DPF in tehnični pregled

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.476
3.588
113
Avtomobilska industrija deluje po principu, da ima uporabnik čim manj postopa do tehnike, saj tako velika večina pride nazaj na korito do pooblaščenca, vsaj v garancijski dobi (tisti, kateri se gre garancijo)
Zakaj bi menjal recimo akumulator sam, če ti ga lahko pooblaščenec, s tem, da je treba po testerju mal potapkat, da avto spet dela. Če bi ga sam, nebi prišlo nič denarja nazaj na korito.
Zato proizvajalci delajo na tem, da kozolčarjem otežijo delo z namenskim orodjem za šraufanje in diagnostiko, uporabnik bo pa tako prisiljen izbrati pooblaščenca. Izkušeno na lastni koži.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.667
340
83
www.kacnje.eu
To popolnoma razumem, pa vseeno mislim, da bi znamka kvečjemu pridobila ugled, če bi imela manj težav od konkurence. Si predstavljaš znamko, ki sedaje odstopa pri dizelskih težavah?
Sicer pa se delno strinjam s teboj. Drug del odgovora pa je v nekem čudnem razumevanju, da se uporabnika ne obremenjuje z opisom napak. Delam v IT industriji in vidim podobne primere. Vsem poznan program, ki ga dnevno uporablja milijone ljudi, bo pri zelo pogosti stvari javil, da je vse ok, čeprav je napako ujel in bi jo lahko izpisal. Pač splošno poneumljanje ljudi. Verjetno sitnarijo v marketingu, češ da mora uporabnik imeti občutek, da vse lepo dela. Ta svet res drsi ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in tony

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.558
2.683
113
Saj ne bi rabila rdeča goret - oranžna/zelena utripat - tak da veš, da nekaj je, pa ni nič hudega; če bi se še izpisalo opozorili, ki bi trajalo več kot 0,3 sekunde, pa bi bilo že kičasto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in msenjur

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.052
113
Uporabnik bi lahko imel tipko, kjer bi avtu povedal, da gre na daljšo vožnjo (denimo več kot pol ure). Potem pa se avto odloči, če bo med to vožnjo delal regeneracijo. Tako idejo sem imel nekoč sam, ampak danes mislim, da bi to uporabilo silno malo voznikov. Čeprav je moja žena nekoč naredila dodatni km ali dva, ko je opazila (povečana poraba na standardni trasi), da dela regeneracijo in še ni končana. Dokler je hodila v službo 18 km daleč po regionalki, je bilo to kak km premalo, da bi se regeneracija končala. Sedaj, ko se vozi cca 30 km, od tega večino po avtocesti, se težko ve, kdaj se regeneracija dogaja. 1.9 cdti s 350.000 km.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.746
1.423
113
Na Pežoju 508 2.0BlueHdi sem do sedaj 2x zavohal, ko je/bi moral delat regeneracijo. Se pripelješ, parkiraš, stopiš iz avta in zadaj za avtom zasmrdi kakor, da bi imel pregrete zavore oz. nek podoben vonj kot, da se nekaj žge.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Uporabnik bi lahko imel tipko, kjer bi avtu povedal, da gre na daljšo vožnjo (denimo več kot pol ure). Potem pa se avto odloči, če bo med to vožnjo delal regeneracijo. Tako idejo sem imel nekoč sam, ampak danes mislim, da bi to uporabilo silno malo voznikov. Čeprav je moja žena nekoč naredila dodatni km ali dva, ko je opazila (povečana poraba na standardni trasi), da dela regeneracijo in še ni končana. Dokler je hodila v službo 18 km daleč po regionalki, je bilo to kak km premalo, da bi se regeneracija končala. Sedaj, ko se vozi cca 30 km, od tega večino po avtocesti, se težko ve, kdaj se regeneracija dogaja. 1.9 cdti s 350.000 km.

