Ce snames FAP filter, naredis tehnicni ali ne?

jello

Guru
22. sep 2008
10.179
3.891
113
No, po tej logiki je od tvojega avta, ki ga niso naredili še bolj ekološki avto, ki so ga naredili in stoji v garaži. Tako da, mi ki imamo avtomobile, vozimo se pa s kolesom, čistimo za vami ki ste tako freh, da svinjate s starimi kantami.
hysterical-1.gif


Ne najdem članka, ampak mislim da so že večkrat delali primerjavo, enega fotra, ki se že 30 let vozi s hroščem in drugega, ki menja avtomobile na 5 let. Mislim da je bil tisti s hroščem "čistejši".
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
........... Tako da mi, ki kupujemo rabljene avte, čistimo za vami, ki ste tako freh, da vsakih 5 let zasvinjate naš planet z novim vozilom.

wink-1.gif



lp

Daj "pametnjakovič" povej, kateri stari avto pa boš kupil??
bonk.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.773
169
63
Citat:
Uporabnik jello pravi:
No, po tej logiki je od tvojega avta, ki ga niso naredili še bolj ekološki avto, ki so ga naredili in stoji v garaži. Tako da, mi ki imamo avtomobile, vozimo se pa s kolesom, čistimo za vami ki ste tako freh, da svinjate s starimi kantami.
hysterical-1.gif


Ne najdem članka, ampak mislim da so že večkrat delali primerjavo, enega fotra, ki se že 30 let vozi s hroščem in drugega, ki menja avtomobile na 5 let. Mislim da je bil tisti s hroščem "čistejši".

Narejen avto, ki stoji v garaži ne more bit čistejši od avta, ki ne obstaja.
Sicer pa ja, izdelava avtomobila približno toliko zasvinja planet kot potem vožnja tega avta skozi življenjsko dobo.

lp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Co2 + H2O je ideal ki naj bi se dogajal že pred DPF filtrom v zgorevalni komori.......torej v teoriji sploh ne bi rabli DPF filtrov in katalizatorjev.......

Praxsa daje pa še vse kaj drugega poleg čez izpuh.......tud fine male delce ki nastajajo v DPFju pri "oksidaciji" G2 saj
tongue-1.gif


In so bolj nevarni od G2 saj ker se lažje gibljejo v okolju in lažje pridejo v tvoje telo....

Ti si prespal kemijo, ali si jo prešprical?

Od kje se pri tebi kot produkt oksidacije ogljika znajde voda? C + O2 = CO2 + H20 po tvoje?
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Vodo maš v zraku, maš jo v gorivu...
Če dodaš kamelionij maš 207% izkoristek...plus doda ti 35ps!
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Co2 + H2O je ideal ki naj bi se dogajal že pred DPF filtrom v zgorevalni komori.......torej v teoriji sploh ne bi rabli DPF filtrov in katalizatorjev.......

Praxsa daje pa še vse kaj drugega poleg čez izpuh.......tud fine male delce ki nastajajo v DPFju pri "oksidaciji" G2 saj
tongue-1.gif


In so bolj nevarni od G2 saj ker se lažje gibljejo v okolju in lažje pridejo v tvoje telo....

Ti si prespal kemijo, ali si jo prešprical?

Od kje se pri tebi kot produkt oksidacije ogljika znajde voda? C + O2 = CO2 + H20 po tvoje?
hysterical-1.gif

KameleON govori o optimalni oksidaciji ogljikovodikov, ki se zgodi v motorju pred DPF
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Co2 + H2O je ideal ki naj bi se dogajal že pred DPF filtrom v zgorevalni komori.......torej v teoriji sploh ne bi rabli DPF filtrov in katalizatorjev.......

Praxsa daje pa še vse kaj drugega poleg čez izpuh.......tud fine male delce ki nastajajo v DPFju pri "oksidaciji" G2 saj
tongue-1.gif


In so bolj nevarni od G2 saj ker se lažje gibljejo v okolju in lažje pridejo v tvoje telo....

