Ko enkrat več ne deluje tak kot treba, je čiščenje brez veze.sej že imam izvajalca... hvala vseen...
bo čiščenje najprej padlo...
Zakaj? Ce se ti regeneracija ne dogaja optimalno (fuc 5 diza recimo) bos cistil kr naprej...zakaj to?
Sem skoraj ziher, da to ni to. Koliko km ima prevoženih avtov? Zakaj je (številka na pamet) 150.000km regeneracija uspevala brez da si se ubadal kako se voziš, sedaj pa ji več ne uspeva? Zadeva je pač strošena, čiščenje je metanje denarja stran, razen če gre za nov avto pa so že težave ...kje so se zdej dize pojavile? regeneracija se ne izvaja optimalno zaradi premalo voznje po AC...
Sem skoraj ziher, da to ni to. Koliko km ima prevoženih avtov? Zakaj je (številka na pamet) 150.000km regeneracija uspevala brez da si se ubadal kako se voziš, sedaj pa ji več ne uspeva? Zadeva je pač strošena, čiščenje je metanje denarja stran, razen če gre za nov avto pa so že težave ...
Jaz imam 240.000km, večinoma kratke ture do 10km v enem kosu, pa zadeva laufa. Niti ne vem kdaj se vklopi ... ampak ko bo začelo zafrkavat, ne vidim smisla za zapravljanje denarja za neko čiščenje, brez veze, pač zadeva bo stara in strošena in ne bo več delalo kot je delalo prvih 10 let..
Dnevno se vozim 2x40 km v službo (2x 45-50 min). Samo regionalke, popolnoma nič AC.zadnje čase imam težave s tem dpf filtrom. očitno so problem kratke relacije...
zdej imam na izbiro al ga vržem ven, ali ga pa dam očistit. Je kdo že prakticiral čiščenje? zadeva deluje? al ga je najbolje ven vržt pa je mir za vedno...
zakaj ni regeneracija tko narejena, da jo šofer vključi. se pravi, avto javi da rabi regeneracijo, ok, počaki zdele, nismo na AC in ko gremo na AC se peljat 50km z obrati pritisnem knof in to je to... sej če se pa šofer ne odzove, pa pač sam proba izvedit regeneracijo...
dnevno naredim okol 80km in se očitno vozim premalo... kdo bi si mislil...
Dnevno se vozim 2x40 km v službo (2x 45-50 min). Samo regionalke, popolnoma nič AC.
Za DPF sploh ne vem. Enkrat na par mesecev se mi zgodi, da "nekaj dela" (ventilator na polno, vonj...) ravno, ko parkiram.
Tudi takrat ne "kompliciram" in normalno ugasnem avto - ventilator potem še, ne vem koliko časa, laufa.
Prejšnji avto sem imel do 180 kkm, trenutni ima 100 kkm. Da bi se prižgala DPF check/clean lučka, še nisem doživel.
VW Passat 2.0 tdi.
.
Se pa popolnoma strinjam, da bi proizvajalci morali vgraditi opozorilo kdaj je potrebna regeneracija in ti dati možnost, da jo sprožiš ročno.
Ker kolikor razumem, ja problem, če večkrat z zaustavitvijo motorja prekineš regeneracijo, kar zna biti pri krajših razdaljah pa problem.
max 20% plinovegr posilja izpuh v ponovno izgorevanje, ce prav zastopim...
Zato, ker motor brez egr-a rabi dalj casa da se ogreje, kar je posebaj smotano pri dizlih.egr posilja izpuh v ponovno izgorevanje, ce prav zastopim...
zakaj bi nas bolj zeblo?
primarna funkcija egr-a je zbijanje NOx emisij.Itak ga dobiš ob nakupu
Lahko bi naredili app. Ko bi bil zabasan dpf, bi dobil opozorilo da je (skoraj) zabasan in na izbiro čiščenje sedaj ali kasneje. Podobno kot Windows updejt.
Blindiranje EGR
Kako funkcijo opravlja EGR?
Pozimi vas ob odsotnosti webasta še bolj zeblo najbrž
Predvsem so te zadeve tam zato, da ni se vec raznih rakavih obolenj, ker nitrooksidi in pm delci so hudiceva stvar za zdravje, sploh ce so skoncetrirani v mestih.kot je nekdo napisal, vw to opravi tudi v mirovanju... psa opravlja to med voznjo...
mal berem forume... sami krizi in tezave s temi dpf filtri... kdor si je to zmislu, bi ga bilo treba mal po zdravju vprasat.
DPF sistemi imajo dodatno 5 dizo, ki pride v sam lonc dpf filtra in vbrizgne nekaj nafte, da se zacne dpf sezigat. Ce to ne dela ali dela slabo, ti nobeno pucanje ne pomaga, ker ga bo spet zabil.kje so se zdej dize pojavile? regeneracija se ne izvaja optimalno zaradi premalo voznje po AC...