DPF in tehnični pregled

luka51

Guru
16. avg 2007
14.378
5.659
113
Ne škrat ga vlije v napačno lukno...
Ja kje drugje pa lahko nafta pride v olje kot mimo obročkov?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jezek

krava

Majstr
5. sep 2007
3.665
340
83
www.kacnje.eu
Pri Mazdi načeloma regeneracijo opaziš na infotainmentu, vendar je ta prikaz bolj slučajno prišel gor. Seveda lahko zaznaš glasnost, povišano porabo goriva, malo drugačno prestavljanje (pri avtomatiku) ... ampak vseeno bi bilo lepo, če bi podjetja upoštevala nas, Alter strokovnjake iz te teme.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.296
1.372
113
ja, jest tud ne vem, zakaj ni to prepuščeno uporabniku. Pač bi računalnik javil, da je potrebna regeneracija. Uporabnik jo vklopi, ko ve, da se bo peljal nekam dlje, brez večjih postankov.

Ker meni recimo nobena lučka ne javlja regeneracije - pa je na armaturi, samo se ne prižge.

Ko sem ga dobil, je bil dpf precej zabasan. Na servisu so delali neke prisiljene regeneracije (nabijejo obrate s računalnikom), vredne pol kur.ca.

Pol sem šel do auspuh mojstra, ga je snel in ga dal skurit. Od takrat je že drugo leto vse ok. Sicer poleti kdaj opazim, da vetrnice laufajo na ful, ampak, kot pravim, nobenega znaka, da dela regeneracijo. Ampak očitno jo, ker nič ne javlja...
Kolikokrat je servis delal prisilno? So ti zamenjali olje po tem?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.296
1.372
113
No se mi je zdelo. Kar jaz poznam servisov nikoli ne menjajo olja, pa tudi po 2x zagonijo regen....Plus da to zdaj vsak mehanik z univerzalnim testerjem ze ponuja.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.019
2.418
113
No se mi je zdelo. Kar jaz poznam servisov nikoli ne menjajo olja, pa tudi po 2x zagonijo regen....Plus da to zdaj vsak mehanik z univerzalnim testerjem ze ponuja.
Če boš kaj lažje spal - ko me je na Ducatu opozoril na precej zabasan DPF mi je tudi omenil, da bi lahko izvedel prisilno regen., ampak da jo odsvetuje, ker sem glih olje menjal in bi ga moral ponovno - ja vem pooblaščenec, ki bi rad zaslužil na meni.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Ja, ampak ta regeneracija je skodljiva in manj ucinkovita. Sem jo delal 3x, pa ni pomagalo. Samo pranje. Motor tuli v prazno 20minut, vse se pregreva, pazit moras kje parkiras, pa se olje ti bolj razredci kot pri redni regen. Slednjega sicer ne razumem, ampak PSA zahteva menjavo olja po vsaki prisilni regeneraciji!! Jaz sem to pogruntal ravno po zamenjanem olju, zato sem ga po dveh prisilkah zamenjal ponovno! In potem se enkrat delal prisilko! Potem sem obupal in dpf opral. Olje je pa se vedno isto, diagnostika kaze 8% razredcenost
Jaz jo sprozim med voznjo.. regeneracije na mestu ne prakticiram..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
do sedaj sem z delphijem sprozil se na vseh kjer je bilo potreba. na kolegovem vw touranu je bilo 59,50g soota, pri 60g je potrebna menjava filtra, sva se z vozila ter med voznjo sprožila in je v cca 60kmh sežgal vse.. pri ženinem audiju isto - ni dosegal pogojev za regeneracijo, sem med voznjo zrihtal..
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.296
1.372
113
Zanimivo. Na Psa ne prime. In kaksno regen sprozis? Prisilno ali regularno? (Razlike pojasni oni exmehanik exucitelj tu gori)
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Pri Mazdi načeloma regeneracijo opaziš na infotainmentu, vendar je ta prikaz bolj slučajno prišel gor. Seveda lahko zaznaš glasnost, povišano porabo goriva, malo drugačno prestavljanje (pri avtomatiku) ... ampak vseeno bi bilo lepo, če bi podjetja upoštevala nas, Alter strokovnjake iz te teme.
Tisti, ki imamo mazdine dizle imamo običjano forscan na telefonu, kjer pa lahko vidiš vse in še več :) Ne morem pa seveda med vožnjo sprožiti aktivne regeneracije, ker je že sistem tako (blesavo) narejen, da se sproži sam od sebe med 200 in 300 kilometrov. In če med regeneracijo, ko se vozim dobim v nafto od 1-5 do 6g olja, ga dobim preko prisilne pa lahko 150g. Vsaj tako kažejo podatki preko testerja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.184
4.050
113
Na VW ju gre preko Cariste sprožiti.
Ampak samo tisto normalno.

Včasih jo zaženem ko prihajam z dolge poti ,da je pol po mestu nekaj časa mir.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Aja, na bavarcu se pa da tudi sprožiti (samo kolikor vem ne prisilne) se pa potem takoj ko so izpolnjeni pogoji začne izvajati med vožnjo. Zadnje čase to kar na mesec do dva počnem (drugi avto) in je cel jajc , sploh ker grelne svečke ne delajo več vse (mislim da samo še 1 :) ) in se regeneracija menda tolk težje izvede.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.634
1.475
113
Čakam, da bo kdo pripizdil v temo, češ da imate s temi DPFji "skoraj" toliko dela kot uni s toplotnimi črpalkami...

In pa da itak ni normalno, da se o eni temi piše že osem (8!) strani... :aplauz:

Tolk črk kot kle ni niti u knjižnici... :valjamse:
 
  • Haha
Reactions: sajkek

krava

Majstr
5. sep 2007
3.665
340
83
www.kacnje.eu
Tisti, ki imamo mazdine dizle imamo običjano forscan na telefonu, kjer pa lahko vidiš vse in še več :) Ne morem pa seveda med vožnjo sprožiti aktivne regeneracije, ker je že sistem tako (blesavo) narejen, da se sproži sam od sebe med 200 in 300 kilometrov. In če med regeneracijo, ko se vozim dobim v nafto od 1-5 do 6g olja, ga dobim preko prisilne pa lahko 150g. Vsaj tako kažejo podatki preko testerja.
Jp.
Sam imam Torque. Je pa pri Mazdi smotano, ker je regeneracija precej pogosta. Kot si napisal - med 200 in 300 km. Menda posledica tega, da niso vgrajevali AdBlue čiščenja.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Možno, prejšna generacija je imela na cca 500km. Zgleda so do letnika 2018 nekje skušali čim bolj forsirati EGR , samo da ne bi bilo treba ad-blue sistema dodajat. No na koncu so ga itak morali.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.264
10.590
113
naš om651, povprečno se dela cca 2 x 25km na dan, dela regen po svoje, zavoham (poseben vonj -rahlo to pretežno neopisljiv) ko parkiramo v garažo, pa da je mal pregret bolj kot običajno in to je to. Nobene drame zaenkrat, kdaj kako, če in zakaj.