Danes glede obdavčitve glede na izpuste

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, ampak do 1.1.2011 je prehodno obdobje, ko je malo drugačna.
Obe sta v novem AM
wink-1.gif

Dej objavi tukaj
grin1.gif


Hvala!

Evo, kot sem obljubil: Avto magazin

V veljavi bo 1.4.2010 ? Je to preverjena informacija ? Jaz sem slišal da bi naj 1.3. bil začetek veljave
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Preverjena info?
hysterical-1.gif


AM je že skoraj desetletje bolj mikijev zabavnik, kot resen avto moto cajtung. Takrat je z novim "urednikom" v novo ekipo lahko prišel vsak kvazi pisun s 5min prostega časa. Očitno se prav veliko ni spremenilo...

Gor maš naliman link do zakona in še citat.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.377
1.241
113
www.adriamedia.si
Pisalo je PREDVIDOMA s 1.4.2010 (ker je članek nastal precej pred objavo v UL, v bistvu je bil dokončan na dan sprejem v DZ, ko še ni bilo jasno, ali bo objavljen v UL 9, 10 ali 11 ... Če bi bil v 11, bi začel veljati aprila, ker je v 9, začne veljati marca. Zakon je bil uradno poštemplaj od predsednika RS 5.2.2010 (po zaključku članka), in kakor laufajo stavri na UL, bi lahko bil mirno namesto v 9 (9.2.) lahko mirno izšel v 10 ali 11 (19.2.) ...
In ker ni bilo ziher, kdaj bo, je bilo napisano predvidoma - da je vsakomur jasno, da informacija ni ziher oz. potrjena.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.017
11.141
113
da si pomiril zivce...
kaj lahko pričakujemo, iste cene, malo vec bodo zasluzli prodajalci...kar pomeni, da bo potencialni kupec lahko zdilal kaksen % popusta več.
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
43
Krain
Zanima me, ali bo dizel s sedanjo prodajno ceno 26.000€ (z ddv) in izpustom 189g/km CO2 dražji ali cenejši po 1. marcu?

Ali sklepam prav, da bo po 1.3. DMV za tak avto 15%? Sicer ne vem točno kolikšen je bil do sedaj, ampak kolikor sem razbral iz tiste lestvice v tolarjih, naj bi bil sedaj 9%? To je potem 6% razlike? 1500€ dražje? Naj potem raje še danes letim v štacuno?

So kje že objavljene nove cene za Forda?
 

hgard

Guru
22. jul 2007
4.096
590
113
Moraš gledati prehodno obdobje - davek bo 12,5%. Sicer pa ni rečeno, da se bodo spremenile cene tako kot kažejo ti odstotki. Nekateri prodajalci so že napovedali, da cen ne bodo spreminjali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.377
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik DrM007 pravi:
Zanima me, ali bo dizel s sedanjo prodajno ceno 26.000€ (z ddv) in izpustom 189g/km CO2 dražji ali cenejši po 1. marcu?

Ali sklepam prav, da bo po 1.3. DMV za tak avto 15%? Sicer ne vem točno kolikšen je bil do sedaj, ampak kolikor sem razbral iz tiste lestvice v tolarjih, naj bi bil sedaj 9%? To je potem 6% razlike? 1500€ dražje? Naj potem raje še danes letim v štacuno?

So kje že objavljene nove cene za Forda?

