DPF in tehnični pregled

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Na mojem bivšem Audiju 2.0 TDI v 12 letih in 180k km, ni noben slišal niti vohal regeneracije (še manj mi je jasno, zakaj bi si to kdo želel) , niti se noben ni z njo obremenjeval, pa je avto videl tudi kar nekaj kratkih fur sploh v določenem obdobju. Nikoli nobenih problemov z DPF.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
3.453
1.450
113
Zakaj je to pomembno? Kot rečeno, ZAKAJ bi šel še en krog? A da še malo onesnažuješ okolje in zabijaš čas in denar?
Morda zato, ker je npr avto samo kuca-poso, 10min v eno smer, in nikoli ne vidi relacije. Potem pa ko ze slucajno zazene...se splaca naredit en krog, 1x na mesec.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.453
1.450
113
Na mojem bivšem Audiju 2.0 TDI v 12 letih in 180k km, ni noben slišal niti vohal regeneracije (še manj mi je jasno, zakaj bi si to kdo želel) , niti se noben ni z njo obremenjeval, pa je avto videl tudi kar nekaj kratkih fur sploh v določenem obdobju. Nikoli nobenih problemov z DPF.
Zanimivo, nisem se videl Vaga ki nebi nabil ventilatorjev na max in obratov za cca 150 pri regeneraciji. Ocitno si imel sreco in je vsakic regeneriral na odprti cesti.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Zanimivo, nisem se videl Vaga ki nebi nabil ventilatorjev na max in obratov za cca 150 pri regeneraciji. Ocitno si imel sreco in je vsakic regeneriral na odprti cesti.
Nabil obrate? Kako že? Potem bi kar sam od sebe pospešil na višjo hitrost, ker prestavno razmerje se ne more spremenit, da bo imel pri isti hitrosti 150 obratov več.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Seveda mislim resno. Sem skorajn prepričan, da se je v 99,9% regeneracija izvedla na AC (pa ne zaradi sreče ampak osnovnih pogojev, ki so potrebni za regeneracijo), tako da ni moral nabijat obratov, pa tudi pri 130+ (ali pa vsaj 100+) ni ravno za slišat ventilatorjev.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Saj si ti pisal, da še nisi videl regeneracije pri VAGu brez, da bi dvigni obrate, nabil ventilatorje ter smrdel zraven. Priznam pa, da niti nisem pomislil, da bi se regeneracija delala v leru, ker to pri meni praktično ni bilo mogoče (pri skakanju 1-5km po LJ se niti segrel ni na pravo temp). Sem pa (z 10-15k km letno) precej daleč od trgovskega potnika, vrjetno če bi se ob nakupu vedelo za vseh 12 let naprej, kakšen bo režim vožnje, sploh ne bi bil dizel. Sem sedaj na bencinarju, ki mi med tednom večinoma stoji v garaži, je pa res da za vikend potem dostikrat naredim kakšno daljšo pot (smučanje, morje, izleti, itd.).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Povedano drugače - tisti, ki morate spremljati ali je ali ni regeneracija ozr. imate težavo, da “morate še en krog, ker …), ne “potrebujete” dizla.
Povedano drugače: taki imajo avto za igračo, pa se ''igrajo''. Potem pa perejo DPFje.
Morda zato, ker je npr avto samo kuca-poso, 10min v eno smer, in nikoli ne vidi relacije. Potem pa ko ze slucajno zazene...se splaca naredit en krog, 1x na mesec.
V tem primeru samo bedak kupi sodobnega dizla. Če že mora biti traktor, potem vzameš Golf 2 dizel. Še vedno si pa bedak.
Zanimivo, nisem se videl Vaga ki nebi nabil ventilatorjev na max in obratov za cca 150 pri regeneraciji. Ocitno si imel sreco in je vsakic regeneriral na odprti cesti.
Ni imel sreče, ampak je uporabljal dizla kot je namenjen. Recimo tudi če boš 14 dni jajcal dizla po 2 km v eno smer in ne bo mogel izvesti regeneracije, ko boš šel do ljubice po 14ih dneh, ki je 20 km stran, jo bo lepo izvedel in mirna Bosna. Poleti meni nadaljuje z regeneracijo že po 1km vožnje. Sedaj pozimi je pa jajc, ker lahko traja, da prične šele po skoraj 10ih km, ker je pod ničlo. Moj tretji umazanec z DPFjem in mi dol visi za DPF. Pa sem ostala dva avtomobila vozil do 300.000km. In NIKOLI vozil avto na sprehod, da bi DPF dokončal regeneracijo. Loool.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.453
1.450
113
Ehhh, saj nima smisla. Glede na to da si pravi stalker bi lahko ze pogruntal, da ne gre ne za prvi, ne za drugi avto v hisi. Ostal je pri bajti silom prilike. Menjava za bencinskega puntota ni smiselna, ker so predragi. Vsak dan naredim z njim 9km do mesta, kjer stoji v ozki prometni ulici 8 ur in se mi gladko jebe ce ga kdo popraska/nabija v odbijace. Nato se odpeljem 9km domov. In to je vse. Pri taki voznji pac regeneracije ne bo naredil ustrezno NIKOLI. Zato je potreben obcasen sprehod. Ali pa pranje dpf (ne vem ce bi bilo potrebno ce se ne bi igral z 2taktolom). To je vse. Ker pa sem dober samaritan tu na forumu še malo poucujem neuke ljudi, katerim lahko kak info koristi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.409
5.685
113
Lol poučujem neuke ljudi je reko ded :) Človek, ki vliva 2t olje v kesl modernega dizla nekak nemore bit nekdo, ki deli znanje ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: axeton in zino

jezek

Guru
24. jul 2008
3.453
1.450
113
Ne, to je bila napaka. In tega nisem nikomur svetoval. Je pa to meni svetoval en mehanik, kateremu sem zaupal, potem pa se je izkazalo, da se spozna na HDI motorje (oz njih verzije) nekako tako dobro kot ti...
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol

luka51

Guru
16. avg 2007
14.409
5.685
113
Nisem jaz tu pomemben, važno, da ti obvladaš HDI v nulo.
Če ti lahko nekaj zaupam, naj osta med nama... Meni je gladko vseeno za HDI, v bistvu za vse dizle. Sem zaključil z njimi v osebnih vozilih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.739
6.737
113
pri taščici
Pri 140kkm prevoženih v fordu se nisem opazil regeneracije.
Vsaj ne pri nekih povišanih obratih na mestu, niti ventilatorja hladilnika ne slišim med voznjo....
Me zanima kdaj bo pokazal lučkoi za motor, diagnostika pa dpf zabit