Chevrolet Volt 2 / Ampera 2

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
GM zapira 3 tovarne, v isti sapi pa dodajajo, da bodo delali električne avte.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kaj pa je s tem GM-om, kot da bi se otepali delat avtomobile, letos bodo baje naredili samo 6 mil vozil, pozna se da so se losali Opla.

Me res zanima kaj bo to prestrukturiranje prineslo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Koo čuješ podatek da bo za njih strošek jekla več kot 1 MRD usd, pol veš da je nekaj narobe.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem je verjetno v tem, da so še njihove letalonosilke po 80% komponentah Made in China.

Tik pred 2. svetovno vojno je bilo 75% optike na ameriških bojnih ladjah Made in Japan (sedanji Nikon).
Japonske letalonosilke, ki so napadle Pearl Harbour so pa bile iz jekla Made in USA, admiral Yamamoto pa študiral v ZDA.

Globalizacija je namreč zanimiva reč, hitro se sam ustreliš v noge, čeprav si meril v drugega.
 

cc9

Pripravnik
29. okt 2017
37
5
8
Problem je verjetno v tem, da so še njihove letalonosilke po 80% komponentah Made in China.

Tik pred 2. svetovno vojno je bilo 75% optike na ameriških bojnih ladjah Made in Japan (sedanji Nikon).
Japonske letalonosilke, ki so napadle Pearl Harbour so pa bile iz jekla Made in USA, admiral Yamamoto pa študiral v ZDA.

Globalizacija je namreč zanimiva reč, hitro se sam ustreliš v noge, čeprav si meril v drugega.

Kje si pa te neumnosti prebral? Najbrž tam kjer recimo tisti lažnivi mit o uporabi miljonskega pisala pri američanih in navadnega svinčnika pri ruskih astronavtih
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Globalizacija je v teku že tisočletja, odkar se je začela trgovina med narodi.

Sedaj je samo šla v to mejo, da se splača matice delat na Kitajskem, jih prepeljat v Nemčijo na cinkanje, nato iz Nemčije v Vietnam, da jim dodajo matico, vseskupaj prepeljejo nazaj v Nemčijo, da zapakirajo v škatlico in pripeljejo v Avstralijo kjer prodajo z nalepko Made in Germany za par centov ter vgradijo v avto, ki se izdeluje v fabriki multinacionalke v ameriški lasti, avto se pa proda na Novi Zelandiji ...

Iz mitov.
Yamamoto, študent in igralec pokra na Harvardu ...
https://harvardmagazine.com/2010/07/lessons-in-surprise

Svet je postal tako prepleten in kompleksen, da nikoli ne veš kdaj dobiš svoje strup namenjen drugim nazaj ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: cc9

cc9

Pripravnik
29. okt 2017
37
5
8
Tipičn
Globalizacija je v teku že tisočletja, odkar se je začela trgovina med narodi.

Sedaj je samo šla v to mejo, da se splača matice delat na Kitajskem, jih prepeljat v Nemčijo na cinkanje, nato iz Nemčije v Vietnam, da jim dodajo matico, vseskupaj prepeljejo nazaj v Nemčijo, da zapakirajo v škatlico in pripeljejo v Avstralijo kjer prodajo z nalepko Made in Germany za par centov ter vgradijo v avto, ki se izdeluje v fabriki multinacionalke v ameriški lasti, avto se pa proda na Novi Zelandiji ...

Iz mitov.
Yamamoto, študent in igralec pokra na Harvardu ...
https://harvardmagazine.com/2010/07/lessons-in-surprise

Svet je postal tako prepleten in kompleksen, da nikoli ne veš kdaj dobiš svoje strup namenjen drugim nazaj ...

Tipični lažnivci ali pa le razširjevalci laži:
95% laži dodaš 5% resnice in potem dokazuješ svoje trditve z dokazovanjem resničnega dela.
Itak, da najbrž vsak, ki se malo zanima za zgodovino ve o Yamamotu.

Vse ostalo pa je LAŽ:

Problem je verjetno v tem, da so še njihove letalonosilke po 80% komponentah Made in China.

Tik pred 2. svetovno vojno je bilo 75% optike na ameriških bojnih ladjah Made in Japan (sedanji Nikon).
Japonske letalonosilke, ki so napadle Pearl Harbour so pa bile iz jekla Made in USA,
 

cc9

Pripravnik
29. okt 2017
37
5
8
Povpraševanje kupcev se spreminja in GM pač sledi povpraševanju. Tudi ostali proizvajalci beležijo ogromen upad v segmentu (kompaktnih) limuzin.
https://eu.usatoday.com/story/money...ndai-volkswagen-suvs-la-auto-show/2064809002/
V EU ravno tako.
Tudi Toyoti in Hondi zelo upada prodaja v tem segmentu(google it)

http://carsalesbase.com/us-sales-q2-2018-compact-segment/
http://carsalesbase.com/us-car-sales-analysis-2018-q2-large-segment/
http://carsalesbase.com/us-car-sales-analysis-2018-q2-premium-large-segment/

http://carsalesbase.com/category/car-sales-europe/car-sales-segments/midsize-segment/


Padec prodaje modela pomeni večji delež fiksnih stroškov in hitro lahko prodajaš z zgubo ali pa nekonkurenčno ceno...

Pač se je GM začel prebujati in ne metati denarja stran. Opel je recimo med 2000 in 2016 pridelal OGROMNIH 22,5 MILJARD izgube https://www.forbes.com/sites/greats...ly-paying-peugeot-to-take-opel-off-its-hands/