Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Skrajni čas, da se test izpušnih začne delat na vajih, pod obremenitvijo ...
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
jaz sploh ne opazim kdaj dela regeneracijo
ima pa res šele 70k prevoženih
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Skrajni čas, da se test izpušnih začne delat na vajih, pod obremenitvijo ...
Tole bi naj bilo nekje v 2019/2020
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Citat:
Uporabnik dufus pravi:
Ravno Strajnar mi ga ponuja za ta denar (ali 350, tam nekje).
In sicer nekega "sportnega", kao bolj odprt, da se ne zabase sploh.
Je to tole?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole predvsem ni legalno, tako kot odstranitev ni. Me zanima, kaj bodo inšpekcije na to rekle ...
Skrajni čas, da se test izpušnih začne delat na vajih, pod obremenitvijo ...
zadnje čase imam težave s tem dpf filtrom. očitno so problem kratke relacije...
zdej imam na izbiro al ga vržem ven, ali ga pa dam očistit. Je kdo že prakticiral čiščenje? zadeva deluje? al ga je najbolje ven vržt pa je mir za vedno...
zakaj ni regeneracija tko narejena, da jo šofer vključi. se pravi, avto javi da rabi regeneracijo, ok, počaki zdele, nismo na AC in ko gremo na AC se peljat 50km z obrati pritisnem knof in to je to... sej če se pa šofer ne odzove, pa pač sam proba izvedit regeneracijo...
dnevno naredim okol 80km in se očitno vozim premalo... kdo bi si mislil...
Prekleta banda, jaz izklapljam dovod zunanjega zraka, ko se vozim za tovrstnimi smrduhi, eni si upajo pa take posege javno oglaševat in zaračunavat. In itak, dokler se tega ne bodo lotili na tehničnih, ne bo nič. Pa nekako še razumem da svinja kak 2000 letnik Peugeot, ampak da se saje valijo iz novejših, ki naj bi imeli DPF, pa... katastrofa no.
80 km ni premalo, regeneracija se izvaja pod določenimi pogoji, ko eden od teh pogojev ni izpolnjen, ni regeneracije.
jaz vsak dpf očistim z čistilom in regeneracijo. odstranitev pa stane okrog recimo 300€. Vendar, če / ko bodo začeli izvajat meritve, te bo ekologija vžgala
večkratno nazaj.
Pogoji so pa različno od vozila( min 17l goriva, delujoče grelne sveče, minimalna hitrost, minimalni obrati, temperatura, ...)
Jaz sem nad tem obupal. Peugeot je imel včasih eno super strupeno tekočo zadevo za ta filter,. Računalnik je bil brihten do onemoglosti, regeneracija kar naprej. Če bi filter odstranil, bi turbini porušil tlačno karakteristiko, in še turbino uničil. Lahko bi vgradil od Akrapoviča lonec kot nadomestek filtra, skratka naveličal sem se tega. Avto sem prodal in kupil novega bencinarja.zadnje čase imam težave s tem dpf filtrom. očitno so problem kratke relacije...
zdej imam na izbiro al ga vržem ven, ali ga pa dam očistit. Je kdo že prakticiral čiščenje? zadeva deluje? al ga je najbolje ven vržt pa je mir za vedno...
ja sej problem je ker od tega je 30 lokalne ceste... in pol glih pridem do lj, in bi on delal regeneracijo. pa da bi vsaj prej opozoril, bi se peljal se en krog po obvoznici... tko pa se ustavim prej ali slej in vrze v check engine. zanima me se, a sta mogoce dva varna programa? zanc mi je nagajal egr, pa je dal check engine, in sm se cist normalno lahko vozil, sam pospesek je bil malo slabsi. ko mi pa vrze v varen program pri PDF, pa cist ubije avto. nobenih pospeskov. nobene koncne. na ac ga spravim komaj do 70km/h... valda sploh ni za na AC....