Ce snames FAP filter, naredis tehnicni ali ne?

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Zakaj bel dim.

Ali ni bel dim znak zgorevanja vode ali se jaz motim.
Ali bi potem takem lahko bil bel dim posledica ogrevanja in s tem izparevanja vode v izpušnem sistemu?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Dej no ne utrujaj, lepo te prosim! S svojega kartončka prepiši vrednosti, ki jih imaš zapisane za emisije, pa da vidimo kakšen "ekolog" si. Močan na dejanjih ali le besedah?!

Evo, samo zate sem šel do avta: trdni delci: 0,00083 g/km. Ostalih se mi ni prepisovalo (je pa še CO, HC, NOx, pa seveda vsezveličavni CO2). Ampak ker je za tehničnega pri dizlu merilo motnost (torej trdni delci), sem se potrudi zapomnit le to vrednost.
Zadovoljen?
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Ja, to je podatek, ki izkazuje DPF filter. Pa si prepričan, da si ga prepisal s svojega avtomobila?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ne, moj privatni nima tega podatka, ker je bencinar (delci so samo pri dizlih vpisani). Zato sem pa moral ven pogledat, za mojega bi ti lahko na pamet napisal, da tega podatka ni.

Tale je iz "mojega" testnega ...

Ampak saj ne gre za točne vrednosti. Pravim le, da bi ob odstranjenem filtru težko prišel na cifro, ki jo ima avto vpisano v homologaciji. Prav ta cifra je pa merilo za naredit ali ne tehničnega (in ne podatek, ki definira EURO normo, recimo).
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Prav ta cifra je pa merilo za naredit ali ne tehničnega (in ne podatek, ki definira EURO normo, recimo).

Ni, ne. S testom motnosti lahko zaznaš samo dim tipa Golf II dizel, nikakor pa ne razlike med delujočim in pravilno odstranjenim DPFom.

Kot zanimivost lahko dodam tudi, da nisem še nikoli imel stranke, ki ji ne bi naredili testa motnosti ... niti nisem nikoli slišal, da bi ga kdo drug "padel". Skratka, test motnosti je bolj ali manj larifari.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Cifra je merilo, po zakonu oz. pravilniku. Kar si napisal, pa očitno pomeni,d a je oprema na tehničnih preveč zanič, da bi izmerila resnične vrednosti ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ni zanič. Sama metodologija je pač taka, da ne omogoča visoke natančnosti.

Če ti pravilno odstraniš DPF, se bo število delcev g/km seveda povečalo, motnost (m^-1) tudi, ampak komaj da kaj in še to niti približno čez zakonsko mejo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Verjetno je tudi pravilnik o meritvah 100 let za luno, posledično tudi oprema.
wink-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Trenutno veljaven predpis pravi, da motnost ne sme presegati proizvajalčeve oziroma:

− 2,5 m-1, za sesalne motorje,
− 3,0 m-1, za nadtlačno polnjene motorje,
− 1,5 m-1 , za vozila prvič registrirana po 1. juliju 2008.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Prijatu, LPG, CNG kratici sta ti znani? Si mogoče pomislil, da smo nekateri tudi ekološko ozaveščeni na tak način?

Upam da ti je logično da je dandanes ekologija veda kako končnega uporabnika čimbolj ekološko olupit?
smile-1.gif


Pa naj bo to DPF filter za 2000+eur, al pa tvoje poceni vozakanje na LPG, CNG dokler ne pobere izpušnih ventilov pa je treba pol s5 $ dat pa popravljat motor......al se pa s takim vozt naprej in še bolj onasneževat okolje....
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Pa nisi opazil, da so vsi podatki s homologacije v g/km? Si mogoče videl, da ti na tehničnem opravljajo meritve na valjih pod obremenitvijo v najvišji prestavi? Jaz še ne, ker drugače ti ne morejo izmeriti emisije na prevoženo razdaljo. In kakšen je standard za take meritve? Koliko ponovitev in po katerem postopku naj bi bile izmerjene? Bi se morali s tvojim avtomobilom ukvarjat cel teden, da bi objektivno izmerili te parametre.
Pa si že kdaj poškilil na merilnike njihovih merilnih instrumentov? Nisem videl številčnice v g/km, pač pa v % !!!
 

hyper

Pripravnik
10. sep 2007
57
0
6
LJ
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Aha, mi lahko poveš kaj imata TNP, ki ga dobiš na nekaterih črpalkah in zemeljski plin, ki ga ne dobiš nikjer, skupnega z BIO-gorivi?

Zemeljski plin lahko natočiš v avto na samopostrežni polnilnici CNG na Cesti Ljubljanskih brigad poleg tehničnih pregledov LPP.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Ni point v tem, da se ga dobi ali ne, point je v tem, da ne Tekoči NAFTNI Plin ne Stisnjeni ZEMELJSKI Plin nista OBNOVLJIVA vira energije. Sta tako kot tekoča naftna goriva OGLJIKOVODIKA in pri njunem izgorevanju nastajata voda + CO2, ki se kopiči v naši preonesnaženi atmosferi.
In nista ne EKO ne BIO, cenejša sta pa samo zaradi bagatelne trošarine.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Prav ta cifra je pa merilo za naredit ali ne tehničnega (in ne podatek, ki definira EURO normo, recimo).
Tukaj si ga pa močno pihnil... a misliš, da imajo tudi za zavore za vsak avto svojo vrednost, kdaj naredi tehničnega in kdaj ne?
 

Podobne teme