Danes glede obdavčitve glede na izpuste

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
200 KM bencinar svinja manj kot primerljivo močan dizel. Dizel ima pa manj davka. Ali pa 150 KM, ista zgodba.
Dizel in bencinar nista obdavčena enakomerno glede na izpuste.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Če se že gre za ekologijo, bi mogoče blo boljše, da bi ta davek plačal glede na prevožene kilometre, ne pa kar pavšalno?
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Potem bodo pa prav vsi zbijali km in bodo imeli dizli po 5 letih 30kkm.
cheer.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Obračunaš to taxo pri gorivu pa je mir, varčen avto požre veliko manj in ima pri tem veliko manj emisij. Elektro avti v prihodnosti pa sploh ne bodo tankali in so že avtomatsko brez te takse lahko jih pa še dodatno subvencioniraš ob nakupu.

Kar se tiče nakupa ali uvoza pa obdržiš trenutno različico.

Drugače pa...tista zverina recimo 300-350 co2, varčen sodobn dizel pa kaj? 150 g?
smirk-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Obračunaš to taxo pri gorivu pa je mir, varčen avto požre veliko manj in ima pri tem veliko manj emisij. Elektro avti v prihodnosti pa sploh ne bodo tankali in so že avtomatsko brez te takse lahko jih pa še dodatno subvencioniraš ob nakupu.

Kar se tiče nakupa ali uvoza pa obdržiš trenutno različico.

Drugače pa...tista zverina recimo 300-350 co2, varčen sodobn dizel pa kaj? 150 g?
smirk-1.gif

Pri gorivo so že izkoristili bonus (trošarino), vreča brez dna pa potrebuje nove vire.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
200 KM bencinar svinja manj kot primerljivo močan dizel. Dizel ima pa manj davka. Ali pa 150 KM, ista zgodba.
Dizel in bencinar nista obdavčena enakomerno glede na izpuste.

Čisto na hitro (zato sem samo A4 pogledal, ker na pamet vem, da ima kar primerljive motorje bencin/dizel):

2,7 TDI (190KM) 159g 11%
2.0 TFSI (180KM ali 211KM) 149g 3%

2.0 TDI (170KM) 134g 6%
1.8 TSI (160KM) 164g 6%

Kje si ti zdaj našel bolj obdavčene bencinarje? Pri 200 konjih je bencinar celo veliko manj obdavčen (tudi če vzameš 211-konjsko različico 2.0 TFSI-ja)

Vsi nekaj na pamet pišete, jaz sem pa za članek v AM pregledal in preračunal en kup avtov raznih znamk, razredov ...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Tvoji podatki ne držijo. Imaš popolnoma napačne podatke o CO2,.
Ter gledaš napačno tabelo , je tudi prehodna tabela za čas do 1.1.2011.

Zgleda da tuuuurbo bencinski motorji porabijo manj kot turbo dizli
hysterical-1.gif


Pravvljice.

Upam, da bo članek na višjem nivoju
priden.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
200 KM bencinar svinja manj kot primerljivo močan dizel. Dizel ima pa manj davka. Ali pa 150 KM, ista zgodba.
Dizel in bencinar nista obdavčena enakomerno glede na izpuste.

2.0 TDI (170KM) 134g

od kje ti ta podatek?

Jz najdem za 170KM verzijo ca. 154 g/km
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Tudi meni so se zdele te cifre CO2 malo premajhne. Velke kible, velika teža, motorji z enormno konji, CO2 emisije pa v rangu malih lahkih avtomobilov.
Al se je kdo zmotil, ali pa nekateri lažejo.

Sicer pa se mi zdi, da bo treba v EU urediti, kako se do teh cifer sploh pride. Ameriška EPA je čisto predelala normativ za izračun porabe in emisij dve leti nazaj. Čisto vsi avtomobili imajo sedaj EPA cifre višje, kar se tiče porabe in emisij. Sedaj so bolj realne glede na tiste, ki se jih dosega v praksi na ameriških cestah. Prej so bila odstopanja enormna.

Če se ne motim, EU za nameček dovoljuje, da se ECE porabo meri s prototipi in testnimi vozili, ki nikoli ne ugledajo ceste. Zelo zanimivo.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
200 KM bencinar svinja manj kot primerljivo močan dizel. Dizel ima pa manj davka. Ali pa 150 KM, ista zgodba.
Dizel in bencinar nista obdavčena enakomerno glede na izpuste.

2.0 TDI (170KM) 134g

od kje ti ta podatek?

Jz najdem za 170KM verzijo ca. 154 g/km

Audijeva spletna stran (slo in nemška)
856611-AudiDeutschland>Modelle>A4>TechnischeDatenundAnleitung.jpg
 

Priponke

  • 856611-AudiDeutschland>Modelle>A4>TechnischeDatenundAnleitung.jpg
    856611-AudiDeutschland>Modelle>A4>TechnischeDatenundAnleitung.jpg
    50,1 KB · Ogledi: 118

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Tudi meni so se zdele te cifre CO2 malo premajhne. Velke kible, velika teža, motorji z enormno konji, CO2 emisije pa v rangu malih lahkih avtomobilov.
Al se je kdo zmotil, ali pa nekateri lažejo.

Sicer pa se mi zdi, da bo treba v EU urediti, kako se do teh cifer sploh pride. Ameriška EPA je čisto predelala normativ za izračun porabe in emisij dve leti nazaj. Čisto vsi avtomobili imajo sedaj EPA cifre višje, kar se tiče porabe in emisij. Sedaj so bolj realne glede na tiste, ki se jih dosega v praksi na ameriških cestah. Prej so bila odstopanja enormna.

Če se ne motim, EU za nameček dovoljuje, da se ECE porabo meri s prototipi in testnimi vozili, ki nikoli ne ugledajo ceste. Zelo zanimivo.
smile-1.gif

Ne, tega EU ne divoljuje, mora bit seijski avto.
Ampak meritve pa z realnostjo nimajo absolutno nobene zveze, to imaš pa absolutno prav ... Še novi EPA standard je zelo pogojno reprezentativen, ECE pa ni niti blizu. Lahko bi si cire tudi na pamet izmišljevali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Mimogrede, majhni lahki avti imajo manj CO2 ... SOdobni malčki (in tudi marsikateri iz nižjega srednjega) so tam nekje med 90 in 130 ... Sodobna tehnologija dela svoje - je pa zabavno, da naša vlada tega ne ve (kar je očitno iz novega ZDMV) ...
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Homologacija, kje pa??? Saj je uraden dokument. Ali pa bodo imeli seznam v sistemu, kot ima zavarovalnica. Ali pa oboje.

Fant, šele ko plačaš DMV greš na homologacijo, torej morajo že prej imeti podatek.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
DMV (kot DDV) plačam kar prodajalcu, potem le še registriram avto. Izpust CO2 pa dacarjem javi uvoznik, ko da avto v prodajo v SLO ...
Razen če govoriš o uvozu rabljenih. O tem nimam pojma, s takom marginalnimi stvarmi se ne ukvarjam ...
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Homologacija, kje pa??? Saj je uraden dokument. Ali pa bodo imeli seznam v sistemu, kot ima zavarovalnica. Ali pa oboje.

Fant, šele ko plačaš DMV greš na homologacijo, torej morajo že prej imeti podatek.
smile-1.gif

Pusti ti švercarje, podatki za homologacijo so znani še predno avto pride na trg. Drugače pa so na COC dokumentih napisani vsi tehnični podatki kar se tiče uvoza/izvoza