rečeš "formula 1" :fredi:

Avtomatik je za to, da daš v D in voziš, če pa vmes razmišljaš, kdaj boš dal pri semaforju v N, P, potem pa imej ročnega, ker pri ročnem res ni dobro dolgo noge na sklopki držat, pa še za sklopko to ni dobro. In seveda, novi avtomatiki ne glede na tip(wandler, DSG,...), so bolj "šparavni" kot alter vozniki, saj vmes ko ini razmišljajo svoje opravi računalnik:D
Pa ročke ob volanu so čist ok. Jaz dostikrat, ko mi je mal dolgčas, začnem po svoje šaltati.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
692
51
28
Mimogrede, a je treba kaj pazit na katerem servisu menjat olje v DSG menjalniku, ali je to tako preprosto, da vsak servis dobro naredi?
Zanima me za VW pri 60kkm (še v garanciji) v okolici Kranja.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
Če je v garanciji naj kar uradni servis naredi, da ne bo potem kakšnega izgovarjanja.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
Me je zavedlo tisto "če je v garanciji", ker noben DSG6 ni več v garanciji
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
692
51
28
Avto (Sharan, 12/2018) je se vedno v garanciji (5 let oz. 100 kkm).
Itak na uradni servis. Bolj se imel v mislih, ce so znane kaksne razlike (v strokovnosti in ceni) med uradnimi servisi na kranjskem koncu.