baje dražje vinjete

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Vem to.
Je pa ena razlika: gre se za nas.

To je kot pri gradnji smetišča: nujno ga rabimo, a pred mojo bajto ga ne bo.
grims-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.598
1.124
113
Titograd
Hrvati se poigravajo z mislijo da bi imeli vinjete ki bi bile v poletni sezoni 25% dražje, kaj pa na to porečeš? A ni to tudi diskriminacija?
grims-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.598
1.124
113
Titograd
Nisem te vprašal če to obstaja ampak le če se ti ne zdi da je ta sistem diskriminatoren? Pač lupanje turistov da si poplačaš dolgove.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:ja pol se pa ogradite in postavte zid na meje in bo spet tak kot je blo v Jugoslaviji, da so vsi tujci sovrazni in rusijo "tekovine"

Offtopic si. Govorimo o vinjetah.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.006
113
kod Džej-Zija
Verjemi, da bi ob takih cenah vinjete vriskal. Ko sem se par let nazaj vračal iz Portugalske preko Španije in Francije, je šlo kar nekaj sto evrov za cestnino. Da mi dajo vinjeto za 100 za pol leta, bi vriskal. Pa čeprav sem se po njihovih cestah vozil samo nekaj dni.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, samo do Neaplja in nazaj te ocurijo za skoraj 80 evrov.

Ali pa da greš do Pariza čez Italijo, juhuhu. Pa še nazaj.
cheer.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
A potem praviš, če bi dali cestnino na karavanškem tunelu 30 evrov, ne bi dobili opozorila komisije?
hysterical-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.006
113
kod Džej-Zija
Tukaj predstavljaš plačilo po količini prevoženih kilometrov kot edini pravični način. Kaj pa delitev fiksnih stroškov, ki jih je povzročila gradnja cest? Pri čemer se je potreba po izgradnji cest pokazala tudi zaradi turističnega tranzita.

Po tvoje je torej pravično, da naj država zato, da zagotovi svojim državljanom znosno življenje med turistično sezono, nosi vse stroške izgradnje cest, dobljeni luksuz brez čakanja pa bi turisti plačevali samo po prevoženem kilometru?

Iz enakega razloga, torej zaradi zagotavljanja znosnega življenja, je morala država zgraditi avtoceste tudi zato, da je tja preusmerila tovorni tranzit.

Zato sem še vedno mnenja, če je nekdo vzrok za nastalo situacijo, kar turistični in tovorni tranzit definitivno je, naj nosi tudi sorazmerni del stroškov. Pri tem pa plačevanje cestnine po kilometru to definitivno ni, ker še vedno samo Slovenci nosimo breme fiksnih stroškov izgradnje avtoceste.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
No, bom dobil odgovor?
kak odgovor
sprasujem se.gif

sicer pa majo madzari tudi neki podobnega, imajo stiridnevno vinjeto, ki stane slabih 6€ se mizdi,
izven sezone pa okol 4€

za turiste in tranzit dokaj sprejemljivo, se posebej, ce primerjas s SLO ceno
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.006
113
kod Džej-Zija
Samo primerjaj madžarsko avtocesto z našimi. Pred dvema letoma sem šel v Budimpešto z avtom. Rečem lahko le, da je bilo takrat za zjokat. Upam, da je danes kaj boljše.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.590
1.258
113
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
bolj smesno mi je, da ste nekateri tak omejeni,
kak bi pa blo, ce bi fse drzave uvedle tak nacin cestnijenja, torej samo dolgorocne vinjete,
in bi, recimo zelel nardit turisticno turo po Evropi in bi povsod nenormalno placu
uf-1.gif

bi se pač vozil po STARIH cestah
rolleyes-1.gif
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Tukaj predstavljaš plačilo po količini prevoženih kilometrov kot edini pravični način. Kaj pa delitev fiksnih stroškov, ki jih je povzročila gradnja cest? Pri čemer se je potreba po izgradnji cest pokazala tudi zaradi turističnega tranzita.

Po tvoje je torej pravično, da naj država zato, da zagotovi svojim državljanom znosno življenje med turistično sezono, nosi vse stroške izgradnje cest, dobljeni luksuz brez čakanja pa bi turisti plačevali samo po prevoženem kilometru?

Iz enakega razloga, torej zaradi zagotavljanja znosnega življenja, je morala država zgraditi avtoceste tudi zato, da je tja preusmerila tovorni tranzit.

Zato sem še vedno mnenja, če je nekdo vzrok za nastalo situacijo, kar turistični in tovorni tranzit definitivno je, naj nosi tudi sorazmerni del stroškov. Pri tem pa plačevanje cestnine po kilometru to definitivno ni, ker še vedno samo Slovenci nosimo breme fiksnih stroškov izgradnje avtoceste.

LOL, tvoje ideje so pa res smesne,
bonk.gif

pa se to, v kaksni povezavi so tovorni traznit in vinjete ?
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Samo primerjaj madžarsko avtocesto z našimi. Pred dvema letoma sem šel v Budimpešto z avtom. Rečem lahko le, da je bilo takrat za zjokat. Upam, da je danes kaj boljše.

pred mesecem dni sem sel od Sentilja do HR,
za zjokat ti recem in za to je potrebno placat fsaj 35€
uf-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.006
113
kod Džej-Zija
Razložil sem ti vzrok za odločitev za gradnjo avtocest. Več pomembnih razlogov je, mednje sodi tudi turistični tranzit. In zakaj bi morali samo Slovenci nositi finančne posledice gradnje, če moramo edini nositi že okoljske?
confused-1.gif