DPF in tehnični pregled

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.558
2.683
113
Sem se pa ravno cudil 2 dni nazaj ko sem cipal C8...v diagnostiki naredil natancne meritve parametrov izpuha...in ugotovil, da avto letnik 2007 s 300.000 prevozenimi se vedno brezhibno fap-a. Prvi fap, prva polnitev Eolysa, regenerira redno na cca 400km, zamasenost z (negorljivimi) ostanki pa cca 50posto. Kar pomeni da bo za ene 100.000km se ok. Tako da zadeva ocitno dela dobro. Je pa res, da vedno tankan poln tank goriva in malo voznje z lučko.
Tole ne more štimat. Eolysa je tam not za +- 180.000 km!
 
  • Všeč mi je
  • Objave ne odobravam
Reactions: brane_new in sad

jezek

Guru
24. jul 2008
3.604
1.507
113
Nevem. Avto je bil kupljen z 80.000, dvomim da je imel ze novo ledvičko. Sem pa videl že avte katerim so menjali sele pri 230.000. 180.000 je ocitno neka srednja vrednost. Meni pri 150.000 kaze še polovico (kolicina je kalkulirana, ne merjena), pa je bilo vsaj 2x toliko odpiranja vratc kot bi bilo normalno. So pa ledvicke v najmanj 3 velikostih (od 1 do 4 litrov), pa tudi Eolys je v 3 ali 4 variantah...tako da verjetno tudi poraba ni enaka pri vseh modelih/letnikih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Jebiga, mal smo se igrali.
Moram reč, da ti zavidam, da se z avti igraš. Jaz bi se tudi, pa enostavno ni časa. In mi še redno servisiranje gre rahlo na živce :(.
Je pa tudi res, da se jaz ne igram z avtom v smislu preizkušanja nekih žnj zadev. Morda tudi zato zahtevajo le redno servisiranje in menjavo potrošnih zadev. Ne pa pranja dpfja, pa ne vem še kaj. Tok, tok po glavi. :fredi:
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Če je 2T mineralni nima veze z DPF filtrom. Sodelavec vlije tudi 1l na poln tank in pri 300k km avto dela s prvim dpf-jem.
Ta je zmetal v svojega wartburga že toliko dvotaktola, da b za ta denar dobil dva nova DPF.ja.

Na koncu vedno šteje (to vedno povdarjam, ker je res) občutek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.604
1.507
113
Za obcutek koliko traja regeneracija pri 1.6 bluehdi: celih 30km pri cca 130kmh v 5 prestavi. (Redna regeneracija pri cca 8g saj v dpf, 2g pepela in 2% "starostno zamašenostjo", 580km od zadnje regen, dpf ociscen 8.000km nazaj, stevci resetirani). Rezultat po koncani regen pa je 0,8g/2g/2%
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.516
113
Izjemno je zanimivo, da traja tako dolgo. Ni hudič, da se kakšna polovica dizelskih avtov na cestah v eno smer povprečno sploh ne vozi tako daleč...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Pri meni traja cca. 15km.
In kaj takrat narediš k začne regeneracijo ? avtoban in gremo 30 km ?
Zakaj? Bo pač avto naslednjič nadaljeval z regeneracijo.
Težava nastane edino, če dlje časa delaš 2km skoke, da motor ne doseže parametrov za regeneracijo. Potem se pa lučka posveti.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.604
1.507
113
Problem Psa in Renaulta je da nikakor ne ves kdaj regen poteka. Na Vagu vsaj slisis/vohas. Folk si na Psa daje ledico v vzvratno ogledalo - 5min poseg in 1€ materiala...pa ti led sveti ko regenerira...pa gres seen krog!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Zakaj je to pomembno? Kot rečeno, ZAKAJ bi šel še en krog? A da še malo onesnažuješ okolje in zabijaš čas in denar?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in gr69