Kolikokrat je servis delal prisilno? So ti zamenjali olje po tem?ja, jest tud ne vem, zakaj ni to prepuščeno uporabniku. Pač bi računalnik javil, da je potrebna regeneracija. Uporabnik jo vklopi, ko ve, da se bo peljal nekam dlje, brez večjih postankov.
Ker meni recimo nobena lučka ne javlja regeneracije - pa je na armaturi, samo se ne prižge.
Ko sem ga dobil, je bil dpf precej zabasan. Na servisu so delali neke prisiljene regeneracije (nabijejo obrate s računalnikom), vredne pol kur.ca.
Pol sem šel do auspuh mojstra, ga je snel in ga dal skurit. Od takrat je že drugo leto vse ok. Sicer poleti kdaj opazim, da vetrnice laufajo na ful, ampak, kot pravim, nobenega znaka, da dela regeneracijo. Ampak očitno jo, ker nič ne javlja...
Če boš kaj lažje spal - ko me je na Ducatu opozoril na precej zabasan DPF mi je tudi omenil, da bi lahko izvedel prisilno regen., ampak da jo odsvetuje, ker sem glih olje menjal in bi ga moral ponovno - ja vem pooblaščenec, ki bi rad zaslužil na meni.No se mi je zdelo. Kar jaz poznam servisov nikoli ne menjajo olja, pa tudi po 2x zagonijo regen....Plus da to zdaj vsak mehanik z univerzalnim testerjem ze ponuja.
Jaz jo sprozim med voznjo.. regeneracije na mestu ne prakticiram..Ja, ampak ta regeneracija je skodljiva in manj ucinkovita. Sem jo delal 3x, pa ni pomagalo. Samo pranje. Motor tuli v prazno 20minut, vse se pregreva, pazit moras kje parkiras, pa se olje ti bolj razredci kot pri redni regen. Slednjega sicer ne razumem, ampak PSA zahteva menjavo olja po vsaki prisilni regeneraciji!! Jaz sem to pogruntal ravno po zamenjanem olju, zato sem ga po dveh prisilkah zamenjal ponovno! In potem se enkrat delal prisilko! Potem sem obupal in dpf opral. Olje je pa se vedno isto, diagnostika kaze 8% razredcenost
Na katerih avtih pa to gre?Jaz jo sprozim med voznjo.. regeneracije na mestu ne prakticiram..
Tisti, ki imamo mazdine dizle imamo običjano forscan na telefonu, kjer pa lahko vidiš vse in še več Ne morem pa seveda med vožnjo sprožiti aktivne regeneracije, ker je že sistem tako (blesavo) narejen, da se sproži sam od sebe med 200 in 300 kilometrov. In če med regeneracijo, ko se vozim dobim v nafto od 1-5 do 6g olja, ga dobim preko prisilne pa lahko 150g. Vsaj tako kažejo podatki preko testerja.Pri Mazdi načeloma regeneracijo opaziš na infotainmentu, vendar je ta prikaz bolj slučajno prišel gor. Seveda lahko zaznaš glasnost, povišano porabo goriva, malo drugačno prestavljanje (pri avtomatiku) ... ampak vseeno bi bilo lepo, če bi podjetja upoštevala nas, Alter strokovnjake iz te teme.
Jp.Tisti, ki imamo mazdine dizle imamo običjano forscan na telefonu, kjer pa lahko vidiš vse in še več Ne morem pa seveda med vožnjo sprožiti aktivne regeneracije, ker je že sistem tako (blesavo) narejen, da se sproži sam od sebe med 200 in 300 kilometrov. In če med regeneracijo, ko se vozim dobim v nafto od 1-5 do 6g olja, ga dobim preko prisilne pa lahko 150g. Vsaj tako kažejo podatki preko testerja.
Da v ogledalu vidiš za sabo dim od regeneracijeKako hudica so povezal dpf in ogrevano ogledalo?
To sem samo videl pri Golfu 6 TDI.Da v ogledalu vidiš za sabo dim od regeneracije