Ce snames FAP filter, naredis tehnicni ali ne?

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
DPF je mogoče nadstandard v glavah hillbilly-jev. Drugače pa je standardni pripomoček za doseganje čistejših izpuhov in manjših emisij. Če tega nisi pripravljen akceptirati je pa tvoj probem. In avto ni pravica, pač pa privilegij, ki ni samoumeven. Če pa kupiš avto katerega ne moreš vzdrževati... Drugič kupi tisto, kar lahko potem tudi vzdržuješ... Verjetno ti pojem stroški lastništva ni neznan. Vsekakor pa to ne pomeni samo nakup vozila...
Nekam zelo pameten se slišiš. Najbrž si velik strokovnjak za okoljske probleme, domnevam. V službo se voziš z biciklom, imaš pasivno hišo, ogrevanje s toplotno črpalko in geosondo, vso elektriko pridelaš na strehi s sončnimi celicami, serješ pa čisti hlevski biognoj, ki ga uporabljaš za zelenjavo v svojem vrtu, zraven pa prideluješ še oljno repico iz katere pridelaš lastni biodizel.
Sem kaj zgrešil?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ja, da nisva krav skupaj pasla. In da si v glavnem lastim stvari, katere zmorem vzdrževati skozi celo življensko dobo...

Kaj pa ti? Si ugriznil več kot lahko prežvečiš? Ko ne boš kaj imel za jest in boš dihal čez 10 filtrov boš pa ponosen na svoj doprinos k temu, a?
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
In kateri moj stavek ali trditev te navede na te tvoje blesave zaključke? Daj citiraj ali pa pojdi točit 100% biodizel v svoj traktor!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Ma daj ga srati! Ker je nekdo kupil avto z DPF filtrom, ki je nadstandard, naj bi bil pa sedaj še kaznovan za to? Osnovni predpisi morajo biti za vse enaki, nadstandard pa je kvečjemu lahko bonus. To je tako kot bi ljudje, ki ga ne pijejo, morali zato upoštevati strožje predpise glede vsebnosti alkohola.

Osnovni predpis je enak: avto mora imeti na tehničnem take izpušne pline, kot je to prepdpisal njegov proizvajalec (homologacija). Če to pomeni, da moraš zamenjat DPF, ga moraš pač zamenjat. Če ne zmoreš, pač parkiraj avto, naslednjič pa vnaprej razmisli, ali so lahko privoščiš, kar kupuješ.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
In komu konkretno ti talaš te nasvete?
Osnovni predpis za emisije ispušnih plinov je Euro 2, 3, 4, 5, odvisno kdaj je bil avto izdelan. In če jih dosega, vsaj tiste norme, ki jih merijo na tehničnem, brez PDF, pa tudi prav.
Sedaj dragi okoljevarstvenik pa prilimaj nam gor na forum tvojo homologacijo, da bomo videli kaj piše v rubriki emisije sajastih delcev!
Stavim, da je prazna.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tvoja reakcija na moj odgovor!
Deluješ mi kot tipičen slovencelj, ki je spraskal zadnje fičnike da je kupil dizla sa njemačke letnik 2007 z magičnimi 150kkm v rangu Passata sedaj pa moli boga, da ne bo nič crknilo in da bodo gume, katere so gor zdržale še 2 leti, saj ni gnarja za druge.
Eto. Takim ljudem je tudi ekologija španska vas saj so sveto prepričani da so samo oni na svetu. Za mano potop.
Drugače ne bi pisal take budalaštine. Če je stvar na avtu, je z razlogom. In se pričakuje, da ko odsluži svoje da se jo nadomesti z novo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nekateri pač dosegajo EURO5 in EURO6 s pomočjo DPF. Če je tako ******* vseeno, kot trdiš ti, potem bi tudi odslužen katalizator samo nadomestil z cevjo ali loncem.

Sicer se je pa brezpredmetno s tabo kregati. Uživaj dokler lahko!
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Saj pravim, pojdi točit biodizel v svoj traktor brez pdf filtra, ki ne dosega niti Euro 3 standarda, potem nam pa lahko naprej soliš pamet o okolju!
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Prijatu, LPG, CNG kratici sta ti znani? Si mogoče pomislil, da smo nekateri tudi ekološko ozaveščeni na tak način?
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Aha, mi lahko poveš kaj imata TNP, ki ga dobiš na nekaterih črpalkah in zemeljski plin, ki ga ne dobiš nikjer, skupnega z BIO-gorivi?
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Se mi je zdelo, da nimaš pojma o biogorivih, dragi "okoljsko ozaveščen" kravji pastir. Prej se raje malo izobrazi!
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Seve... ti sa pa zamisli kak boš živel čez nekaj let. Mene sicer boli, kako ti živiš in mi je vseeno kaj dihaš in ješ, ampak tisti trenutek ko začneš ogrožati s svojimi dejanji mene pa se strpnost neha. In to velja zate in vse tebi podobne.