Ti si prespal kemijo, ali si jo prešprical?

Od kje se pri tebi kot produkt oksidacije ogljika znajde voda? C + O2 = CO2 + H20 po tvoje?
hysterical-1.gif

KameleON govori o optimalni oksidaciji ogljikovodikov, ki se zgodi v motorju pred DPF

Ja, ampak on misli, da ima reakcija oksidacije kot produkt vedno CO2 + H20, ne glede na spojino, ki s kisikom reagira. Trdi delci pa niti približno niso ogljikovodik, njegovo mišljenje je pa da gorenje saj povzroča saje.
smirk-1.gif


Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ok pretvorba v plin........Co2 + H2O je ideal.....napisan v knjigi....realnost ti da pa poleg še fin prah....
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.677
1.488
113
Trdni delci so TUDI (poleg še milijona drugih reči, vse od železovih opilkov dalje, kot je bilo navedeno na prejšnji strani) nezgoreli ogljikovodiki. Saj je nafta sama sestavljena iz ogljikovodikov.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Trdni delci so TUDI (poleg še milijona drugih reči, vse od železovih opilkov dalje, kot je bilo navedeno na prejšnji strani) nezgoreli ogljikovodiki. Saj je nafta sama sestavljena iz ogljikovodikov.

Aha. Kaj pa nastane, postrezi mi s kemijsko enačbo prosim. Morda nastanejo voski, parafini, naftalini ali kar nekaj izmed polimerov?
17758-icon_confused.gif


Železovi opilki pa so res bistvenega pomena tukaj, ja.
rolleyes-1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

Ja, ampak on misli, da ima reakcija oksidacije kot produkt vedno CO2 + H20, ne glede na spojino, ki s kisikom reagira. Trdi delci pa niti približno niso ogljikovodik, njegovo mišljenje je pa da gorenje saj povzroča saje.
smirk-1.gif

Kaj je KameleON mislil, ne vem; vem pa, da se pogovarjamo o motorjih z notranjim izgorevanjem in da tam prihaja do oksidacije ogljikovodikov
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Pogovarjamo se o filtru trdih delcev ter regeneraciji le-tega. Tukaj ogljikovodikov ni več (kar ne izgori, zapusti izpušni sistem kot plin/tekočina, nikakor pa ne v trdnem stanju).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
kar ne izgori, zapusti izpušni sistem kot plin/tekočina, nikakor pa ne v trdnem stanju).

O tem delu se kregava že skoraj 2 strani.........če trdne saje skuriš.....razpadejo na manjše trdne saje.....

Kot oglje pri žaru......daš oglje ( velik sajast delec) zakuriš......ostane pepel......taaaaadaaaaaaaa
cheer.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Lej model lahko se ti smejiš ampak se sam iz sebe norca delaš
evil.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Lej model......lahko se delaš neskončno vehamentnega kle gor na forumu pa ti ne pomaga......lahko mi stisneš 77 nagrajenih postov....pa ti še vseeno ne bo 0 pomagal.....

DPF dela po principu da kuri saje katere se ujamejo na satovje od filtra......zdej al to dela tko da ubrizga več goriva v valje same......al ma pa "afterburner " način da vbrizga v sam katalizator.......oz ma tm grelno sondo katera dvigne temperaturo v samem katalizatorju....

Produkt organske snovi (goriva) plus vročine = bil še vedno Ogljik (saje)......zdej če se na satovje ujamejo večje saje....katere se naknadno segreva na cca 800 stopinj......lahko to rezultira samo v to da iz saj nastanejo samo še bolj fine saje (pepel) ki je tok fin da gre čez satovje od katalizatorja naprej v ozračje.....

Tko da ne vem kje si ti dubu kombinacijo plina & vode v zgornjem postu.....
 

Podobne teme