Cene servisov, olja in inflacija

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.096
6.306
113
Prvic cujem da se izvede menjava hladilne tekocine.... se nena to pac samo doliva po potrebi?
Kakor kje. Pri VWju se menjuje celotna tekočina s posodo vred. V posodici so neke gel kuglice, ki služijo proti koroziji. Če se ne motim, če ne menjuješ redno se radi grelci v kabini zašopajo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.790
1.567
113
Kakor kje. Pri VWju se menjuje celotna tekočina s posodo vred. V posodici so neke gel kuglice, ki služijo proti koroziji. Če se ne motim, če ne menjuješ redno se radi grelci v kabini zašopajo.
Res je. Namenjena je potešitvi impotentni (a zelo agresivnih) ekoteroristov, ki so jih na tak način potolažili, da bo hl. tekočina "for life".

Vmes se je VW vsaj naučil, da se silico gel (menda je to to) vsaj da zamenjati, ker nekaj časa je bila vgrajena v blok motorja.

Ker ima hudič mlade, ko se otroci brez znanja (a z inženirsko diplomo) igrajo, se je izkazalo, da ti silica gel packi počijo in zaštopajo pečko. V Kanadi, kjer so to prvi opazili, so bili zelo dobre volje...
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

tony

Guru
23. jul 2007
9.790
1.567
113
Uradni postopek odzračevanja bmw bencinarja, PO tem, ko si vakumiral in nalil hladilno:
Reč je zelo zanimiva (zadnja točka je za dol past), ampak kaže tudi na propad tehnične kulture v BMWju. Ta hl. sistem so dizajnirali hiperaktivni otroci, z motnjo pozornosti in brez znanja, kako se dela tehnične rešitve. Reč je za crknit smešna. Kot da gre za space shuttle in ne za en ****** ottov (?) agregat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

jezek

Guru
24. jul 2008
3.791
1.613
113
O hiperaktivnih otrocih dizajnerjih se da debatirat. Dejstvo je, da jim uspeva graditi motorje, ki prenašajo enormne obremenitve, se navijajo na 1000 konjev, hkrati pa so ekoloski in imajo majhno porabo. Lep primer je npr hjundaj z genesisi v Usa, 3.5 litraš s podobno konjenico (okrog 400) npr ob priganjanju IN pa po mestu mirno žre 30 litrov. Primerljivega bavarca ne bos spravil cez 15 oz 12 (respectively)....
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.157
11.229
113
Po želji.... Ko bi videl shemo hladilnega sistema bi verjetno menil drugače. Baje mašino zjebeš v par minutah.
gre za to, da tam z vakumirajo, da lahko gre avto kao takoj na cesto in je odzračen po bolj kot ne celem sistemu, ki je res razvejan. V to smer gre. ampak da ti to kasirajo 400€ je pač rop pri belem dnevu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.184
4.150
113
BMW ima pri bencinarjih od vedno nadtlačni sistem, torej je hladilna ves čas pod dokaj viskom pritiskom, tudi delovne temperature hladilne so višje (večinoma čez 100C). Skratka obstajajo motorji ki imajo posebne zahteve, večina pa ni takih. Danes pri večini odpreš tlačno posodo in čep na hladilniku, spodaj na hladilniku odviješ pipico in stočiš tekočino ven. Potem zapreš čep, naliješ novo noter skozi vse luknje kjer se da, zalaufaš motor in dolivaš tekom procesa ogrevanja in odzračevanja dokler ne neha pobirat tekočine. Dela je odvisno kako dosegljiv je čep za izpuist, pri enih je potrebno odstranit motorno zaščito spodaj, kar vzame še največ dela, vsekakor pa nimaš kaj delat 1h.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.790
1.567
113
O hiperaktivnih otrocih dizajnerjih se da debatirat. Dejstvo je, da jim uspeva graditi motorje, ki prenašajo enormne obremenitve, se navijajo na 1000 konjev, hkrati pa so ekoloski in imajo majhno porabo. Lep primer je npr hjundaj z genesisi v Usa, 3.5 litraš s podobno konjenico (okrog 400) npr ob priganjanju IN pa po mestu mirno žre 30 litrov. Primerljivega bavarca ne bos spravil cez 15 oz 12 (respectively)....
Ne, saj se v to ne "zaganjam". To je vse lepo in prav, BMWjevi motorji (razen V12 in M oddelka) so bili glede na konje vedno varčni.

Moti me avtistična nezmožnost uvida v drugega - v tem primeru v mehanike, ki bodo naslednjih 20 let tole delali - za pasji krščen duš.

In, da ne pozabim, med tiščanjem gasa dihali svinjski zrak v delavnici in poslušali motor v (relativno) zaprtem prostoru. Če vmes en korak zajebeš, boš klel ko star furman.

Pa to je za crknit (lahko bi vsaj naredili vsaj proceduro na testerju, kjer bi dvakrat kliknil in bi tester to sam podelal)...