Zdej se pa spel, pa nehi pametit. Si tak kot ostali modeli, ki gledajo samo to, kako bi nekoga okrog prinesli in izigravali. Razmišljat zna pa 5 minut vnaprej in ima spomin za 3 minute nazaj
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Saj pravim, pojdi točit biodizel v svoj traktor brez pdf filtra, ki ne dosega niti Euro 3 standarda, potem nam pa lahko naprej soliš pamet o okolju!

Majster,

poduči se sploh kaj rabiš/boš rabil, saj te bojo mehankarji pošiljali v knjigarno ali pa k prodajalcem softerskih programov.

Kako se boš šele potem kregal.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
KSZ

No, se je pač malo zatipkal ... se zgodi.

Po eni strani ima prav, ker DPF je več ali manj sranje gor ali dol. Pred 10 leti so nekaj pri Citreonu razvili, ki se je sprva kazal OK, ampak zdaj je s temi DPF oziroma FAP hvala bogu konec. Kolikor vem je Mazda poslala na trg prvi dizelski motor, ki ne potrebuje več DPF za doseganje norm. Pohvalno od Mazde, samo vprašanje koliko bo to dobro delovalo.

Drugače se pa strinjam, če mi DPF pač crkne ga vržem dol in konec. 2000€ ne dam za to, ker 100 takih avtov ne onesnažuje toliko kot en tovornjak, ko pelje po naših cestah iz Rusije ali drugih držav.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik olfa pravi:
Majster,

poduči se sploh kaj rabiš/boš rabil, saj te bojo mehankarji pošiljali v knjigarno ali pa k prodajalcem softerskih programov.

Kako se boš šele potem kregal.

Knjigarno bom še našel, za one prodajalce pa še nikoli nisem slišal.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Če se enkrat je ok, pa se je vsaj dvakrat.

Drugače pa poznam primer, ko je model dal dol DPF filter na Akfi 159 jtd in mu je začelo kadit. Kadit belo, da za njim rata bela zavesa, zaporedje dogajanja naključno, vode ne žre, olja (dim bi bil sicer druge barve) ne žre, poraba normalna, za njim pa vseeno zavesa. Priklop na računalnik pokaže samo manjkajoč filter, ko to zresetirajo ni nič bolje.

Mojstri pa so bili seveda dejavni doma v garaži.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik juris pravi:
In komu konkretno ti talaš te nasvete?
Osnovni predpis za emisije ispušnih plinov je Euro 2, 3, 4, 5, odvisno kdaj je bil avto izdelan. In če jih dosega, vsaj tiste norme, ki jih merijo na tehničnem, brez PDF, pa tudi prav.
Sedaj dragi okoljevarstvenik pa prilimaj nam gor na forum tvojo homologacijo, da bomo videli kaj piše v rubriki emisije sajastih delcev!
Stavim, da je prazna.

Če jih dosega, tudi prav, tako je.

Podatki za vsak avto so pa v njegovi homologaciji. Ne le v homologacijskem kartončku, ki ga dobiš, ko kušpiš avto, ampak v homologaciji. To je precej debel dokument, ki ga mora proizvajalec porihtat, ko da model prvič na trg (in priznam, da sem marsikatrega videl, prebrskal, nikoli pa odnesel s sabo, zato nobene nimam, da bi ti jo "prilepil"). V njem so med drugim tudi rezultati vseh testiranj, ki dokazujejo, da avto izpolnjuje takšne in drugačne tehnične predpise, recimo. TPVji, kot jim rečejo pri nas (torej ti predpisi, ki stvar urejajo), so sprintani ene pol metra visok kup papirja. Specifikacij, rezultatov in dokazil, za katere mora poskrbeti proizvajalec, ni nič manj ... In tam najdeš tudi podatke o izpuhu ...

Komu talam nesvete? Niso nasveti ... Nasvet je: zamenjaj DPF.
 
Nazadnje urejeno:

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Dej no ne utrujaj, lepo te prosim! S svojega kartončka prepiši vrednosti, ki jih imaš zapisane za emisije, pa da vidimo kakšen "ekolog" si. Močan na dejanjih ali le besedah?!
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik olfa pravi:
Če se enkrat je ok, pa se je vsaj dvakrat.

Drugače pa poznam primer, ko je model dal dol DPF filter na Akfi 159 jtd in mu je začelo kadit. Kadit belo, da za njim rata bela zavesa, zaporedje dogajanja naključno, vode ne žre, olja (dim bi bil sicer druge barve) ne žre, poraba normalna, za njim pa vseeno zavesa. Priklop na računalnik pokaže samo manjkajoč filter, ko to zresetirajo ni nič bolje.

Mojstri pa so bili seveda dejavni doma v garaži.

DPF filter za svoje normalno delovanje potrebuje stalno čiščenje. En del tega poteka pasivno, to je takrat ko avto malo dalj časa "goniš" po avtocesti, temperatura v auspuhu naraste in sajasti delci v filtru odgorijo. Drug del poteka aktivno, ko elektronika namerno naknadno vbrizgava dodatno gorivo v valje, tako da to dodatno izgoreva v auspuhu, s tem dvigne temperaturo in pospeši odgorevanje saj na DPF filtru. In ta aktivni del se dogaja tudi če odstraniš filter, ne odstraniš pa softwarea iz računalnika. Zato takrat kadi.
 

Podobne teme