12,5% namesto 9 ali 11%.
AMpak ni mi jasno, kje si našel avto za 26 jurjev, ki uspe v zrak zmetat 189 gramov? To je več, kot A4 turbo bencinar (1,8 TSI). A6 3.0 TDI toliko ven vrže, ampak ta ni 26 jurjev ...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Saj niti ni tako veliko, če se motor malo bolj uporablja. Ne pozabiti da so predvsem pri turbo bencinskih motorjih podatki o izpustih velik blef, ker imajo zelo veliko nihanje v porabi. Precej bolj realne podatke se dobi, če se malo prelista npr. spritmonitor.
Napišejo 6 l in pa 200 KM, ja pa kaj še
10.gif
Podatki o porabi in zpustih so zelo zmanipulirani.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.377
1.241
113
www.adriamedia.si
Gleda se ECE meritev in to je to. In 189 je po teh meritvah veliko, sploh v majhnem avtu (za 26 jurjev veike limuzine ne dobiš, razen kakih starih smrdljivih jajc, ki si itak zaslužijo visoko obdavčitev).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.377
1.241
113
www.adriamedia.si
Je vseeno koliko. Testna poraba ni poraba po ECE iz katere se računa CO2 in ki je edino uradno merilo, tudi za DMV.
In 189 je veliko, velika večina pri nas prodanih avtov je precej pod to cifro. Na oko vsaj 90%. Poglej tabelo tule: Avto magazin
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Saj vem. Vendar sem hotel poudariti samo nerealnost ECE norme za testiranje. Pošledično je tudi izpust enako napačen.

Saj pred leti je pri lepi testni vožnji tudi CTR porabil 5,3 l ali nekaj takega zaradi vožnje po jaj... in zelo dolge 6.prestave. Kje pa je realna poraba pa vsi vemo. Podoben nateg je turbo bencinec in pa ECE norma.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.377
1.241
113
www.adriamedia.si
ECE je za vse enak in torej ni nateg. Sicer pa obstajajo tudi druge, dosti bolj dodelane norme (amriške), pa je na koncu razmerje podobno - in za splošno uporabo konec koncev dovolj dobro. Večina ljhudi itak vozi varčno ...

Je doti bolj važno, akkšna tehnologiaj je v avtu.
189 gramiov recimo v luft supsti novi Sorento 2.2 dizel z dvokolesnim pogonom, avtomatik. S štirikolesnim pogonom jih celo 194, torej je še razred višje.
Po velikost in zmogljvostih mu je enak (ali celo boljši) X3 2.0d, s štirikolesnim pogonom in avtomatikom, pa v zrak spusti 178 gramov.
Jebiga, sodobna tehnika se pač pozna.
 
Nazadnje urejeno:

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
43
Krain
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
AMpak ni mi jasno, kje si našel avto za 26 jurjev, ki uspe v zrak zmetat 189 gramov? To je več, kot A4 turbo bencinar (1,8 TSI). A6 3.0 TDI toliko ven vrže, ampak ta ni 26 jurjev ...

ford mondeo 2.0 tdci 140 KM, 6 prestav, manual. s titanium opremo in še nekaj nepotrebne navlake minus 3800€ popusta...

Se pa posipam s pepelom - tistih 189 velja za avtomatika, za manualca je 156 g/km. katalog z uradne strani 4,7 MB (4.847.879 bytes)


zato pa sprašujem, če je že kje nov cenik za forde - menda so le pri fordu in mazdi že oblikovali cene, ostali čakajo na konkurenco (vir: žurnal).
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Saj se strinjava, vendar če se gleda spritmonitor je odstopanje od ECE pri turbinskih motorjih večje. La rje tudi logično. Ponekod pa je kar precejšnje. Tam je slika bolj realna, ne pa neke številke.
Pri nekaterih avtih je menjalnik dimenzioniran na dolgo samo za to, da bo ECE test čim boljši. Pri nekaterih drugih pa tako da je avto čim bolj uporaben in da je motor čim boljše izkoriščen. Na koncu se lahkko zgodi , da prvi ne gre nikamor, če pa ga malo bolj poženemo pa porabi veliko. Pri drugih pa načeloma ni takih razlik ker je vse iozračunano za čim boljšo uporabnost in tako da avzo tudi kolikor toliko potegne.

Zato so porabe marsikje bolj za okras, pri nekaterih drugih avtih pa se lahko prav lepo pelje blizu normnih številk.