WTF, zlizan z big biznisom? Meni dol visi za big biznis. Pravzaprav mi gre na kozlanje, kako je avtoindustrija izkoristila koronsko situacijo, zmanjšala proizvodnjo in navila marže v nebo. Ogromno zmanjšanje prodaje prodanih avtov, hkrati pa rekordni dobički. Ob tem meni zvonijo vsi alarmi. Ti se pa malo zadrži pri posploševanju, ker mojega mnenja ne poznaš in ne rabiš stereotipov nabijat.
Dejstvo je, da bojo evropski proizvajalci bolj ali manj nehali proizvajati male avtomobile, take so napovedi. Čisto enostavno, ker so se navadili na ogromne marže in so verjetno že sedaj iskali izhod, ki bi ga trg prenesel. Zdaj bojo pač marketinško krivili EU komisijo, da raja ne bo več imela avtov, ki bi si jih lahko privoščila. Nekaj časa bomo še vozili stare gajbe, potem se bo pa politika že domislila načina, kako onemogočit uporabo starih jajc, pa bomo ostali brez prevoza. In avto bo postal luksuz.
Proizvajalec enostavno preračuna, kaj se mu (finančno) bolj splača. BMW je že pred časom povedal, da imajo namen prihodkov iz poprodajnih storitev povečati za 30 %. Kaj ti to pove? Da bojo prodajali pokvarljiva jajca, ki bojo imela drago vzdrževanje. Njim ni v interesu izdelati večnega dpfja, čeprav so ga verjetno zmožni. Ker so rezervni deli en lep vir prihodkov. Če bomo pretiravali z elektrifikacijo, bo proizvajalce še bolela glava, kje dobiti noter izpad teh prihodkov. Razen seveda načrtovanega kvarjenja, ko bojo ustvarjali softverske napake, ki jih bojo odpravljali le pooblaščeni servisi za nore denarje.