DPF in tehnični pregled

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Kaj bo? Kaj pa je bilo, ko je prišlo v veljavo merjenje plinov na bencincih in je bilo precej avtov brez katalizatorja?
Industrija se je že prilagodila (nekatere države že merijo saje), neoriginal DPFji so že na voljo, biznis bo za te, ki se s tem ukvarjajo. Nekaj avtov bo pristalo na odpadu, pri ostalih bodo lastniki požrli strošek in bo.
Verjetno bo pa nekaj zapletov s programi, glede na to, da se verjetno ne bo več vedelo, kako so DPF programsko odstranili.
Sicer pa, lahko razložiš teh 60% od katerih avtov? Ker če s tem misliš celotno število dizlov, je po mojem to občutno pretirana številka.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Ti se sploh zavedaš kolko folka ma na tak ali drugačen način EGR DPF in te zadeve odstranjene?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Ti se sploh zavedaš kolko folka ma na tak ali drugačen način EGR DPF in te zadeve odstranjene?
A mi lahko vsaj odgovoriš 60% od česa?
Ker v moji družbi nihče nima tega porihtanega. Še norčujemo se iz “novejših” avtomobilov, ki kadijo kot lokomotive.
Sam imam petega dizla, nekateri so bili tudi s 300.000km, noben ni bil porihtan.
Pa da ne bo težav z razumevanjem: ne trdim, da to ne obstaja, zanima me le od kje si pobral to številko, ker se mi zdi občutno pretirana.
Sicer ukrep podpiram. Bi pa morali imeti urejeno kot v Avstraliji, da tudi proizvajalec odgovarja, če prodaja zadevo, ki zahteva menjavo v relativno kratkem roku, delovala pa naj bi celo življensko dobo avtomobila.
Vsekakor pa bo to dodaten žebelj na krsto dizlov. Pa pred nakupom boš peljal dizla na tehnični, da zmerijo saje in bo.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
A mi lahko vsaj odgovoriš 60% od česa?
. Bi pa morali imeti urejeno kot v Avstraliji, da tudi proizvajalec odgovarja, če prodaja zadevo, ki zahteva menjavo v relativno kratkem roku, delovala pa naj bi celo življensko dobo avtomobila.
ogromno lastnikov se odloči za blendiranje egr, odstranitev dpf in adblu iz različnih razlogov. takih brez dpf je po moji oceni okrog 15%, raje so dali 500 za odstranitev kot pa 1500 za nov filter.
sedaj jih pa bodo za 1500 nazaj montirali + še za nov računalnik, če ne jih bo pa ekologija vdarla po žepu.
Avstralija... kako pa lahko proizvajalec odgovarja za nedelovanje dpf-ja, če lastnik nima recimo dolgih relacij vožnje? kaj ima proizvajalec s tem?
To je nekako tako, kot da Bosch odgovarja, ker si ti zažgal kuro v njihovi pečici.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Pa da ne bo težav z razumevanjem: ne trdim, da to ne obstaja, zanima me le od kje si pobral to številko, ker se mi zdi občutno pretirana.
V istem odgovoru sem tole zgoraj napisal. Ti imaš resno težave s komuniciranjem. Hvala za neodgovor, očitno si številko pobral od napihovalskih novinarjev, sedaj pa se z butastimi neodgovori ven vlečeš. Tudi prav.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Avstralija... kako pa lahko proizvajalec odgovarja za nedelovanje dpf-ja, če lastnik nima recimo dolgih relacij vožnje? kaj ima proizvajalec s tem?
To je nekako tako, kot da Bosch odgovarja, ker si ti zažgal kuro v njihovi pečici.
Sedaj si privlekel en robni primer ven. Pač ne odgovarja. Odgovarja pa, če se izkaže, da je zadeva na izjemno velikem deležu vozil crkovala.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Problem je v tem, da je pri precej primerov crkovanja DPFja le ta crknil, ker neka druga stvar prej ni optimalno delovala in ga je zabasalo. In če boš dpf zamenjal, se bo isto zamašil, ker je vzrok ostal. V teh letih brez DPFja, se je verjetno v teh primerih vzrok še poslabšal.
Vprašanje kaj tudi pomeni obnovljen DPF, če bo ustrezal.
Pa kot sem že omenil, programska ureditev se zna tudi zaplesti, saj so dpf off izvajali tudi mehaniki s programi s spleta, ki pojma niso imeli, kaj delajo. Oni so samo kliknili, in to je bilo to. To bo še dodaten strošek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Ka to misliš? Če si pa glih prej pisal, da tega nihče nima porihtanega v tvoji družbi. Torej keri mehaniki bi te pol to sami urejali s program iz spleta?
 
  • Haha
  • Objave ne odobravam
Reactions: Pepe in sad

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113

jao, tale clanek se pa bere kot placani clanek. Na podlagi neke privat konference, organizirane s strani prodajalcev delov za avtomobile.

pa en kup enih % in brez enega stavka o kaksnem novem zakonu.

ze naslov je pa itak napisan v stilu click baita. "TO JE NEKAJ, KAR MORATE VIDETI, VEDETI, BOSTE VESELI, BOSTE TRPELI, samo kliknite.

sej ne recem, enkrat bo to tudi pri nas, ampak do takrat bo se veliko regeneracij in prisilnih ciscenj sprozenih. taki clanki so pa le za sluzenje €.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Ka to misliš? Če si pa glih prej pisal, da tega nihče nima porihtanega v tvoji družbi. Torej keri mehaniki bi te pol to sami urejali s program iz spleta?
Ko se boš naučil brati, to razumeti in korektno komunicirat, se lahko pogovarjava naprej, do takrat pa pametuj in zaj… druge. Je škoda mojega časa.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Ko se boš naučil brati, to razumeti in korektno komunicirat, se lahko pogovarjava naprej, do takrat pa pametuj in zaj… druge. Je škoda mojega časa.
Zajebavam samo tistega najbolj pametnega na Alterju. Drugih načeloma ne. Ampak taki, ki pa res v vsaki jebeni temi pametuje in ve vse mi pa nekak ne da mira da nebi kaj napisal.
 
  • Haha
Reactions: sad

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.584
1.109
113
Titograd
jao, tale clanek se pa bere kot placani clanek. Na podlagi neke privat konference, organizirane s strani prodajalcev delov za avtomobile.

pa en kup enih % in brez enega stavka o kaksnem novem zakonu.

ze naslov je pa itak napisan v stilu click baita. "TO JE NEKAJ, KAR MORATE VIDETI, VEDETI, BOSTE VESELI, BOSTE TRPELI, samo kliknite.

sej ne recem, enkrat bo to tudi pri nas, ampak do takrat bo se veliko regeneracij in prisilnih ciscenj sprozenih. taki clanki so pa le za sluzenje €.
Ne se hecat, v DE so s tem že začeli, kmalu sledijo drugi
 
  • Haha
Reactions: msenjur