Citat:
Uporabnik boomslang pravi:Osnovna stvar pa je vsekakor v dejstvu, da so dinamični vozniki po mojih 35 letnih izkušnjah mnogo bolj varni vozniki, kot preostalih 80%, ki to danes več niso
Na splošno to res velja, ampak par izjem pa vseeno je. Recimo moj sodelavec vozi precej počasi, pa ga imam vseeno za varnega voznika, čeprav ko prehiteva traktor pri 2000 obratih, se ne da več govorit o varni vožnji. Nekaj ostalih sodelavcev pa vozi počasi in nikakor niso varni vozniki, pač ker so že drugače bolj tupi, v prometu pa rabiš precej pameti.
Sam se imam za dobrega voznika, čeprav imam nekaj slabosti, ampak se njih vsaj zavedam. Ker počasni vozniki se po mojih izkušnjah ne zavedajo kaj sploh delajo narobe. In še nekaj je, če voziš res počasi, ti hitro postane dolgčas in ne moreš biti enako skoncentriran na cesto, kot če voziš po omejitvah (pa recimo do +10).
Recimo če povem za danes, zjutraj je bila megla, ovinke v klanec sem še zvozil pri 80, 90, kar je precej nadpovprečna hitrost, ampak na vrhu kjer je bila megla, sem pa vozil lepo 60 (drugače zjutraj 70-80, ker je tema). To je zame povsem varen način vožnje, ker med ovinki nebi nič bolj varno vozil pri 60. 100 ali več je pa že divjanje, ampak moj avto niti ne gre tolk.
Potem popoldne, ko je dobra vidljivost, sem pa na isti ravnini vozil 90-100, s tem da sem zmanjševal na 80 pri raznih stranskih cestah, kjer je možnost da se ti kdo vključi. Spet nebi bilo nič bolj varno, če bi vozil 80. Oz. bi bilo za tisto malenkost, ampak če bi tako gledal, si doma še najbolj varen, ni nobene potrebe da se cijaziš 60 okol.
Hitrosti nad 100 pa zame niso več varne, sem doživel že marsikaj, kar pri takih hitrostih ne moreš rešit.
No glede mojih slabosti, pa ne trpim če se po omenjenih ovinkih kdo vozi 50-60. Na ravninah mi je vseeno, ker je še lažje prehitet kot če bi šli 80. Ampak kar je velika razlika napram ostalim, ki recimo, če vidijo traktor (te prehiteva vsak, tudi najbolj počasni), začnejo prehitevat četudi ni šans da se jim izide, tudi direkt pred ovinkom ni nič neobičajnega. Sam vklopim možgane, in počakam na prvo lepo priložnost za prehitet, nikoli ne prehitevam kar nekam v tri dni. Pa seveda to naredim čim hitreje, v drugi prestavi, ali pa če imam že 70, 80 noter, v tretji.
Pa kar tudi delam, če vidim da nekoga za mano zadržujem (seveda redko glede na moj stil vožnje), se na prvem primernem mestu ustavim in ga spustim naprej. Tega ne naredi noben drug voznik, celo traktoristu se jebe za vse za njim in gre lepo 30 brez da bi koga spustil naprej.
Smernike dajem vedno pravočasno, če je možen samo en izvoz dam že dosti prej, ker v takem primeru mislim da ni nikoli prehitro, bolje da tisti za tabo prej ve tvojo namero, kot prepozno.
Pa ovinka nisem niti enega sekal, vedno grem do konca noter, in niti enemu v 6 letih odvzel prednosti, kot je pri ostalih vsakdanji običaj.
Na glavno cesto se vedno vključim konkretno, to je vsaj 4000 obratov, in ne tako kot ostali, ki jim je mar samo za porabo in imajo dovolj 2000 obratov v prvi in drugi, če jim kdo prileti od zadaj s 100km/h pa ni več njihova skrb.
Pri parkiranju se tudi vedno maksimalno potrudim. Napačno še nisem parkiral.
No ja, da se ne bom preveč hvalil, bom raje še naprej opazoval slabosti pri moji vožnji. Ampak sam vsaj to delam, ker ostalim kot gledam, se jebe za to kaj delajo na cesti.