Ce snames FAP filter, naredis tehnicni ali ne?

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Torej res postajamo junkyard za odslužena vozila iz tujine. In nekateri so še ponosni na to...
stupid-1.gif


Moje ogrevanje naj te pa ne skrbi. Predno sem dobil soglasje za priklop in obratovanje so mi prišli izmerit emisije in dimne pline.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Kot si ti ponosen, da voziš avto brez DPF filtra, nabrž? Še sedaj nisi povedal, se greješ na KOEL?
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
ksz...

V tej temi sem prebral veliko o DPF filtrih. Omenili ste, da se stalno čisti, tako, da elektronika vbrizga več nafte v cilindre in s tem dvigne temp v filtu, zaradi česar odžge ven saje, ki se tam nabirajo... tako nekako....

In kam potem zmeče te saje? V okolje? A te saje pa niso škodljive okolju? V čem je potem poanta tega filtra? Da ni saj v vaseh in mestih, kjer se vozi počasi in jih prihrani za na avtoban, kjer jih vse skupaj naenkrat zmeče ven?
confused-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.587
2.630
113
še v SLO - ampak komaj
Zelo poenostavljeno:

Poanta je da popolnoma zgorijo - saje so ogljik (in še nekaj drugih svinjarij - ampak predvsem ogljikovodiki) - ob popolnem izgorevanju (zelo visoka temperatura + dovolj kisika) nastane CO2 in H2O - in nič malih trdih delcev, ki škodujejo pljučam.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
ne s tem bi se temperatura dejansko znižala. za višjo temperaturo zgorevanja se nafta brizga kasneje ali pa na izpušnem taktu. eni avti majo poseben injektor da gorivo gre direktno v izpuh.tudi afterburnerji obstajajo pa grelne tuljave za zvišanje temperature.
saje se uplinijo.teoretično se saj od goriva ne vidi to pa je vse odvisno v kakem stanju je avto.tudi pri 100% efektivnem dpf filtru lahko vidiš črne oblake ker v dpf pridejo tudi ostanki olja in se ne uplinijo ker se pri regeneraciji dpf katalizirajo samo saje od goriva. seveda je pa to zaj težko povedat kaj se kadi onemu pred tabo na ac.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
ksz...

V tej temi sem prebral veliko o DPF filtrih. Omenili ste, da se stalno čisti, tako, da elektronika vbrizga več nafte v cilindre in s tem dvigne temp v filtu, zaradi česar odžge ven saje, ki se tam nabirajo... tako nekako....

In kam potem zmeče te saje? V okolje? A te saje pa niso škodljive okolju? V čem je potem poanta tega filtra? Da ni saj v vaseh in mestih, kjer se vozi počasi in jih prihrani za na avtoban, kjer jih vse skupaj naenkrat zmeče ven?
confused-1.gif

Ja. Med normalnim delovanjem se na filtru nabirajo saje, ki bi sicer šle neposredno v zrak. Po določenem času je saj toliko, da začnejo ovirati pretok preko filtra - takrat se segreva neposredno filter, kjer se saj zažgejo - torej zgorijo v CO2. Čisčenje filtra na delovanje motorja ne vpliva, vsaj kolikor je meni znano...

EDIT: sem še malo pogledal - ja, obstajajo tudi sistemi, ki dvig temperature v filtru in s tem zgorevanje, dosežejo preko motorja:
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Ah ja ekološkost dpf in dizlov nasploh...
Zato pa vsi severnjaki (začenši z avstrijci...) Lepo nabijajo eko taxe na dizle da bi se znebil smoga in rakotvornih nanodelcev (produkt dpfja direktno...google ppm10! ) V mestih.
Zelo diskutabilna tema al je bolj ekološki G2 diesel al state of the art diesel 21 stolječa z vsemi gadgeti...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.677
1.488
113
Google ne najde nič.
smile-1.gif


Je pa res, da so teoretično večji delci saj (beri: G2) manjši problem, ker se jih del prime že nosnega epitelja ipd., 1000x manjši delci gredo pa v plučih direktno v krvni obtok.

Bi bilo pa zanimivo izvedeti, če obstaja kakšna raziskava, ki to potrjuje. Zanima me tudi, koliko teh mikro delcev res izpusti v okolje FAP filter (in vse njegove različice), poleg tega pa tudi, zakaj bi iz filtra leteli manjši delci in koliko jih je v primerjavi z G2? Še to: ali to pomeni, da določenega velikostnega reda saj filter ne filtrira in gredo te *vse* v zrak?
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Tudi bencinarji so v Euro 6 že dobili omejitev sajastih delcev in to na povsem isto raven kot dizli, to je 0,005 g/km. Ampak to velja le za bencinarje z direktnim vbrizgavanjem, še posebej s turbopolnilnikom, ki so glede tega večji packi od DPF filtriranih dizlov.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Google ne najde nič.
smile-1.gif

Sorry ni ppm10 ampak PM10
smile-1.gif


http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust

Citat:
Particles of the size normally called PM10 (particles of 10 micrometres or smaller) have been implicated in health problems, especially in cities. Some modern diesel engines feature diesel particulate filters, which catch the black soot and when saturated are automatically regenerated by burning the particles.

http://ukpmc.ac.uk/abstract/MED/8777375/reload=0;jsessionid=vGGgNIfsIsiUtPnX0Okq.138

http://www.dieselnet.com/links/health_.html

http://oehha.ca.gov/public_info/facts/dieselfacts.html

Tega maš na miljon.......PM 10 + cancer....al pa PM10 diesel particles...

Vpliva na vse na pljučnega raka...na astmo.....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Ker? Ti me vedno razsvetljuješ....pa me daj še tokrat
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Dejansko DPF (FAP ) ulovi G2 velke delce na mrežo.....in ko se zabaše in se spravi v čiščenje na koncu postopka izstopijo PM10 delci.......tista fina meglica ki se potegne za modernimi dizli med čiščenjem....namesto velikih kosmov saj pri G2....

In to ko vstopi v naš obtok preko pljuč ( saje od G2 to naredijo dosti težje čeprav tudi) se spremenijo v proste radikale v telesu......ki potem naprej vplivajo na telo kot pač vplivajo ( rak tega in onega....itd)
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ker (kot običajno) kvasiš kretenizme v stilu:



Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Dejansko DPF (FAP ) ulovi G2 velke delce na mrežo.....in ko se zabaše in se spravi v čiščenje na koncu postopka izstopijo PM10 delci.......tista fina meglica ki se potegne za modernimi dizli med čiščenjem....namesto velikih kosmom saj pri G2

Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
... da bi se znebil smoga in rakotvornih nanodelcev (produkt dpfja direktno...google ppm10! ) V mestih.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Potem pa napiši tako kot bi po tvoje moralo.........da te pokomentiram za lahko noæ
evil.gif
 

Podobne teme