lahko bi pa testno uvedli v kakšno serijo, pa bi čas pokazal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Saj ne bi rabila rdeča goret - oranžna/zelena utripat - tak da veš, da nekaj je, pa ni nič hudega; če bi se še izpisalo opozorili, ki bi trajalo več kot 0,3 sekunde, pa bi bilo že kičasto.
Rdeča luč pomeni stop takoj. Oranžna pomeni nekaj je narobe. Izberi drugo barvo.
Folk dela paniko, ko se lučka za vitreks prižge. Boknedaj če se naslednji dan po servisu. Te je servis svašta kriv, to so pol avta uničli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.604
1.507
113
Sej jo.. Rabis tester in program. Dejansko lahko narediš z telefonom ali tablico..
Ja, ampak ta regeneracija je skodljiva in manj ucinkovita. Sem jo delal 3x, pa ni pomagalo. Samo pranje. Motor tuli v prazno 20minut, vse se pregreva, pazit moras kje parkiras, pa se olje ti bolj razredci kot pri redni regen. Slednjega sicer ne razumem, ampak PSA zahteva menjavo olja po vsaki prisilni regeneraciji!! Jaz sem to pogruntal ravno po zamenjanem olju, zato sem ga po dveh prisilkah zamenjal ponovno! In potem se enkrat delal prisilko! Potem sem obupal in dpf opral. Olje je pa se vedno isto, diagnostika kaze 8% razredcenost
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.604
1.507
113
Uporabnik bi lahko imel tipko, kjer bi avtu povedal, da gre na daljšo vožnjo (denimo več kot pol ure). Potem pa se avto odloči, če bo med to vožnjo delal regeneracijo. Tako idejo sem imel nekoč sam, ampak danes mislim, da bi to uporabilo silno malo voznikov. Čeprav je moja žena nekoč naredila dodatni km ali dva, ko je opazila (povečana poraba na standardni trasi), da dela regeneracijo in še ni končana. Dokler je hodila v službo 18 km daleč po regionalki, je bilo to kak km premalo, da bi se regeneracija končala. Sedaj, ko se vozi cca 30 km, od tega večino po avtocesti, se težko ve, kdaj se regeneracija dogaja. 1.9 cdti s 350.000 km.
Glede povecane porabe goriva med regen: Vag jo prikazuje, Psa pa ne! Oziroma bodimo natancni: po defaultu je ne, je pa opcija v diagnostiki da jo!!! Po defaultu ocitno ne zelijo obremenjevati voznika z informacijo, da avto trenutno zre 8 namesto 5! Se bolj perverzno je pa da so naprogramirali okence v Diagbox, s katerim si to vklopis!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Zato pa naj take posege delajo ljudje, ki vejo kaj delajo in ne nekdo, ki ne razume zakaj je potrebno menjat olje, ki je razredčeno z nafto.
Prisilna regeneracija na mestu je kr jeben šok za avto. Ni to nekaj, kar bi delal 3x ker si kupo kitajski kabl in si zaj car. Sem že videl, ko je zaščitni vosek začel iz pragov ven tečt zaradi vse vročine. Že tak je vse plastično okoli motorja pol pa še ta šok.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Enkrat sem že napisal, lahko bi omogočili naknadni vklop (s testerjem) zelene DPF lučke, ki označuje aktivno regeneracijo. Tako bi uporabniki, ki nas to zanima, lahko spremljali. Po defaultu pa bi bilo za 99 % to izklopljeno.

Sam pri večini vožnje po AC še opazim ne, kdaj se izvede regeneracija. In je po 300k+ 2.0 TDI še zmeraj z deviškim DPF in komplet motorizacijo... Bi pa z veseljem v primeru aktivne regeneracije šel dol en izvoz kasneje, da se v tistih nekaj minutah zadeva dokonča do doma.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.604
1.507
113
Ajde brihta, pa ti povej v cem se razlikuje regen na cesti od na mestu v tem, da je pri prvem olje dobro za cca 50 regeneracij, pri drugem pa za eno samo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Zakaj bi ti razlagal, če pa ti vse veš?

ti pa že ime regeneracija in prisilna regeneracija nekaj pove v kero smer moreš razmišlat. Če veš, da se prisilna proži takrat, ko standardna ni uspela opravit svojega dela. In tudi to ti nekaj pove, da pri klasični v glavnem sploh neveš da se dogaja, pri prisilni pa čakaš z gasilnim aparatom zraven, da se konča.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Avte čipaš sam nimaš pa pojma kaj se pri regeneraciji dogaja?
Si kr car ja.