tudi z avtomatskim menjalnikom?isto ima Ford Mondeo 2015, 2016, pod 30km/h se izklopi
tudi z avtomatskim menjalnikom?isto ima Ford Mondeo 2015, 2016, pod 30km/h se izklopi
Isto tudi pri čisto novem Meganu z avtomatikom. Pri 30km/h se ACC izključi, tako da v gužvi je zadeva popolnoma neuporabna. Ravno tam, kjer bi res prišel prav.Enako tudi pri meni - in to mi je povedal že uporabnik tega foruma, ki mi je "Line assist" vključil.
Za "modifikacijo" kamere, ki bi omogočala tudi "Traffic jam Assist", oz. sledenje voznemu pasu pod 60 km/h, se pa nisem odločil.
Tako je bilo meni razloženo.
Sicer pa ja, ACC je zakon, ampak mora biti zraven tudi avtomatski menjalnik...
.
P. S. - off topic
Potem pa zadnjič berem test faceliftanega Espaca pa pišejo, da ima še zmeraj ACC, ki se izključi (ACC!!) pod 60 km/h in ne "dela do zaustavitve" vozila.
To je šele butasto .
tudi z avtomatskim menjalnikom?
Normalen človek si vzame dva dni časa, gre na testne vožnje in morda vzame še favorita za en dan, da točno preveri, če mu ustreza. Rešeno.DSG je zanič, robotiziran je še slabše, CVT? uf samo tega ne kupuj...
Podobno je z asistenčnimi sistemi. Ta ne deluje pod 60km, oni pelje slalom od leve do desne, tretji spet zavira prehitro in podobno.
Verjamem, da pri vozilih od 60k naprej to vsaj približno deluje. Ampak kaj pa če bi danes moral kupiti nekaj za recimo 30k? lahko kakšno leto staro. To moraš ja prej doktorat iz vse te opreme narediti, da sploh veš katera verzija je kam vgrajena in kaj lahko na koncu pričakuješ.
A je kaj na trgu, da dejansko odstopa od povprečja?
DSG je zanič, robotiziran je še slabše, CVT? uf samo tega ne kupuj...
Podobno je z asistenčnimi sistemi. Ta ne deluje pod 60km, oni pelje slalom od leve do desne, tretji spet zavira prehitro in podobno.
Verjamem, da pri vozilih od 60k naprej to vsaj približno deluje. Ampak kaj pa če bi danes moral kupiti nekaj za recimo 30k? lahko kakšno leto staro. To moraš ja prej doktorat iz vse te opreme narediti, da sploh veš katera verzija je kam vgrajena in kaj lahko na koncu pričakuješ.
A je kaj na trgu, da dejansko odstopa od povprečja?
DSG je zanič, robotiziran je še slabše, CVT? uf samo tega ne kupuj...
Sej to vse drži.....Res je, še dobro da sem na Alterju da so mi po letu lastništva razložili da moj DSG oz. S-Tronic cuka in ima kup felerjev katerih prej nisem zaznal skratka da ni to to. Ti rečem, ta google je kurba, res ti opere možgane.
Isto tudi pri čisto novem Meganu z avtomatikom. Pri 30km/h se ACC izključi, tako da v gužvi je zadeva popolnoma neuporabna. Ravno tam, kjer bi res prišel prav.
Aha. Saj res, pljuva se prvo nasplošno, ko pa rečeš nekomu: tukaj imaš ključe, poskusi pa vsi točno vedo da so to točno tisti ki so bili delani 2007 serija od 838484 do 83838 ter 2008 serija od 8383 do 9283 in seveda v točno določeni fabriki a ne? Daj nehajte prosim bluzit. Če je nekdo vozil 3 zjahane DSGje 2008 še ne pomeni da so vsi zaničSej to vse drži.....
.... za tiste narejene v 2008
Sem prepričan, da ti je sarkazem detektor crknil .Res je, še dobro da sem na Alterju da so mi po letu lastništva razložili da moj DSG oz. S-Tronic cuka in ima kup felerjev katerih prej nisem zaznal skratka da ni to to. Ti rečem, ta google je kurba, res ti opere možgane.
Sem prepričan, da ti je sarkazem detektor crknil .
Je pa zanimivo spremljat reakcije nekaterih, ko se omeni njihovo svetinjo.
Sam menim, da je DSG/S-Tronic čisto ok menjalnik, ampak kolega ga v življenju noče več videt, ker se mu je na 2016 2.0TDI A6ki uscal. K sreči so mu ga zamenjali pod garancijo.
Še enkrat: kolikor berem igija ni on nek nakladač, zato ti pišem, da ti je SARKAZEM DETEKTOR zelo verjetno crknil.
Pri faceliftu z novim avtomastkim menjalnikom dela do 0 km/h. Enako novi Focus.