Ce snames FAP filter, naredis tehnicni ali ne?

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
nanodelcev

NANOdelcev?
smirk-1.gif


predpone.JPG
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Oh
srce-1.gif


http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust

Citat:
Particulates

Diesel particulate matter (DPM), sometimes also called diesel exhaust particles (DEP), is the particulate component of diesel exhaust, which includes diesel soot and aerosols such as ash particulates, metallic abrasion particles, sulfates, and silicates. When released into the atmosphere, DPM can take the form of individual particles or chain aggregates, with most in the invisible sub-micrometre range of 100 nanometers, also known as ultrafine particles (UFP) or PM0.1.

Dalje.....

Citat:
The study of nanoparticles and nanotoxicology is still in its infancy, but the full health effects from nanoparticles produced by all types of diesel is still being uncovered. It is already clear enough, however, that the health detriments of fine particle emissions are severe and pervasive
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Zataknu si se v nano......pa sem ti prilepil.......

Če čakaš na uspavanko nisem pravi naslov
tongue-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Bom še enkrat vprašal:

Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Prvo mi povej, kje si prebral (oziroma kje misliš da piše), da DPF "ujame delce kot jih proizvaja Golf II dizel, spusti pa nanodelce"?

Joj si zapel v samo poimenovanje.....filter se zabaše z sajami.........ko pa se sčisti in pokuri te saje ostane prah ki je v končnem stanju bolj fin od samih saj .......se prav je red velikosti manjši kot pred regeneracijo....masa se pa po Newtnovem zakonu ohranja......se pravi iz manj večjih delcev mora pridt do več manjših delcev......a bo dobra uspavanka al dam še mal risank za zravn
10.gif


Evo ti risanke pol pa takoj mižule mažule
grin1.gif


 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Dej, lepo te prosim niti ne omenjaj raznih zakonov, ker tebi niso osnove fizike in kemije jasne. To, kar ti praviš so konkretne neumnosti in upam, da so ljudje dovolj pametni da ti ne nasedajo.
crazy1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
In kaj nisem prav povedal.......ne bit tako skrivnosten no...

Se po tvoje saje nabirajo v filtru in potem svizec to briketira v koks......in pol za avtom vn padajo bobki na cesto ko za zajčkom dolgouščkom k jo v strahu stisne k te zagleda kje na polju?
smile-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.677
1.488
113
Ok razumem: pri popolnem gorenju organske snovi nastajata CO2 in H2O, in večina saj v filtru zgori v to dvoje. Le manjši % (%o?) saj pa ne zgori popolnoma in ti zletijo iz auspuha v obliki nano delcev.

Iščemo pa raziskavo, ki bi povedala, če je ta manjši delež nano delcev bolj škoduje zdravju kot:
a) motor iste generacije, vendar brez filtra
b) celo starejši motor tipa G2.

To je tisto, kar nas zanima.

Še to: kako to, da trdi delci nastajo pri delovanju bencinskega motorja z direktnim vbrizgom?
confused-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In kaj nisem prav povedal.......ne bit tako skrivnosten no...

Se po tvoje saje nabirajo v filtru in potem svizec to briketira v koks......in pol za avtom vn padajo bobki na cesto ko za zajčkom dolgouščkom k jo v strahu stisne k te zagleda kje na polju?
smile-1.gif

Tebi prvo kot prvo manjka zdrava kmečka pamet oziroma common-sense.

1) Zakaj se stvar kliče filter? Ker filtrira. Če bi bila njegova naloga pretovba večjih delov v manjše, bi bil disperzer ali pa kar mlin mogoče.
rolleyes-1.gif

2) Zakaj bi nekdo pri zdravi pameti večje delce, ki niso preveč sporni za človeka, pretvoril v manjše, rakotvorne?
stupid-1.gif

3) Pri regeneraciji filtra poteka KEMIJSKA reakcija oksidacije. O kakšnem Newtonovem zakonu ti govoriš? Od kdaj pa obstaja Newtonov zakon o ohranitvi mase?
confused-1.gif
Cilj kemijske reakcije je pretvorba trdih delcev v plin. Jasno?
4) Preštudiraj priložen dokument in ne kvasi kretenizmov, ker je že tako vsi forumi polni kretenizmov o DPF filtrih.
 

