in nižanje temperature dimnih plinov.primarna funkcija egr-a je zbijanje NOx emisij.
Če EGR odstraniš imaš problem z višanjem temperature.
in nižanje temperature dimnih plinov.primarna funkcija egr-a je zbijanje NOx emisij.
Predvsem so te zadeve tam zato, da ni se vec raznih rakavih obolenj, ker nitrooksidi in pm delci so hudiceva stvar za zdravje, sploh ce so skoncetrirani v mestih.
in nižanje temperature dimnih plinov.
Če EGR odstraniš imaš problem z višanjem temperature.
ce bos obiskoval severne sosede, potem defenitivno ne pocni tega. Juzno? No problem.no, ta tud ni slaba moznost...
ampak skrbi me tujina... nocem, da me zaprejo na poti na dopust...
Mater ti pa imaš res probleme. Ni pomembno, opcija 1 2 3 4 5 6, pač ubereš tisto opcijo ki bo zate najcenejša, trajna in nesporna. Jaz bi na tvojem mestu dpf dal dol, ga poslal obnoviti (včasih je to delal Strajnar) in je to to.
Kakor tole berem...DPF filter ni samo "satje" na Auspuhu....Je najmanj še vsaj 1 senzor diferenčnega tlaka (meri zamašenost) in temperaturna sonda, ki je tudi ena od pogojev za regeneracijo DPF...Vsakih 10k? Ok... sem mislil da si bolj pameten.
Vsakih 10k? Ok... sem mislil da si bolj pameten.
Glede na to, da je sam Filter nič drugega kot kovinsko satovje,
500-700km
Ubistvu je pa tkole.....Ej, tole je Alter in tukaj se menjajo gume s feltnami, če na kateri slučajmo spusti ventilček.