Avtomobilska industrija deluje po principu, da ima uporabnik čim manj postopa do tehnike, saj tako velika večina pride nazaj na korito do pooblaščenca, vsaj v garancijski dobi (tisti, kateri se gre garancijo)
Zakaj bi menjal recimo akumulator sam, če ti ga lahko pooblaščenec, s tem, da je treba po testerju mal potapkat, da avto spet dela. Če bi ga sam, nebi prišlo nič denarja nazaj na korito.
Zato proizvajalci delajo na tem, da kozolčarjem otežijo delo z namenskim orodjem za šraufanje in diagnostiko, uporabnik bo pa tako prisiljen izbrati pooblaščenca. Izkušeno na lastni koži.
Zakaj bi menjal recimo akumulator sam, če ti ga lahko pooblaščenec, s tem, da je treba po testerju mal potapkat, da avto spet dela. Če bi ga sam, nebi prišlo nič denarja nazaj na korito.
Zato proizvajalci delajo na tem, da kozolčarjem otežijo delo z namenskim orodjem za šraufanje in diagnostiko, uporabnik bo pa tako prisiljen izbrati pooblaščenca. Izkušeno na lastni koži.