Priponke

  • 1472301-DPFmodel2D.pdf
    526,8 KB · Ogledi: 439
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Se popravljam....zakon ni Newtnov....obstaja pa ( zakon o ohranitvi mase).....

Ok pretvorba v plin........Co2 + H2O je ideal.....napisan v knjigi....realnost ti da pa poleg še fin prah....
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Se popravljam....zakon ni Newtnov....obstaja pa ( zakon o ohranitvi mase).....

Ok pretvorba v plin........Co2 + H2O je ideal.....napisan v knjigi....realnost ti da pa poleg še fin prah....

Vidiš, že spet kvasiš kretenizme. Produkt CO2 + H20 ni nikjer prisoten pri reakcijah v DPF filtru in ni noben ideal zapisan v knjigi.
smirk-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.677
1.488
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:2) Zakaj bi nekdo pri zdravi pameti večje delce, ki niso preveč sporni za človeka, pretvoril v manjše, rakotvorne?
stupid-1.gif

Večji delci so dokazano rakotvorni, zato tudi imajo filtre trdnih delcev. Zanimajo pa nas raziskave, ki bi potrdile to tudi za nanodelce, ki nastajo pri nepopolnem izgorevanju v filtru (ker je pač 100% popolno gorenje težko doseči).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Še to: kako to, da trdi delci nastajo pri delovanju bencinskega motorja z direktnim vbrizgom?
confused-1.gif

Imaš v odgovorih pod člankom.........GDI motor deluje v principu enako kot diesel......samo da se brizga bencin....

http://bznotes.wordpress.com/2007/01/14/soot-emissions-from-gasoline-direct-injectin-gdi-engines/

Citat:
Diesel engines do emit more PM and NOx. Because of low combustion temperatures, there is more nucleation of soot particles. NOx is generated because during combustion, there is excess N2 gas available inside the combustion chamber which splits apart tohelp make NOx.


Še zanimiv članek o "samouničevanju" GDI motorjev in s tem povezanimi večjimi stroški vzdrževanja

http://www.eurosport.org.nz/forum/viewtopic.php?t=7724&f=1

Še en podoben:

http://drivegeek.wordpress.com/2011/10/19/gdi-carbon-buildup-issue-and-a-solution/
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:2) Zakaj bi nekdo pri zdravi pameti večje delce, ki niso preveč sporni za človeka, pretvoril v manjše, rakotvorne?
stupid-1.gif

Večji delci so dokazano rakotvorni, zato tudi imajo filtre trdnih delcev. Zanimajo pa nas raziskave, ki bi potrdile to tudi za nanodelce, ki nastajo pri nepopolnem izgorevanju v filtru (ker je pač 100% popolno gorenje težko doseči).

Govorim o delcih velikosti "Golf 2 dizel", ki niso tako sporni, predvsem zaradi razloga, da se težje prenašajo v ozračju.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Co2 + H2O je ideal ki naj bi se dogajal že pred DPF filtrom v zgorevalni komori.......torej v teoriji sploh ne bi rabli DPF filtrov in katalizatorjev.......

Praxsa daje pa še vse kaj drugega poleg čez izpuh.......tud fine male delce ki nastajajo v DPFju pri "oksidaciji" G2 saj
tongue-1.gif


In so bolj nevarni od G2 saj ker se lažje gibljejo v okolju in lažje pridejo v tvoje telo....
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.773
169
63
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Torej res postajamo junkyard za odslužena vozila iz tujine. In nekateri so še ponosni na to...
stupid-1.gif


Moje ogrevanje naj te pa ne skrbi. Predno sem dobil soglasje za priklop in obratovanje so mi prišli izmerit emisije in dimne pline.

Poglej z druge strani:
Najbolj ekološki je avto, ki ga niso naredili. In če ti kupiš rabljen avto in ga do konca znucaš, si bolj ekološki kot če vsakih 5 let kupiš state-of-the-art novo vozilo.
Tako da mi, ki kupujemo rabljene avte, čistimo za vami, ki ste tako freh, da vsakih 5 let zasvinjate naš planet z novim vozilom.

wink-1.gif



lp
 

Podobne teme