DPF in tehnični pregled

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.019
2.418
113
Mogoče enaka "težava" kot pri meni na Ducatu - 50.000 pa DPF "zabit" na 75%, pa me vpraša ali ga kaj teram na 3.000 obratov? A si ti čist prfuknjen? Že na 2.500 me srce in ušesa bolijo! Pa pravi, da je pač treba vsake toliko na 3.000 terat in to par km - zdaj pa je OK.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.296
1.372
113
Pri 140kkm prevoženih v fordu se nisem opazil regeneracije.
Vsaj ne pri nekih povišanih obratih na mestu, niti ventilatorja hladilnika ne slišim med voznjo....
Me zanima kdaj bo pokazal lučkoi za motor, diagnostika pa dpf zabit
Hdi? Če da, si lahko na tale 2 kontakta nalotas ledico za 0,2€ pa bos vsakič vedel
 

Priponke

  • Screenshot_20221218_184736_de.autodoc.gmbh.jpg
    Screenshot_20221218_184736_de.autodoc.gmbh.jpg
    294,5 KB · Ogledi: 121
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.019
2.418
113
Kako ti je pa Ducato to "sporočil"? Ali se je videlo samo na servisu?
Slučajno na testerju zaradi nečesa drugega - se niti ne spomnim zakaj (mogoče celo redni servis), v glavnem nič ni bilo narobe, razen da me je opozoril, da je DPF precej zabasan in kako naj zadevo rešim. Zdaj se pač "vsake kvatre" v 4. ali 5. peljem od Celja do Vranskega 120 km/h in se delam da sem gluh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.296
1.372
113
Da. Ampak greje samo na tvojo komando (takrat sveti lucka na gumbu) in med regeneracijo (takrat ne sveti lucka na gumbu)
 
  • Haha
Reactions: sandra

jezek

Guru
24. jul 2008
3.296
1.372
113
Nic. Med regen se vedno prizge ogrevanje ogledal in zadnje sipe (da bolj obremeni in segreje motor kao!?). Seveda brez lucke na gumbu. Zato vezejo ledico, ki lepo binglja v ogledalu. 5min dela in nato vidis da ne ugasnes avta se tistih par min ko tece regen. Tudi v leru izpelje regen do konca, a dlje traja. Govorim za 1.6 hdi (psa, ford, bmw oz mini, volvo, mazda, opel). Nevem pa kateri 2.0 motor je v fordu. 2.0bluehdi in 1.5 hdi v psa dela enako).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.515
6.613
113
pri taščici
Nic. Med regen se vedno prizge ogrevanje ogledal in zadnje sipe (da bolj obremeni in segreje motor kao!?). Seveda brez lucke na gumbu. Zato vezejo ledico, ki lepo binglja v ogledalu. 5min dela in nato vidis da ne ugasnes avta se tistih par min ko tece regen. Tudi v leru izpelje regen do konca, a dlje traja. Govorim za 1.6 hdi (psa, ford, bmw oz mini, volvo, mazda, opel). Nevem pa kateri 2.0 motor je v fordu. 2.0bluehdi in 1.5 hdi v psa dela enako).
Zanimiva dodatna "obremenitev" motorja.
Ne vem zakaj ne omogocijo regeneacije sproziti uporabniku.
Bi jo recimo sprozil pod vrhniskom klancem ali crnokalskim , je dovolj omremenitve do Loma(Kozine)
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.811
-438
113
Zanimiva dodatna "obremenitev" motorja.
Ne vem zakaj ne omogocijo regeneacije sproziti uporabniku.
Bi jo recimo sprozil pod vrhniskom klancem ali crnokalskim , je dovolj omremenitve do Loma(Kozine)

ja, jest tud ne vem, zakaj ni to prepuščeno uporabniku. Pač bi računalnik javil, da je potrebna regeneracija. Uporabnik jo vklopi, ko ve, da se bo peljal nekam dlje, brez večjih postankov.

Ker meni recimo nobena lučka ne javlja regeneracije - pa je na armaturi, samo se ne prižge.

Ko sem ga dobil, je bil dpf precej zabasan. Na servisu so delali neke prisiljene regeneracije (nabijejo obrate s računalnikom), vredne pol kur.ca.

Pol sem šel do auspuh mojstra, ga je snel in ga dal skurit. Od takrat je že drugo leto vse ok. Sicer poleti kdaj opazim, da vetrnice laufajo na ful, ampak, kot pravim, nobenega znaka, da dela regeneracijo. Ampak očitno jo, ker nič ne javlja...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Hanzi

krava

Majstr
5. sep 2007
3.665
340
83
www.kacnje.eu
Tudi jaz ne razumem, zakaj ne omogočajo, da bi uporabnik vsaj videl, kdaj poteka regeneracija.
Še bolje bi bilo, da bi jo lahko celo sam sprožil - recimo, ko je zadeva dosegla nek nivo in so izpolnjeni ostali pogoji, bi jo človek lahko ročno pognal. Tisti, ki ga to zanima, bi lahko večkrat bolj uspešno izvedel regeneracijo. Jaz recimo vem, da imam zdele recimo daljšo vožnjo, ki bi bila idealna, kasneje pa bom nekaj dni imel krajše. Zakaj ne bi sam sprožil regeneracije, če je nek nivo že dosežen? To bi bilo kvečjemu v plus zdržljivosti kritičnih komponent. Če pa nekoga to ne zanima, bo še vedno na istem, kot je sedaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in tony

luka51

Guru
16. avg 2007
14.378
5.659
113
Malo se spomnite kak je blo pri prvih regeneracijah, ko se je še lučka vžigala in folk delal paniko. Zato so to odstranli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe