Tako je kot si zapisal. Enkrat si v minusu, drugic v plusu. Mislis, da si pri takih cenah vedno v plusu?
Kaj, ce naredis totalko na poti do stranke? Mislis, da bo teh 200e to pokrilo?
Ali ce ti stranka po telefonu rece, da ji ne dela mail ti pa ugotovis da je sel disk. Ko poves, da jo bo popravilo kostalo 200e ti rece, da potem pa ne. Spet si v minusu.
Malo je sicer cudno, ko zacnes s tem, da gledamo skozi denar. No jaz ne, ker nisem privatnik. Namesto mene se s tem ukvarjajo sefi. Ampak, ce bi imel firmo, pa ves da bi moral. Strosek tu, amortizacija tu,.. Ja ce ne bos mislil na to, bojo prisle poloznice, ki jih ne bos mogel placati. Cez nekaj let moras imeti nasparano dovolj, da menjas avto, da menjas prenosnike, nakupis nove telefone,... Ce ne bos mislil na to, bo firma zivela samo dokler bo laufal prvi avto in prenosnik. Bog ne daj, da bi rabil avto kako vecje popravilo.
Eni vse zadeve vidite prevec enostavno. Vse je idealno. Stranka poklice, da rabi backup maila in seveda v idealnem svetu, bi res to rabila in res bi ti to vzelo samo pol ure voznje + 15 minut dela pri njej - torej v idealnem primeru je cas za backup maila 1h. Ko pa prides do nje vidis, da je stanje cisto drugacno.
Utisevalec:
Urna postavka je ok ja. Samo nekateri raje vidijo, da dobijo ceno vnaprej. Jaz npr sem ze tak. Ne tole bo kostal 50e + 30e ura. Koliko ur pa boste rabili? Ja bomo videli. Priblizno 3h. Nazadnje pride 5h kar mocno spremeni predvideno ceno. Naj takoj rece 200e in bom sel drugam kjer mi vnaprej recejo - 150e.
Res je, da z urno postavko lahko resis veliko neznank na svoji strani. Prestavis jih na strankino stran. In se vedno se bojo nasle stranke, ki bojo rekle - zakaj si pa rabil 6h za instalacijo sistema? Sosed pravi, da to naredi v pol ure. Ja. Jaz tudi najpogosteje